در حال نمایش 7 نتیجه

نمایش 9 24 36

قطعا با برند شیائومی آشنایی دارید. این غول چینی با فروش بسیار زیاد خود توانسته است در اکثر کشورهای جهان برای خود اعتبار و بازار فروش بدست بیاورد. این برند با تکیه بر امکانات فراوان در کنار قیمت مناسب تواسته در بازار گوشی‌های هوشمند ایران نیز جایگاه خوبی کسب کند. احتمالا شما نیز از گوشی‌های ساخت این برند استفاده می‌کنید. باید بدانید که هر چقدر هم که برند شیائومی در کیفیت گجت‌های تولیدی خود تلاش کند باز هم امکان دارد شما این کیفیت را خدشه دار کنید. آسیب دیدگی هایی که به گوشی وارد می‌شود بسیار متنوع و گوناگون است. نمی‌توان آسیب دیدگی‌هایی را که به یک گوشی‌ هوشمند وارد می‌شود به قطعه خاصی محدود کرد. همانطور که می‌دانید گوشی‌های هوشمند از قطعات سخت افزاری بسیار زیادی تشکیل شده است. ال سی دی، باتری و … . تمام این قطعات مصون از آسیب نیستند و ممکن است تحت شرایط مختلفی آسیب ببیند. در ادامه به طور تمام و کمال به آسیب دیدگی‌های گوشی Poco C3 می‌پردازیم.

Repair-Xiaomi-Poco-C3

آسیب دیدگی‌های رایج گوشی پوکو C3

همانطور که در بالا گفتیم گوشی‌های هوشمند از قطعات بسیار زیادی تشکبل شده است. هر یک از این قطعات تحت شرایطی آسیب می‌بیند. در صورتی‌که یک قطعه آسیب بیند باید برای تعویض و یا تعمیر آن اقدام کرد. در ادامه لیست کاملی از انواع آسیب دیدگی‌های گوشی Xiaomi Poco C3 آورده شده است. سعی کرده‌ایم که تمامی مشکلاتی را که ممکن است با آن روبرو شوید بیاوریم. در صورتی‌که مشکل شما در لیست پایین قرار نداشت اصلا نگران نشوید به راحتی و با خیال راحت با همکاران ما تماس بگیرید و از آنها مشورت بگیرید. قطعا مشکل شما توسط مجموعه تعمیرات 118 قابل برطرف شدن است و جای هیچ‌گونه نگرانی نیست. آسیب دیدگی‌های رایج گوشی شیائومی Poxo C3 به قرار زیر است:

1.     آسیب دیدگی‌هایی که به تاچ و ال سی دی مربوط می‌شود.

2.     خرابی باتری و مشکلات ناشی از آن

3.     تعمیر گوشی گوکو C3 آبخورده

4.     مشکل شارژ نشدن گوشی Poco C3

5.     مشکل خاموشی گوشی گوکو C3

6.     خرابی هارد و سوختن آن

7.     و …

در ادامه به بررسی تک تک موارد بالا می‌پردازیم.

آسیب دیدگی تاچ و ال سی دی پوکو C3

بیشترین آسیب دیدگی گوشی‌های هوشمند مربوط به تاچ و ال سی دی است. اگر سری به مغازه‌های تعمیر گوشی زده باشید متوجه می‌شود که آسیب دیدگی تاچ و ال سی دی یک امر رایج است. از آنجایی که بیشترین استفاده ما از گوشی از طریق همین تاچ و ال سی دی انجام می‌شود در نتیجه این قطعه در معرض خرابی بیشتری قرار دارد. از طرفی این قطعه بسیار حساس است. آبخوردگی، ضربه، فشار و سقوط از ارتفاع از جمله مهم ترین دلایل خرابی و شکستگی تاچ و ال سی دی به شمار می‌رود. در ادامه مهم ترین علائم خرابی تاچ و ال سی دی گوشی Xiomi Poco C3 را برمی‌شماریم.

·       ترک خوردن صفحه نمایش: یکی از علائم رایج و بسیار واضح خرابی تاچ و ال سی دی شکستگی آن است. اگر صفحه نمایش گوشی شما شکسته است و نمی‌توانید از آن استفاده کنید قطعا باید تاچ و ال سی دی گوشی خود را تعویض کنید.

·       کارنکردن تاچ گوشی: کارنکردن تاچ گوشی یا همان صفحه لمسی یکی از علائم اصلی و قطعی خرابی تاچ و ال سی دی است. اگر تاچ گوشی شما کار نمی‌کند یا اختلالی در کارکرد آن دیده می‌شود نیاز است به تعویض تاچ و ال سی دی گوشی پوکو C3 فکر کنید.

·       روشن نشدن صفحه نمایش گوشی: اگر صفحه نمایش گوشی شما روشن نمی‌شود باید برای برطرف کردن این مشکل اقدام کنید. نمی‌توان به طور قطعی گفت که این مشکل از خرابی تاچ و ال سی دی است. گوشی خود را به مجموعه ارسال نمایید تا مورد بررسی قرار بگیرد و دلیل آن مشخص شود.

خرابی باتری گوشی Poco C3

خرابی شدن باتری جزو دسته مشکلاتی است که ممکن است برای هر کاربری پیش آید. زیرا شما در خرابی باتری نقشی ندارید. باتری پس از گذشت مدت زمان خاصی ضعیف می‌شود و نمی‌تواند کارکرد اولیه خود را ارائه دهد. طول عمر مفید باتری در حدود دو سال است. یعنی اگر به مدت دو سال یا بیشتر است که از باتری گوشی خود استفاده می‌کنید قطعا تعویض باتری شیائومی پوکو C3 نیاز است. تعویض باتری Xiaomi Poco C3 در مجموعه تعمیرات 118 قابل انجام است. تنها کافی‌ست گوشی خود را به مجموعه ارسال نماید تا عملیات تعویض انجام شود. اینکار در کم‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

تعمیر گوشی گوکو C3 آبخورده

در داخل گوشی‌های هوشمند مدارهای بسیار زیادی قرار گرفته است. در واقع آبخوردگی گوشی مشکلات بسیار زیادی را برای شما به وجود می‌آورد. به هیچ وجه گوشی خود را در معرض تماس با آب قرار ندهید. تعمیر گوشی آبخورده پوکو C3 در مجموعه ما انجام می‌شود. نگران این موضوع نباشید. ولی چیزی که مهم است سرعت واکنش شما نسبت به تعمیر گوشی است. در واقع هرچه زودتر گوشی خود را برای تعمیر ارسال کنید هزینه‌های شما و خرابی بیشتر قطعات به شدت کاهش پیدا می‌کند. اولین کاری که باید بعد از آبخوردن گوشی انجام دهید خشک کردن آن است. البته این خشک کردن نباید به گونه‌ای باشد که گوشی زیاد تکان بخورد. زیرا با تکان خوردن زیاد گوشی آب به سایر نقاط گوشی حرکت می‌کند و آسیب‌های بیشتری ایجاد می‌کند. تعمیر گوشی آبخورده Xiaomi Poco C3 خود را به مجموعه تعمیرات 118 ارسال کنید. مشکل شما قابل برطرف شدن است.

Repair-Xiaomi-Poco-C3

مشکل شارژ نشدن گوشی Poco C3

آیا با مشکل عدم شارژ شدن گوشی مواجه شده‌اید؟ آیا از این گوشی شما شارژ نمی‌شود کلافه شده‌اید؟ نگران نباشید. ما در اینجا چندین راهکار برای برطرف کردن مشکل شارژ گوشی Xaiomi Poco C3 مطرح می‌کنیم. امیدواریم با این راهکارها مشکل شما برطرف شود.

1.     کابل، شارژر، سوکت یا آداپتور معیوب است: اگرچه بیشتر شارژرهای گوشی و کابل‌های شارژ شبیه به هم هستند، اما تفاوت زیادی بین کیفیت و سرعت شارژ آنها وجود دارد. همیشه توصیه می‌شود از شارژر موجود در جعبه استفاده کنید زیرا این شارژر مخصوص دستگاه شما ساخته شده و برای به حداکثر رساندن عمر باتری طراحی شده است. بررسی کنید که از لوازم جانبی تقلبی استفاده نمی‌کنید. اگر از شارژر رسمی استفاده می‌کنید، بررسی کنید که آسیبی به کابل یا پریز وارد نشده باشد. در صورت مشاهده هرگونه آسیب، بلافاصله استفاده از شارژر را متوقف کنید. حتی اگر صدمه فیزیکی مشخصی به کابل یا دوشاخه وارد نشده باشد، سعی کنید از کابل و دوشاخه دیگری استفاده کنید تا این مسئله به عنوان مشکل برطرف شود. برای اطمینان از اینکه کابل / پریز برق شما کار می‌کند، سعی کنید گوشی دیگری را شارژ کنید تا ببینید کار می کند یا نه.

2.     آلودگی یا گرد و غبار در درگاه شارژ: یکی از شایع ترین دلایل عدم شارژ گوشی این است که درگاه شارژ با آلودگی، گرد و غبار یا موارد دیگر بسته شده باشد. کثیفی یا پرز می‌تواند در داخل درگاه شارژ جمع شده و از اتصال مناسب کابل شارژ با سوکت شارژ جلوگیری کند. این مشکل می‌تواند شارژ صحیح گوشی شما را متوقف کند و یا از شارژ آن به طور کلی جلوگیری کند.

3.     برنامه‌های شخص ثالث باعث عدم شارژ گوشی می‌شوند: بعضی از برنامه‌هایی که از منابع نامعتبر دریافت و نصب می‌کنید ممکن است آلوده به بدافزار و ویروس باشند. این ویروس‌ها در گوشی ما گردش می‌کنند و باعث بروز مشکلات زیادی از جمله عدم شارژ گوشی می‌شوند.

4.     به روزرسانی نرم افزار لازم است: گاهی اوقات با یک آپدیت ساده این مشکل از بین می‌رود. به همین سادگی! در صورتی‌که از آخرن باری که گوشی خود را به روز رسانی کرده‌اید زمان زیادی می‌گذرد حتما آپدیت را انجام دهید. مشکل شما احتمالا برطرف شود.

اگر مشکل شارژ شدن گوشی Poco C3 هنوز هم پابرجا بود نگران نباشید. با همکاران ما تماس بگیرید و مشکل خود را با آنها در میان بگذارید. آنها شما را راهنمایی می‌کنند.

خرابی هارد و سوختن آن

هارد در گوشی‌های هوشمند بسیار با اهمیت و تاثیر گذار است. تمامی اطلاعات شما در درون هارد ذخیره می‌شود. فیلم‌ها، موزیک‌ها و … همه و همه در درون هارد ذخیره می‌شود. بنابراین اگر هارد شما آسیب ببیند در واقع اطلاعات شما به خطر افتاده است. مخصوصا که اگر این اطلاعات برای شما به شدت مهم باشد. بنابراین در صورتی‌که هارد گوشی شما آسیب دیده است تعمیر آنرا به یک مجموعه معتبر بسپارید. تعمیرات 118 اماده است تا تعمیر هارد گوشی Xiaomi Poco C3 را انجام دهد. بسته به شدت آسیب وارد شده به هارد تعویض یا تعمیر هارد گوشی پوکو C3 در دستور کار قرار می‌گیرد. علائم خرابی هارد گوشی Poco C3  به قرار زیر است:

·       پاک نشدن اطلاعات و تنظیمات دستگاه پس از بازنشانی به تنظیمات کارخانه

·       ریستارت شدن یا هنگ کردن دستگاه

·       خاموشی کامل گوشی پس از فلش رام یا فکتوری ریست

·       مشاهده پیغام Encrypt Unsuccessful هنگام بالا آمدن گوشی

·       مشاهده پیغام Internal Storage Damaged هنگام بالا آمدن گوشی

·       مشاهده پیغام Internal Storage Damaged هنگام بالا آمدن گوشی

اگر سوالی در خصوص تعمیر هارد گوشی شیائومی Poco C3 دارید آنرا با همکاران ما در میان بگذارید.

Repair-Xiaomi-Poco-C3

قطعات گوشی شیائومی پوکو C3

مجموعه تعمیرات 118 در طی این چند سال تمام تلاش خود را کرده است تا بتواند رضایت حداکثری شما عزیزان را به دست آورد. استفاده از قطعات کاملا اصل و اورجینال یکی از این دلایل است. همیشه سعی کرده‌ایم بهترین و با کیفیت ترین محصول را به دست شما عزیزان برسانیم. استفاده از تعمیرکاران باتجربه و ماهر نیز از دیگر عوامل موفقیت مجموعه ما بوده است. خوشحالیم که توانسته‌ایم رضایت شما را در این مدت کسب کنیم. کلیه قطعات گوشی شیائومی Poco C3 در مجموعه ما فراهم است. از راه‌های زیر می‌توانید گوشی خود را به مجموعه ارسال نمایید.

·       مراجعه حضوری به مجموعه

·       استفاده از پیک رایگان مخصوص ساکنین تهران

·       استفاده از پست و تیپاکس برای عزیزان شهرستانی

خرید قطعات گوشی Xiaomi Poco C3

هم اکنون به راحتی می‌توانید به خرید قطعات گوشی شیائومی پوکو C3 بپردازید. در راستای به دست آوردن رضایت حداکثری شما عزیزان این امکان را برای شما عزیزان مهیا کرده‌ایم. کلیه قطعات موجود در مجموعه ما دارای ضمانت نامه و گارانتی است. بنابراین به هیج وجه نگران نباشید. قطعات با کیفیت و اصل به دست شما خواهد رسید. تنها کافی‌ست درخواست خود را در سایت ثبت نمایید. همکاران ما با شما تماس می‌گیرند و هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهند. قیمت قطعات گوشی پوکو C3 در سایت درج شده است. با مشاهده قیمت‌ها می‌توانید با آگاهی کامل نسبت به ثبت سفارش خود اقدام کنید.