در حال نمایش 8 نتیجه

نمایش 9 24 36

 گوشی شیائومی Mi Play در سپتامبر سال 2018 به بازار جهانی معرفی شده است. کمپانی اپل در طراحی این گوشی نیز مانند دیگر طراحی ها عمل کرده، قاب پشتی آن با استفاده از رنگ گرادیان و  قالب ریخته گری 3D تولید شده است. در بدنه ی این گوشی از یک پوشش خوبی استفاده شده که در انعکاس نور، تغییرات نور و سایه هایی که ظاهر می شوند، بسیار خوب به نظر می رسد. تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Mi Play دارای قطر 5.84 اینچ و تراکم پیکسلی 432 است. از دیگر مشخصات این نمایشگر می توان به رزولوشن تصویر 1080 در 2280 و مساحت ال سی دی 85.1 اشاره کرد. در بالای این نمایشگر دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی داخل یک ناچ قطره ای جای گرفته است.

انرژی مورد نیاز این گوشی را باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 3000 میلی آمپر تامین می کند. با کمک فست شارژ 10 واتی باتری گوشی شیائومی Mi Play در مدت زمان کوتاهی شارژ می شود و شما را در طول روز همراهی می کند. شیائومی برای این گوشی از دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی به همراه دریچه دیافراگم f/2.2 قرار داده است. روی درب پشت این گوشی حسگر اثر انگشت، فلش LEDو لوگو شرکت شیائومی به چشم می خورد. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به هارد پروگرم شده eMMC 5.1 با حجم 64 مگاپیکسلی اشاره کرد. سیستم عامل در نظر گرفته شده از سوی شرکت سازنده از نوع Android 9.0 و قابل ارتقا تا آخرین نسخه ی به روز شده است.

تعمیر گوشی شیائومی Mi Play

امروزه استفاده از گوشی های هوشمند در زندگی افراد نقش مهمی را ایفا می کند که افراد همواره از آن استفاده می کنند. در صورتی آسیب دیدگی نیز به دنبال تعمیری سریع و با کیفیت هستند. ما در این مجموعه با کمک تعمیرکاران ماهر و مجربی که داریم می توانید تعمیر گوشی شیائومی Mi Play و دیگر برند ها در مدت زمان کوتاهی انجام دهیم. افرادی که تمایل به تعویض قطعات شیائومی Mi Play در این مجموعه را دارند می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری دستگاه خود را به تعمیرکاران ما در این مجموعه بسپارید. کلیه ی تعمیرات در این مجموعه به دست افراد متخصص و با استفاده از ابزار آلات اورجینال انجام می شود. در صورت وجود هرگونه ابهام و سوال جهت نحوه ی تعمیر و یا مدت زمان تعمیر با همکاران ما در این مجموعه تماس بگیرید. همکاران ما آماده ی پاسخ گویی به سوالات شما هستند.

خرید قطعات گوشی شیائومی می پلی

تعمیرکارانی که در حوزه ی تعمیرات موبایل مشغول به فعالیت هستند می دانند که استفاده از قطعات اورجینال در نتیجه ی کار آن ها تاثیر مستقیمی دارد به همین دلیل آن ها همواره به دنبال خرید با کیفیت هستند. ما در این مجموعه دارنده ی آرشیوی از قطعات اورجینال گوشی و تبلت ها هستیم. تعمیرکارانی که قصد خرید قطعات گوشی شیائومی Mi Play را دارند می توانند به صورت اینترنتی و یا مراجعه ی حضوری سفارشات خود را ثبت کنند. در ابتدا باید قطعه ی مورد نظر را پیدا کنید سپس روی گزینه ی ” افزودن به سبد ” کلیک کنید و مراحل ثبت سفارش خود را تکمیل کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی شیائومی Mi Play روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت ها مطلع شوید.