در حال نمایش 3 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی شیائومی Redmi Note 6 Pro در سپتامبر سال 2018 به بازار معرفی شده است. شکل ظاهری دستگاه بسیار مدرن به نظر می رسد و هیچ کم و کاستی در آن دیده نمی شود. این گوشی به نمایشگر غول پیکر 6.26 اینچی مجهز شده است. پنل لمسی خازنی IPS در قسمت جلویی دستگاه قرار گرفته است و در هر اینچ آن 403 پیکسل نمایش داده می شود. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Redmi Note 6 Pro حدود 97 سانتی متر مربع است و 81 درصد قسمت جلویی دستگاه را پوشانده است. پنل پشتی و جلویی دستگاه را یک لایه ی شیشه ای Corning Gorilla Glass پوشانده است و از دستگاه در برابر ضربه خوردن و آسیب دیدگی مراقبت می کند.

در بالای ال سی دی بریدگی مستطیل شکلی طراحی شده و داخل آن دوربین دوگانه، سنسور مجاورت و همچنین اسپیکر مکالمه قرار گرفته است. برای دوربین سلفی از سنسور های 20 و 2 مگاپیکسلی بهره گرفته شده است. از سنسور 2 مگاپیکسلی برای دریافت جزئیات عمق تصویر بهره گرفته می شود. در شرایط نوری مناسب می توانید با این دوربین، تصاویر خوبی را ثبت کنید. درب پشت دستگاه نیز میزبان دوربین دوگانه به همراه اسکنر اثر انگشت می باشد. دوربین اصلی گوشی شیائومی Redmi Note 6 Pro دارای سنسور 12 مگاپیکسلی و دریچه دیافراگم f/1.9 می باشد. دوربین دیگر دارای سنسور 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق تصویر است که در کنار دوربین اصلی کنار گرفته است. عکس هایی که در نور شب با این دوربین گرفته می شود، فراتر از حد انتظار است و ثبت رنگ ها بسیار خوب به نظر می رسند.

انرژی مورد نیاز دستگاه را باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت تامین می کند. باتری گوشی شیائومی Redmi Note 6 Pro با کمک شارژر 10 واتی به صورت معمولی شارژ می شود. برای شارژ 100 درصد باتری به 105 دقیقه وقت نیاز دارید. پردازنده ی کم مصرف کوآلکوم 636 اسنپدراگون با سرعت ساخت 14 نانومتری، برای این گوشی در نظر گرفته شده است. سیستم عامل اندروید 8.1 با رابط کاربری MIUI 11 برای گوشی در نظر گرفته شده است. این گوشی در سه نسخه با رم و حافظه ی داخلی به ترتیب 6 و 64، 4 و 64، 3 و 32 گیگابایتی به بازار عرضه شده است.

تعمیر گوشی شیائومی Redmi Note 6 Pro

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر شیائومی Redmi Note 6 Pro و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است، امکان تعویض قطعات شیائومی Redmi Note 6 Pro وجود دارد و پس از تعویض کیفیت سابق دستگاه شما بازگردانده می شود.

خرید قطعات گوشی شیائومی ردمی نوت 6 پرو

امکان خرید قطعات شیائومی Redmi Note 6 Pro به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی شیائومی Redmi Note 6 Pro روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.