در حال نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

شیائومی گوشی Redmi 2 Pro را در اکتبر سال 2015 به بازار معرفی کرده است. برای این گوشی سیستم عامل اندروید 4.4.4 با رابط کاربری MIUI 6 در نظر گرفته شده است. قلب تپنده ی دستگاه را تراشه ی اسنپدراگون 410 تشکیل می دهد که بر روی آن پردازنده گرافیکی 306 قرار گرفته است. در یک نسخه با رم 2 گیگابایت و حافظه ی داخلی 16 گیگابایت به بازار عرضه شده است. امکان ارتقا حافظه با استفاده از کارت SD وجود دارد و شما می توانید از جایگاه دوم سیم کارت جهت قرار دادن حافظه ی داخلی استفاده کنید. انرژی مورد نیاز سخت افزار قدرتمند دستگاه را باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 2200 میلی آمپر ساعت تامین می کند. شارژر 10 واتی برای شارژ باتری گوشی شیائومی Redmi 2 Pro در نظر گرفته شده است و طبق ادعای این شرکت، این شارژر می تواند در مدت زمان 30 دقیقه، باتری گوشی را 30 درصد شارژ کند.

در قسمت جلویی گوشی نمایشگر لمسی خازنی با پنل IPS LCD قرار گرفته است که می تواند 16 میلیون رنگ واقعی را نمایش دهد. این نمایشگرها بسیار به صرفه هستند و زاویه دید خوبی دارند. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Redmi 2 Pro حدود 60.9 سانتی متر مربع است و 67 درصد قسمت جلویی دستگاه را پوشانده است. در هر اینچ از نمایشگر 312 پیکسل نمایش داده می شود و دارای رزولوشن تصویر 720 در 1280 می باشد. لبه ی بالای ال سی دی میزبان دوربین سلفی 2 مگاپیکسی، سنسور مجاورت و همچنین اسپیکر مکالمه ی دستگاه می باشد. دوربین سلفی با کیفیتی برای این گوشی در نظر گرفته نشده است و تصاویر خوبی را ثبت نمی کند.

 در پنل پشتی دستگاه دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2 قرار گرفته است. از دیگر قابلیت های این دوربین می توان به برچسب گذاری جغرافیایی، فوکوس لمسی، تشخیص چهره و لبخند، HDR اشاره کرد. در روشنایی مناسب این دوربین می تواند تصاویر خوبی را ثبت کند، اما با توجه به سنسوری که در دوربین قرار گرفته است نمی تواند در تاریکی توقع زیادی از این دوربین داشت. این گوشی با سخت افزاری قدرتمندی که برای آن در نظر گرفته شده، حدود 144 گرم وزن دارد.

تعمیر گوشی شیائومی Redmi 2 Pro

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی شیائومی Redmi 2 Pro و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است، امکان تعویض قطعات شیائومی Redmi 2 Pro وجود دارد و پس از تعویض کیفیت سابق دستگاه شما بازگردانده می شود.

خرید قطعات گوشی شیائومی ردمی 2 پرو

امکان خرید قطعات شیائومی Redmi 2 Pro به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی شیائومی Redmi 2 Pro روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.