در حال نمایش 6 نتیجه

نمایش 9 24 36

در ماه می سال 2015 سونی یکی دیگر از محصولات خود را با عنوان گوشی سونی Xperia C4 معرفی کرد که در ژوئن همین سال عرضه شده است. این دستگاه تنها دارای یک جایگاه جهت قرار دادن سیم کارت می باشد و از ابعاد 150.3 x 77.4 x 7.9 میلی متر و وزن 147 گرمی بهره برده است. تاچ و ال سی دی گوشی سونی اکسپریا سی4 با اندازه‌ی 5.5 اینچی به طور تقریبی 71 درصد از قاب جلوی گوشی را در بر گرفته است. این نمایشگر تصاویر را با کیفیت 1080 در 1920 پیکسل و تراکم پیکسلی 401 پیکسل بر اینچ در این قاب نمایش می‌دهد. فناوری ساخت این صفحه نمایش از نوع IPS LCD است که تصاویر و متون را با وضوح و میزان روشنایی بالایی نمایش می‌دهد. سیستم عامل اندروید 5.0 قابل ارتقا تا 6.0 ٬ تراشه مدیاتک MT6752 ٬ پردازنده هشت هسته‌ای 1.7 گیگاهرتزی و 2 گیگ رم از مشخصات فنی این دستگاه به شمار می‌رود. حافظه‌ی داخلی یا همان هارد پروگرام شده این گوشی دارای 16 گیگابایت ظرفیت دارد که کاربران می توان با استفاده از کارت حافظه ظرفیت آن را افزایش دهند.

دوربین پشت گوشی سونی اکسپریا سی4 مجهز به یک سنسور 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 شده است که تصاویر نسبتا خوبی را برای کاربران به ارمغان می آورد. دوربین پشت قادر به ضبط ویدئو با کیفیت 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه و HDR می‌باشد همچنین به کاربران امکان ثبت تصاویر در حالت پانوراما و HDR را فراهم کرده است. دوربین سلفی این گوشی از یک سنسور 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 بهره برده است که ویدئوهایی با کیفیت 720 پیکسلی را ضبط می کند. باتری گوشی سونی اکسپریا سی4 دارای ظرفیت شارژدهی 2600 میلی آمپری است که با یک بار شارژ کامل 11 ساعت مکالمه صوتی و 53 ساعت پخش موزیک را برای کاربران فراهم می‌کند.

تعمیر گوشی سونی Xperia C4

قطعات گوشی سونی Xperia C4 بسیار حساس هستند و در صورت آب خوردگی و یا برخورد با اجسام امکان آسیب دیدگی آن ها وجود دارد. گوشی از قطعات مختلفی تشکیل شده است که هر کدام وظایف مخصوص خود را دارند. بیشتر این قطعات به هنگام آسیب دیدگی در کارکرد کل گوشی اختلال ایجاد می کنند و موجب از کار افتادن گوشی می شوند. در صورتی که آسیب دیدگی شدید باشد امکان تعویض قطعات گوشی سونی Xperia C4 وجود دارد و شما می توانید با خیالی آسوده تعمیر گوشی خود را به تعمیرکاران ما در این مجموعه بسپارید. کلیه ی تعمیرات در این مجموعه به دست افراد متخصص و با استفاده از جدید ترین تکنولوژی ها ی روز قابل انجام است. در صورتی که شرایط مراجعه به مرکز تعمیرات را ندارید می توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید.

خرید قطعات گوشی سونی Xperia C4

خرید قطعات گوشی سونی اکسپریا سی4 را به تمامی تعمیرکاران و کارآموزانی که به دنبال خرید ق طعات اورجینال هستند از مرکز تعمیرات موبایل 118 پیشنهاد می کنیم. این مرکز با سرلوحه قرار دادن رضایت مشتریان با چندین سال سابقه توانسته با فروش قطعات و ابزارآلات اورجینال و تحویل گارانتی معتبر همراه با قطعات خود به مشتریان بهترین خدمات را به آن‌ها ارائه نماید. تعمیرکاران می توانند با مراجعه حضوری به این مرکز با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهند و در صورت عدم دسترسی به این مرکز از طریق سایت سفارش خود را ثبت نمایند تا برایشان در اسرع وقت ارسال گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات و یا قیمت قطعات گوشی سونی اکسپریا سی4 لازم است با این مرکز تماس حاصل فرمایید.