در حال نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

شیائومی مدتهاست به ساخت گوشی های با کیفیت و ارزان قیمت مشغول است. گوشی های جدید این شرکت کیفیتی در حد گوشی های آیفون و قیمتی ارزان تر از گوشی های آیفون دارند. گوشی شیائومی Mi 4i با طراحی زیبا و ساده در آپریل 2015 به بازار معرفی شده است. بدنه ی این گوشی کم حجم از پلاستیک تشکیل شده اما دکمه های کم و زیاد کردن صدا، پاور و لوگو فلزی هستند. دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با کمی بیرون زدگی روی قسمت پشتی گوشی به چشم می خورد. دارای قابلیت HDR بوده و می تواند در مکان های کم نور تصاویر با کیفیتی را ثبت کند. انرژی مورد نیاز گوشی را باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 3120 میلی آمپر تامین می کند. باتری گوشی شیائومی Mi 4i با کمک شارژر 10 واتی در مدت زمان 60 دقیقه حدود 40 درصد شارژ می شود.

در پنل جلویی گوشی شیائومی می 4 آی نمایشگر 5 اینچی با تراکم پیکسلی 441 قرار گرفته است. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Mi 4i حدود 68.9 سانتی متر مربع است و حدود 71.7 درصد پنل جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است. این گوشی از پنل قدرتمند IPS LCD بهره مند شده است، این نمایشگر ها  قابلیت آن را دارند که جهت مولکول‌های کریستال مایع را که در بین زیرلایه‌های شیشه‌ای قرار دارند، تغییر داده و آن‌ها را مرتب‌ سازی کنند. در بالای ال سی دی دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی به همراه سنسور مجاورت و اسپیکر مکالمه جای گرفته است. با کمک دوربین سلفی گوشی شیائومی می 4 ای می توانید تصاویر سلفی و مکالمه ی ویدئویی داشته باشید.

تعمیر شیائومی Mi 4i

تعمیر شیائومی Mi 4i و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. در ابتدا دستگاه شما در این مجموعه مورد بررسی و عیب یابی قرار می گیرد و هزینه ی تعمیر شیائومی Mi 4i به مشتری اعلام می شود. پس از اعلام موافقت تعمیرکار تعویض را انجام داده و پس از تست های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می شود. افرادی که در شهرستان هستند و شرایط مراجعه به مرکز تعمیرات را ندارند می توانند دستگاه خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانند. لازم به ذکر است قطعات شیائومی Mi 4i که به هنگام تعمیر جایگزین می شوند اورجینال بوده و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند. همکاران ما در این مجموعه آماده ی خدمت رسانی به شما هستند.

خرید قطعات گوشی شیائومی می 4 ای

تعمیرکارانی که در حوزه ی تعمیرات موبایل فعالیت می کنند می دانند که استفاده از قطعات اورجینال در نتیجه ی کار آن ها تاثیر مستقیمی دارد به همین جهت همواره به دنبال خرید قطعات اورجینال هستند. ما به آن ها خرید از فروشگاه قطعات موبایل تعمیرات 118 را پیشنهاد می کنیم زیرا کلیه ی قطعاتی که در فروشگاه هستند و یا در تعمیرات موبایل مورد استفاده قرار می گیرند اورجینال هستند و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند. جهت خرید قطعات گوشی شیائومی Mi 4i می توانید با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید و یا به صورت اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنید. قیمت قطعات شیائومی Mi 4i در این مجموعه نسبت به مراکز دیگر مقرون به صرفه تر است.