در حال نمایش 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

با وجود کمپانی مانند شیائومی دیگر نیازی نیست برای خرید گوشی با سخت افزار خوب هزینه زیادی کنید. شما می توانید با پرداخت هزینه ی کمتری گوشی با کیفیت پرچمدار خریداری کنید. بدنه ی گوشی از جنس پلاستیک مرغوب ساخته شده و ظاهری بسیار چشمگیر دارد. در قاب جلویی گوشی نمایشگر 6.18 اینچی قرار گرفته  و 82.2 درصد پنل جلویی دستگاه را پوشانده است. وضوح تصاویر در این نمایشگر برابر 1080 در 2246 می باشد و دارای نسبت تصویر 18.7 در 9 است. در هر اینچ از تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Pocophone F1 حدود 403 پیکسل نمایش داده می شود. در بالای نمایشگر بریدگی مستطیل شکلی وجود دارد و داخل آن دوربین سلفی به همراه اسپیکر مکالمه و سنسور مجاورت جای گرفته است.

 شیائومی برای این گوشی دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی به همراه لنز واید و گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 را در نظر گرفته است. این دوربین از سیستم تشخیص چهره پشتیبانی می کند و شما می توانید برای امنیت اطلاعات گوشی خود از این سیستم استفاده کنید. با استفاده از این دوربین می توانید در شرایط نوری مناسب تصاویر خوب و با کیفیتی را ثبت کنید. درب پشت گوشی شیائومی Pocophone F1 میزبان دوربین دوگانه به همراه سنسور اثر انگشت می باشد. یکی از لنزهای دوربین اصلی دارای سنسور 12 مگاپیکسلی و دیگری لنز 5 مگاپیکسلی دارد. از دوربین دوم جهت تشخیص عمق تصاویر استفاده می شود. در این دوربین از تثبیت کننده تصاویر استفاده نشده است اما تکنولوژی PDAF در لنز اصلی به کار گرفته شده که نشان از این دارد که فوکوس توسط دوربین اصلی سریع انجام می‌شود.

 بخش نرم افزری دستگاه را سیستم عامل اندروید 8.1 به همراه رابط کاربری MIUI 11 تشکیل می دهد که قابل ارتقا تا اندروید 10 نیز می باشد. قلب تپنده ی دستگاه را تراشه ی اسنپدراگون 845 تشکیل می دهد که شامل 8 هسته ی 2.8 و 1.8 گیگاهرتزی می شود. بر روی پردازنده ی مرکزی پردازنده مرکزی آدرنو 630 قرار گرفته است. این گوشی در سه نسخه با رم و حافظه ی داخلی به ترتیب 6 و 64، 6 و 128، 8 و 256 به بازار معرفی شده است. تامین انرژی مورد نیاز دستگاه بر عهده ی باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت است که با استفاده از فست شارژ 18 واتی در مدت زمان کوتاهی شارژ می شود. امکان تعویض باتری گوشی شیائومی Pocophone F1 به دست کاربر وجود ندارد و هرگونه جابه جایی و تعویض باید به دست تعمیکار انجام شود.

تعمیر گوشی شیائومی Pocophone F1

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر شیائومی Pocophone F1 و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است، امکان تعویض قطعات گوشی شیائومی Pocophone F1 وجود دارد و پس از تعویض کیفیت سابق دستگاه شما بازگردانده می شود.

خرید قطعات گوشی شیائومی پوکو فون اف 1

امکان خرید قطعات شیائومی Pocophone F1 به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی شیائومی Pocophone F1 روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.