نمایش 1–8 از 10 نتیجه

نمایش 9 24 36

شیائومی این کمپانی نوپا شاید در تولید گوشی های بالا رده ضعیف عمل کرده باشد اما در تولید گوشی های میان رده تبحر خوبی دارد. شیائومی گوشی میان رده ی Redmi Note 3 را در ژانویه سال 2016 به بازار معرفی کرده است. قلب تپنده ی دستگاه را تراشه اسنپدراگون 650 تشکیل می دهد. این پردازنده را 4 هسته ی 1.4 GHz Cortex-A53 و 2 هسته ی 1.8 GHz Cortex-A72 تشکیل می دهد. پردازش گرافیکی دستگاه بر عهده ی تراشه ی آدرنو 510 می باشد. این گوشی با رم 2 و 3 گیگابایت و حافظه ی داخلی 16 و 32 گیگابایت به بازار معرفی شده است. امکان ارتقا حافظه وجود دارد و شما می توانید از جایگاه سیم کارت دوم سیم کارت برای قرار دارن حافظه ی SD استفاده کنید.

در قسمت جلویی دستگاه نمایشگر لمسی خازنی IPS LCD با قطر 5.5 اینچ قرار گرفته است. این نمایشگر می تواند 16 میلیون رنگ را نمایش می دهد و زاویه دید بسیار خوبی دارد. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Redmi Note 3 حدود 82 سانتی متر مربع است و نزدیک به 72 درصد قسمت جلویی دستگاه را پوشانده است. از دیگر مشخصات این نمایشگر می توان به رزولوشن 1080 در 1920 و نسبت تصویر 16 به 9 اشاره کرد. در هر اینچ از این نمایشگر 403 پیکسل نمایش داده می شود. انرژی مورد نیاز نمایشگر برای روشن شدن را باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4050 میلی آمپر ساعت تامین می کند. باتری گوشی شیائومی Redmi Note 3 با استفاده از فست شارژ 10 واتی شارژ می شود. باتری به صورت داخلی درون قاب گوشی قرار گرفته است و امکان دسترسی توسط کاربر وجود ندارد و هرگونه جابه جایی و تعویض باید به دست کاربر انجام دهد.

در لبه ی بالای ال سی دی دوربین سلفی به همراه اسکنر اثر انگشت و سنسور مجاورت قرار گرفته است. دوربین سلفی شیائومی Redmi Note 3 از سنسور 5 مگاپیکسلی بهره می برد و عملکرد بسیار خوبی دارد. از جذاب ترین ویژگی های دوربین اصلی می توان به تشخیص سن افراد حاضر در تصویر به حساب آورد که با دقت بسیار بالایی عمل می کند. درب پشت دستگاه میزبان دوربین اصلی و سنسور اثر انگشت است که با طراحی هوشمندانه و جذابی در مرکز دستگاه قرار گرفته است. دوربین اصلی گوشی از سنسور 16 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 بهره مند شده است. از مهم ترین قابلیت های دوربین اصلی می توان به برچسب گذاری جغرافیایی، فوکوس لمسی، تشخیص چهره و لبخند، HDR، پاناروما اشاره کرد.

تعمیر گوشی شیائومی Redmi Note 3

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر شیائومی Redmi Note 3 و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است، امکان تعویض قطعات گوشی شیائومی Redmi Note 3 وجود دارد و پس از تعویض کیفیت سابق دستگاه شما بازگردانده می شود.

خرید قطعات گوشی شیائومی ردمی نوت 3

امکان خرید قطعات شیائومی Redmi Note3 به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی شیائومی Redmi Note 3 روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.