در حال نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

شیائومی گوشی Redmi Note Prime را در دسامبر سال 2015 به بازار معرفی کرده است. این گوشی از پردازنده ی اسنپدراگون  410 بهره می برد که دارای سرعت 28 نانومتری می باشد. بر روی این پردازنده تراشه گرافیکی آدرنو 306 قرار گرفته است و موجب افزایش سرعت دستگاه می شود. این پردازنده از یک هسته ی Quad-core 1.2 GHz Cortex-A53 تشکیل شده است. این گوشی در یک نسخه با رم 2 و حافظه ی داخلی 16 گیگابایت به بازار معرفی شده است. امکان ارتقا حافظه وجود دارد و شما ی توانید از جایگاه دوم سیم کارت جهت قرار دادن کارت SD استفاده کنید.

در قسمت جلویی دستگاه نمایشگر لمسی خازنی IPS LCD قرار گرفته و دارای قطر 5.5 اینچ می باشد. این نمایشگرها زاویه دید خوبی دارند و همچنین رنگ ها را بسیار طبیعی تر نشان می دهند. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Redmi Note Prime حدود 83 سانتی متر مربع و نزدیک به 68 درصد قسمت جلویی دستگاه را پوشانده است. در هر اینچ از این نمایشگر 267 پیکسل نمایش داده می شود و دارای نسبت تصویر 720 در 1280 می باشد. انرژی مورد نیاز گوشی برای روشن شدن را باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 3100 میلی آمپر ساعت تامین می کند. باتری شیائومی Redmi Note Prime با استفاده از شارژر 10 واتی برای 30 درصد شارژ به 30 دقیقه وقت نیاز دارد. امکان تعویض باتری به دست کاربر وجود دارد و در مواقع نیاز کاربر می تواند درب پشت گوشی را باز کند و باتری را تعویض کند.

دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی برای این گوشی در نظر گرفته شده است که در بالای ال سی دی در کنار سنسور مجاورت و اسپیکر مکالمه ی گوشی جای گرفته است. دارای قابلیت فیلم برداری نیز می باشد و شما می توانید با این دوربین تماس های ویدئویی برقرار کنید. درب پشت گوشی میزبان دوربین اصلی و لوگوی شیائومی است که در پایین دستگاه به چشم می خورد. دوربین اصلی دارای سنسور 13 مگاپیکسلی و دریچه ی دیافراگم f/2.2 می باشد. با استفاده از این دوربین می توانید حدود 30 فریم در ثانیه فیلم برداری با کیفیت 1080P کنید.

تعمیر گوشی شیائومی Redmi Note Prime

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر شیائومی Redmi Note Prime و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است، امکان تعویض قطعات گوشی شیائومی Redmi Note Prime وجود دارد و پس از تعویض کیفیت سابق دستگاه شما بازگردانده می شود.

خرید قطعات گوشی شیائومی ردمی نوت پریم

امکان خرید قطعات شیائومی Redmi Note Prime به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی شیائومی Redmi Note Prime روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.