در حال نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

آیا عملکرد گوشی شما مختل شده است؟ اگر قطعات گوشی سونی Xperia pro شما خراب شده است و دیگر نمی‌توانید با گوشی خود کار کنید. نگران نباشید. با تعویض قطعه خراب به راحتی از این مشکل رها می‌شوید. ابتدا گوشی شما باید عیب‌یابی شود و مشخص شوید مشکل ایجاد شده مربوط به کدام قطعه است. پس از اینکه مشخص شد خرابی از کدام قطعه است باید مشخص شود این مشکل سخت‌افزاری هست و یا نرم‌افزاری و سپس نسبت به رفع آن اقدام کنید. اگر مشکل گوشی شما نرم‌افزاری بود به مراتب خیلی راحت‌تر قابل رفع می‌باشد. مشکلات نرم‌افزاری معمولا با ریست و یا ریست فکتوری کردن حل می‌شود. اما اگر مشکل حل نشد بهتر است گوشی خود را به یک متخصص در زمینه نرم‌افزار موبایل نشان دهید. اما اگر مشکل از سخت‌افزار گوشی بود هر کسی قادر به رفع آن نمی‌باشد و حتما باید از یک تعمیرکار حرفه‌ای کمک گرفت تا به خوبی مشکل گوشی را رفع کند. از رایج‌ترین خرابی‌های سخت‌افزاری در تلفن همراه می‌توان به خرابی تاچ و ال سی دی، خرابی باتری، خرابی هارد، خرابی اسپیکر اشاره کرد. در ادامه با این موارد بیشتر آشنا می‌شویم. با ما همراه باشید.

قطعات گوشی سونی Xperia pro

خرابی باتری گوشی سونی Xperia pro

باتری گوشی سونی Xperia pro از نوع لیتیوم پلیمری می‌باشد. این باتری دارای ظرفیت 4000 میلی‌آمپرساعت می‌باشد. این گوشی مجهز به شارژ سریع 21 واتی است که خیلی سریع گوشی شما را شارژ می‌کند. باتری این گوشی مانند دیگر گوشی‌های امروزی غیرقابل جابه‌جایی می‌باشد و کاربر نمی‌تواند آن را بیرون آورد.
از آنجایی که باتری گوشی یک قطعه مصرفی می‌باشد طبیعی‌ست که یک روز دیگر مانند قبل کار نکند. باتری‌ها عمر مشخصی دارند پس از پایان سیکل مصرفشان دیگر عمرشان به پایان می‌رسد و باید آن را تعویض کرد. اما با رعایت برخی از نکات محافظتی می‌توانید عمر باتری خود را افزایش دهید. مثلا از شارژرهای استاندارد برای شارژ کردن باتری خود استفاده کنید. زیرا هر گوشی ولتاژ مخصوص به خود را دارد و اگر ولتاژی بیشتر یا کم‌تر به گوشی وارد شود در دراز مدت باعث خرابی باتری می‌شود. تا حد امکان نور صفحه نمایش گوشی را کم نگهدارید. داده‌های گوشی را در صورتی که به اینترنت نیاز ندارید خاموش نگه‌دارید. این موارد در دراز مدت باعث خرابی باتری گوشی می‌شود. اگر باتری گوشی سونی اکسپریا پرو شما خراب شده است حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.

خرابی تاچ و ال سی دی گوشی سونی Xperia pro

تاچ و ال سی دی گوشی سونی xperia pro از نوع OLED است. اندازه این نمایشگر 6.5 اینچ می‌باشد. نسبت صفحه نمایش به بدنه در این گوشی تقریبا 76.0 درصد است. رزولوشن در این صفحه نمایش برابر با 3840 در 1644 پیکسل و تراکم پیکسلی 643 اینچ در پیکسل می‌باشد. که عددی فوق‌العاده می‌باشد و نشان می‌دهد که این نمایشگر از کیفیت بالایی برخوردار است. نسبت ابعاد تصویر در این نمایشگر 21:9 است. این گوشی مجهز به فناوری محافظ کورینگ گوریلاگلس 6 می‌باشد.
خرابی تاچ و ال سی دی گوشی از رایج‌ترین و گران‌ترین اتفاقاتی هست که برای تلفن همراه پیش می‌آید. گاهی اوقات گوشی از دست‌تان می‌افتد و ال سی دی آن می‌شکند. حتما سعی کنید از محافظ صفحه نمایش استفاده کنید تا احتمال شکستن ال سی دی گوشی خود را کاهش دهید. از دیگر اتفاقات رایج برای تلفن همراه آب‌خوردگی هست که باعث سوختن تاچ و ال سی دی گوشی می‌شود. سعی کنید در مواقعی که احتمال ورود آب به گوشی زیاد هست از گوشی خود استفاده نکنید. از آنجایی که تاچ و ال سی دی گوشی از قطعات گران در تلفن همراه می‌باشد تا حد امکان از آن محافظت کنید. اما به هر حال حادثه خبر نمی‌کند اگر ال سی دی گوشی سونی اکسپریا پرو شما آسیب دیده است حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید. زیرا تعویض آن کار هر کسی نمی‌باشد.

خرابی هارد گوشی سونی Xperia pro

خرابی هارد گوشی سونی Xperia pro

شاید شما هم eMMc را شنیده باشید. منظور از eMMc همان حافظه داخلی گوشی می‌باشد. که به دو بخش تقسیم می‌شود. یک بخش آن که مربوط به ذخیره سازی اطلاعات می‌شود‌. و بخشی دیگر که کنترلر است و اجازه بوت شدن را به سیستم عامل را می‌دهد به همین خاطر برای گوشی‌ها و تبلت‌ها مناسب می‌باشد‌. هارد گوشی سونی Xperia pro دارای ظرفیت 512 گیگابایت، 12 گیگابایت رم است. نوع حافظه این گوشی UFS 3 می‌باشد.
مشکلات مربوط به هارد گوشی یک مقدار نگران‌کننده می‌باشد. زیرا علاوه بر خرابی هارد و هزینه تعمیر و تعویض، اطلاعات شخصی‌مان که درون هارد ذخیره شده است نیز به خطر می‌افتد. اگر هارد آسیب جدی ببیند و نیاز به تعویض داشته باشد، اطلاعات داخل هارد به طور کامل از بین می‌رود. اما اگر آسیب جدی نباشد و با تعمیر مشکل حل شود اطلاعات‌مان بازگردانده می‌شود. پس سعی کنید قبل از هر چیز از اطلاعات خود یک نسخه کپی داشته باشید. بعد از آن تا حد امکان از هارد گوشی خود محافظت کنید تا هارد گوشی دچار آسیب نشود.

یکی از دلایل اصلی سوختن هارد آب‌خوردگی می‌باشد. حتما از هارد خود در برابر آب خوردگی محافظت کنید. اما به هر حال خرابی‌های تلفن همراه برای هر کسی پیش‌ می‌آید. اگر هارد گوشی سونی اکسپریا پرو شما خراب شده است برای رفع آن حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.
نکات مراقبتی هارد گوشی:

  • از بازی‌های طولانی مدت آن هم بازی‌های با گرافیک بالا خوداری کنید.
  • از شارژرهای استاندارد استفاده کنید.

خرابی اسپیکر گوشی سونی اکسپریا پرو

گاهی اوقات گوشی موبایل با مشکل صدا مواجه می‌شود. یا صدا به طور کامل قطع می‌شود و یا خیلی ضعیف می‌شود. گاهی هم صدا به همراه نویز خارج می‌شود. که بسیار آزاردهنده است. برخی از مشکلات مربوط به اسپیکر به مشکلات نرم‌افزاری برمی‌گردد که با ریست فکتوری کردن حل می‌شود. گاهی هم مشکل از اتصالات اسپیکر و سخت‌افزار آن می‌باشد که حتما باید از افراد متخصص کمک بگیرید. قبل از هر کاری محل اسپیکر خود را تمیز کنید تا مطمئن شوید مشکل ایجاد شده از تجمع گرد و غبار نمی‌باشد. به هر حال اگر اسپیکر گوشی سونی Xperia pro شما آسیب دیده است حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.

قطعات گوشی سونی Xperia pro

گاهی اوقات با خرابی قطعات گوشی نگران می‌شویم که نکند دیگر گوشی مانند قبل عمل نکند. اما نگران نباشید اگر گوشی خود را به یک تعمیرکار کاربلد بسپارید مشکل گوشی به خوبی حل می‌شود و گوشی عملکرد سابق خود را دوباره به دست می‌آورد. اگر نیاز به تعویض قطعات گوشی سونی اکسپریا پرو را دارید و به دنبال جایی حرفه‌ای و مطمئن هستید ما در مجموعه تعمیرات ۱۱۸ در خدمت شما هستیم. کافی‌ست گوشی خود را به دست تکنیسین‌های ما بسپارید. پس از عیب‌یابی و برآورده هزینه کار تعمیر شروع می‌شود و پس از پایان پروسه تعمیر گوشی به شما تحویل داده می‌شود‌. و یا دستگاه برای‌تان ارسال می‌شود. ساکنین تهران می‌توانند از پیک رایگان مجموعه ما استفاده کنند.

خرید قطعات گوشی سونی Xperia pero

همیشه در هنگام خرید قطعات دستگاه‌های هوشمند به اصل و اورجینال بودن قطعه توجه داشته باشید. زیرا قطعات فیک علاوه بر اینکه کیفیت پایینی دارند عمر کوتاهی هم دارند. برای خرید قطعات گوشی سونی اکسپریا پرو با قیمتی مناسب مسیر را درست آمده‌اید‌. ما در مجموعه تعمیرات ۱۱۸ قطعات اصل را با حذف واسطه‌ها با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار می‌دهیم. امکان خرید قطعه مورد نظر به سه صورت حضوری، اینترنتی و تلفنی وجود دارد. در صورتی که قطعه مورد نظر خود را به صورت غیرحضوری سفارش داده‌اید در اسرع وقت برای‌تان ارسال می‌شود. در صورتی که قیمت قطعات گوشی سونی Xperia pro در سایت درج نشده بود می‌توانید با همکاران ما در واحد فروش تماس حاصل نمایید و از قیمت بروز محصول مطلع شوید. با ما خریدی مطمئن را تجربه کنید.