نمایش 1–8 از 10 نتیجه

نمایش 9 24 36

شیائومی نسخه ی پیشرفته و بهبود یافته ی گوشی شیائومی Poco F1 با نام Poco F2 Pro را در ژوئن سال 2020 به بازار معرفی کرده است. از مهم ترین ویژگی های این گوشی می توان به حذف بریدگی در بالای ال سی دی اشاره کرد. نمایشگر گوشی کاملا یکپارچه طراحی شده و حاشیه های بسیار باریکی دارد. در لبه ی بالای گوشی ماژولی طراحی شده و دوربین سلفی به صورت پاپ آپ در زمان استفاده به بالا می آید. پس از اتمام کار با این دوربین 20 مگاپیکسلی به جای خود باز می گردد. بر روی تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Poco F2 Pro یک لایه پوشش محافظ گوریلا گلس قرار گرفته است و از نمایشگر گوشی در برابر ضربه خوردن مراقبت می کند. از پنل لمسی خازنی Super AMOLED با قطر 6.67 اینچ اینچ بهره می برد. دارای رزولوشن تصویر 1080 در 2400 پیکسل است و در هر اینچ از این نمایشگر 395 پیکسل نمایش داده می شود.

فریم اصلی پوکو F2 Pro از آلومنیوم با قاب شیشه ای ساخته شده است و از قاب پشتی و جلوی هر دو با هم، گوریلا گلس 5 محافظت می کند. دوربین چهارگانه در داخل یک ماژول دایره ای شکل تعبیه شده و نمای مدرنی را برای قاب پشتی به وجود آورده است. دوربین اصلی گوشی شیائومی Poco F2 Pro با لنز واید 64 مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم f/1.9  همراه شده که می تواند تصاویر واضح با جزئیات بیشتر را ثبت کند. دوربین بعدی با لنز ماکروی 50 میلی متری در نظر گرفته شده و رزولوشن 5 مگاپیکسلی دارد. سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی، یک لنز فوق واید 13 مگاپیکسلی با زاویه 123 درجه نیز از دیگر دوربین های این گوشی به شمار می روند. با استفاده از این دوربین ها می توانید با کیفیت 8K فیلم برداری کنید.

در این گوشی پرچمدار از تراشه کوالکام اسنپدراگون 865 به عنوان قلب تپنده بهره گرفته شده است. لیتوگرافی این پردازنده برابر 7 نانومتر است و پردازش گرافیکی گوشی بر عهده ی پردازنده گرافیکی آدرنو 650 می باشد. سیستم خنک کننده LiquidCool 2.0 برای این گوشی در نظر گرفته شده است که در موقع داغی گوشی موجب خنک کردن قطعات داخلی می شود. Poco F2 Pro در دو نسخه با رم و حافظه ی داخلی به ترتیب 6 و 128، 8 و 256 به بازار وارد شده است. ظرفیت باتری گوشی شیائومی Poco F2 Pro حدود 4700 میلی آمپر می باشد و با استفاده از شارژر 30 واتی، برای فول شارژ شدن به 63 دقیقه زمان نیاز دارد. باتری به صورت داخلی در قاب گوشی قرار گرفته و امکان جابه جایی توسط کاربر وجود ندارد.

تعمیر گوشی شیائومی Poco F2 Pro

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی شیائومی Poco F2 Pro و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی شیائومی Poco F2 Pro قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید قطعات گوشی شیائومی پوکو F2 Pro

امکان خرید قطعات گوشی شیائومی Poco F2 Pro به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی شیائومی Poco F2 Pro روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.