در حال نمایش 5 نتیجه

نمایش 9 24 36

در آگوست سال 2018 سونی یکی از محصولات میان رده خود را با عنوان گوشی سونی Xperia XZ3 در ابعاد 158 x 73 x 9.9 میلی متر و وزن 193 گرم معرفی کرد. بدنه‌ی این گوشی ساختاری مرکب از شیشه و فلز است که ظاهر گوشی را به کالای گران قیمت و لوکسی مبدل کرده است اما استفاده از شیشه در قاب پشت این دستگاه کمی مستعد جذب اثر انگشت و لکه می‌باشد که لازم است برای جلوگیری از این امر از قاب گوشی استفاده نمایید. این گوشی از استاندارد IP65/IP68 بهره برده است که در برابر آبخوردگی و گرد و غبار مقاوم می‌باشد. استفاده از نمایشگر P-OLED با نسبت تصویر 18:9 نظر کاربرانی که به صفحه نمایش‌های بزرگ علاقه مند هستند را به خود جلب می‌کند. تاچ و ال سی دی گوشی سونی اکسپریا ایکس زد3 دارای اندازه‌ی 6.0 اینچی است که به طور تقریبی 80 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. تصاویر در این نمایشگر با رزولوشن 1440 در 2880 پیکسل و تراکم پیکسلی 537 پیکسل بر اینچ نمایش داده می‌شوند. برای محافظت از این قطعه سونی از محافظ صفحه نمایش کورنینگ گوریلا گلس نسخه 5 بهره برده است.

دوربین پشت گوشی سونی اکسپریا ایکس زد3 دارای سنسور 19 مگاپیکسلی است که تصاویر بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این دوربین از ویژگی‌هایی همچون ثبت تصاویر در حالت پانوراما و HDR برخوردار است و کاربران به لطف کمک فلش LED می‌توانند در محیط‌های کم نور و تاریک عکاسی نمایند. این دوربین قادر به ضبط ویدئوهایی با کیفیت 2160 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه و 1080 پیکسل با نرخ 60٬30 فریم بر ثانیه می‌باشد. دوربین سلفی این گوشی دارای یک لنز 13 مگاپیکسلی است که از قابلیت ثبت تصاویر در حالت HDR برخوردار می‌باشد. باتری گوشی سونی اکسپریا ایکس زد3 دارای ظرفیت 3300 میلی آمپری است که به دلیل پشتیبانی از شارژ سریع کاربران می‌توانند دستگاه خود را در مدت کوتاهی شارژ نمایند.

تعمیر گوشی سونی Xperia XZ3

تعمیر گوشی‌های هوشمند یکی از فعالیت‌هایی است که لازم است تعمیرکاران برای انجام آن از مهارت و تجربه بالایی در این زمینه برخوردار باشند. تعمیرات موبایل 118 یکی از مراکزی است که با چندین سال سابقه در زمینه‌ی تعمیر٬ تعویض و فروش قطعات افتخار دارد تا بهترین خدمات را به کاربران ارائه  ‌دهد. تعمیر گوشی سونی Xperia XZ3 در این مرکز به وسیله‌ی تیمی مجرب از تعمیرکاران حرفه‌ای انجام می‌پذیرد. تعمیرکاران این مجموعه در ابتدا به عیب یابی دقیق دستگاه کاربران می‌پردازند و در صورت لزوم جهت تعویض قطعات گوشی سونی Xperia XZ3 با رضایت مشتریان اقدامات لازم را  انجام می‌دهند. چنانچه می‌خواهید دستگاه شما با استفاده از قطعات اورجینال تعویض گردد می توانید به تعمیرکاران خبره این مرکز مراجعه نمایید.

خرید قطعات گوشی سونی Xperia XZ3

تعمیرکاران و کارآموزانی که در زمینه تعمیرات موبایل فعالیت دارند جهت تعمیر و تعویض قطعات معیوب لازم است از قطعات اورجینال و با کیفیت استفاده نمایند. از آنجایی که فروش قطعات فیک و نامرغوب در بسیاری از مراکز انجام می گیرد لذا لازم است به مراکز معتبر و مجاز مراجعه نمایید. استفاده از قطعات با کیفیت منجر به جلب رضایت مشتریان خواهد شد لذا به تعمیرکاران پیشنهاد می‌کنیم برای خرید قطعات گوشی سونی اکسپریا ایکس زد3 به مرکز تعمیرات موبایل 118 مراجعه نمایند. فروش تمامی قطعات و ابزارآلات در این مرکز به صورت اورجینال و اصل بوده و همراه با گارانتی معتبر به مشتریان ارائه می‌گردد. در این مرکز قیمت قطعات گوشی سونی اکسپریا ایکس زد3 نیز مناسب است و جهت اطلاع از قیمت دقیق لازم است با این مرکز تماس حاصل فرمایید.