در حال نمایش 8 نتیجه

نمایش 9 24 36

در آگوست سال 2015 کمپانی سونی یکی از گوشی‌های میان رده خود را با عنوان گوشی سونی Xperia M5 معرفی کرد. از خصوصیات و ویژگی‌های این گوشی می‌توان به ابعاد 145 x 72 x 7.6 میلی متری و وزن 142.5 گرمی آن اشاره کرد همچنین این گوشی با برخورداری از استاندارد IP68 در برابر آبخوردگی و گرد و غبار مقاوم است بنابراین کاربران دیگر نگران خرابی دستگاه خود از طریق آبخوردگی نخواهند بود. تاچ و ال سی دی گوشی سونی اکسپریا ام5 دارای اندازه‌ی 5 اینچی است که تصاویری با کیفیت 100 در 1920 پیکسل و تراکم پیکسلی 441 پیکسل بر اینچ نمایش می‌دهد. این نمایشگر به طور تقریبی 66 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است همچنین به دلیل استفاده از فناوری IPS LCD در ساخت این نمایشگر منجر به وضوح و میزان روشنایی بالای تصاویر شده است. پردازش اطلاعات در این گوشی توسط تراشه مدیاتک MT6795 هلیو و پردازنده هشت هسته‌ای 2.0 گیگاهرتزی انجام می‌شود. حافظه‌ی داخلی یا هارد پروگرم شده این دستگاه دارای 16 گیگابایت ظرفیت است که امکان افزایش آن برای کاربران فراهم شده است.

لنز 21.2 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 از خصوصیات دوربین پشت گوشی سونی اکسپریا ام5 به شمار می‌رود. این دوربین به کاربران امکان ضبط ویدئوهایی با کیفیت 2160 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه را می‌دهد. دوربین پشت این گوشی همچنین در حالت‌های پانوراما و HDR قابلیت عکاسی دارد و به کمک فلش ال ای دی کاربران می‌توانند در محیط‌های تاریک و کم نور نیز عکاسی نمایند. ثبت تصاویر در دوربین جلو با لنز 13 مگاپیکسلی انجام می‌شود و در نهایت تصاویر بسیار خوبی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. باتری گوشی سونی اکسپریا ام 5 از نوع لیتیوم یونی غیر قابل تعویض است بنابراین در صورت خرابی آن لازم است کاربران به تعمیرکاران موبایل مراجعه نمایند. این باتری دارای ظرفیت 2600 میلی آمپری است که در صورت شارژ کامل برای کاربران امکان 12 ساعت مکالمه صوتی را فراهم می‌کند.

تعمیر گوشی سونی Xperia M5

از عمده‌ترین و شایع‌ترین عوامل خرابی قطعات الکتریکی گوشی‌های هوشمند ضربه و یا آبخوردگی می‌باشد. این عوامل منجر به اتصالات داخلی شده و بر عملکرد سایر قطعات نیز تاثیر می‌گذارد. کاربران در صورت مواجه با خرابی دستگاه خود لازم است به تعمیرکاران مجرب و حرفه‌ای این مرکز مراجعه نمایند. این مجموعه متشکل از تیمی متخصص و ماهر در زمینه تعمیرات موبایل می‌باشد لذا اگر می‌خواهید دستگاه خود را با قطعات اورجینال تعمیر نمایید ما به شما مرکز تعمیرات 118 را پیشنهاد می‌کنیم. این مرکز با بهره گیری از قطعات و ابزارآلات اورجینال به مشتریان خود اطمینان می‌دهد تا دستگاه شما به بهترین نحو تعمیر گردد. تعمیر گوشی سونی اکسپریا ام 5 و تعویض قطعات گوشی سونی اکسپریا ام5 نیز در این مرکز انجام می‌شود.

خرید قطعات گوشی سونی Xperia M5

خرید قطعات گوشی سونی Xperia M5 و سایر قطعات گوشی های هوشمند یکی از اساسی‌ترین فرآیندهای کاری تعمیرکاران موبایل و کارآموزانی است که می‌بایست به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند چرا که استفاده از قطعات فیک در تعمیر و یا تعویض قطعات اسمارت فون‌ها موجب نارضایتی مشتریان خواهد شد. مجموعه تعمیرات موبایل 118 به عنوان یکی از مراکز معتبر مفتخر است تا با ارائه قطعات و همچنین ابزارآلات اورجینال و با کیفیت به تعمیرکاران در این زمینه پیشرو باشد. تعمیرکاران می توانند به صورت حضوری به این مرکز مراجعه کرده و قطعات مورد نیاز خود را همراه با فاکتور خرید دریافت نمایند چنانچه افراد به این مرکز دسترسی نداشته باشند می توانند از طریق سایت این مرکز سفارش خود را ثبت کرده تا در اسرع وقت محصولات برای آن‌ها ارسال گردد. قیمت قطعات گوشی سونی Xperia M5 با توجه به نوسانات ارزی در سایت درج نشده است لذا لازم است با این مرکز تماس حاصل فرمایید.