در حال نمایش 7 نتیجه

نمایش 9 24 36

ردمی زیر برند کمپانی شیائومی به تازگی از گوشی ردمی 9 رونمایی کرد که سخت افزار قوی و قیمتی مناسب داشت. سپس دو عضو دیگر این خانواده به نام ردمی 9C و 9A را در جولای سال 2020 رونمایی کرد. شیائومی ادعا کرده است که این دو گوشی، استاندارد جدیدی را برای گوشی های اقتصادی تعیین می کنند. این شرکت برای گوشی ردمی 9A پردازنده مرکزی مدیاتک هلیو G25 را در نظر گرفته است. پردازنده ی گرافیکی PowerVR GE8320 نیز، پردازش گرافیکی گوشی را بر عهده دارد. در کل این گوشی پایین رده برای استفاده های معمولی طراحی شده و نمی توان با آن بازی های سنگین انجام داد. ردمی 9A  در یک نسخه با رم 2 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 32 گیگابایتی در نظر گرفته شده است و امکان ارتقا حافظه از طریق جایگاه دوم سیم کارت وجود دارد.

انرژی مورد نیاز سخت افزار این گوشی برای روشن شدن را باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت تامین  می کند.  ظرفیت زیاد باتری موبایل به معنی طولانی بودن عمر و یا نگه داری طولانی مدت شارژ نیست و به عوامل متعددی مانند سخت افزار و نوع نمایشگر بستگی دارد. باتری گوشی شیائومی Redmi 9A با استفاده از شارژر معمولی شارژ می شود و هیچ فست شارژی برای آن در نظر گرفته نشده است. در قسمت جلویی دستگاه نمایشگر لمسی خازنی IPS LCD با قطر 6.53 اینچ قرار گرفته است. این نمایشگر می تواند 16 میلیون رنگ واقعی را نمایش دهد و همچنین مصرف انرژی پایینی دارد. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی ردمی 9A حدود 102 سانتی متر مربع است و بخش زیادی از پنل جلویی را پوشانده است.

از دیگر مشخصات این نمایشگر می توان به تراکم پیکسلی 269 و رزولوشن نمایشگر 720 در 1600 اشاره کرد. در بالای ال سی دی ناچ قطره ای طراحی شده و داخل آن دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی جای گرفته است. این سنسور برای گوشی اقتصادی مناسب است و شما می توانید تماس ویدئویی داشته باشید و یا عکس های سلفی ثبت کنید. دوربین اصلی با سنسور 13 مگاپیکسلی روی درب پشت جای گرفته است و امکان فیلم برداری با سرعت 30 فریم در ثانیه را با کیفیت 1080P فراهم می کند.

تعمیرگوشی شیائومی Redmi 9A

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر قطعات گوشی شیائومی Redmi 9A و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است، امکان تعویض قطعات گوشی شیائومی Redmi 9A وجود دارد و پس از تعویض کیفیت سابق دستگاه شما بازگردانده می شود.

خرید قطعات گوشی شیائومی ردمی 9 ای

امکان خرید قطعات شیائومی Redmi 9A به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی شیائومی Redmi 9A روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.