در حال نمایش 6 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی شیائومی Redmi K20  با طراحی چشم نواز توانسته بهترین های بازار میان رده را به چالش بکشد. شیائومی گوشی میان رده ی خود را در ژوئن سال 2019 به بازار جهان عرضه کرده است، البته این گوشی در روسیه با نام Mi 9T شناخته می شود. قلب تپنده آن را اسپندراگون 730 با فناوری ساخت 8 نانومتری تشکیل می دهد. این چیپست با بهره گیری از هسته‌های پردازشی Cortex A76، توانسته ارتقا چشم گیری در زمینه CPU داشته باشد. این گوشی در سه نسخه با حافظه ی رم 6 و 8 گیگابایتی و حافظه ی ذخیره سازی 64، 128 و 256 گیگابایتی در بازار موجود است و افراد می توانند بر اساس نیاز خود خریداری کنند. یکی از ضعف های این گوشی وزن 191 گرمی آن است که به دلیل باتری 4000 میلی آمپری، ولی در کل گوشی با قدرت و بدون نقصی به شمار می رود.

طراحی ردمی K20 بسیار خیره کننده است و اینبار طراحان شیائومی سنگ تمام گذاشته اند. روی نمایشگر هیچ بریدگی، دوربین و حتی اسپیکر مکالمه دیدده نمی شود. صدای مخاطب به هنگام مکالمه از طریق اسپیکری که درون شکاف باریک بین نمایشگر و فریم فلزی جای دارد انتقال پیدا می کند. دوربین سلفی ردمی K20 به شکل مکانیزم موتوری و جهنده ای در دل فریم جا داده شده است. در صورت نیاز دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی به آرامی به سمت بالا می آید. در قسمت پشتی گوشی دوربین های سه گانه با ماژول های واید، تله فوتو و اولتراواید به چشم می خورد که در میان آن ها حسگر 48 مگاپیکسلی دوربین اصلی به شمار می رود. دوربین های دیگر به ترتیب 8 و 13 مگاپیکسلی هستند، بزرگ‌نمایی دو برابری نسبت به تصویر دوربین اصلی و زاویه‌ی دید 124.8 درجه‌ای را در اختیار کاربر قرار می دهند.

 پنل AMOLED به کار برده شده در این گوشی دارای قطر 6.39 اینچی بوده و از قابلیت HDR 10 پشتیبانی می کند. رزولوشن تصویر ال سی دی شیائومی Redmi K20  برابر 1080 در 2340 و دارای تراکم پیکسلی 403 می باشد. از این نمایشگر بدون حاشیه و بریدگی یک لایه Corning Gorilla Glass 5 در برابر ضربه خوردگی و آسیب دیدگی مراقبت می کند. زاویه ی دید نمایشگر در عالی بوده و به راحتی می توان زیر نور خورشید از آن استفاده کرد. باتری گوشی شیائومی ردمی  K20 از نوع لیتیوم پلیمری و دارای ظرفیت 4000 میلی آمپر است. تجربه نشان داده است باتری های 4000 میلی آمپری می توانند شارژدهی رضایت بخشی داشته باشند، و این باتری با فست شارژ 18 واتی شارژ می شود.

تعمیر گوشی شیائومی Redmi K20

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی شیائومی Redmi K20 و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی Redmi K20 قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید قطعات گوشی شیائومی ردمی کی 20

امکان خرید قطعات شیائومی Redmi K20 به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات شیائومی Redmi K20 روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.