در حال نمایش 4 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی شیائومی Redmi Go برای افرادی که به دنبال خرید گوشی ارزان قیمت با سخت افزاری خوب می گردند، بسیار مناسب است. پردازنده ی مرکزی این اسمارت فون از کمپانی کوالکوم و از نوع اسپندراگون 425 با فناوری 28 نانومتری در نظر گرفته شده است. با کمک تراشه گرافیکی آدرنو 308 که برای این گوشی در نظر گرفته شده، شما می توانید تجربه ی بازی های سبک اندرویدی را داشته باشید. دارای رم یک گیگابایتی می باشد و از سیستم عامل اندروید 8.1 پشتیبانی می کند. امکان استفاده از کارت SD برای این گوشی وجود دارد و شما می توانید حافظه ی دستگاه خود را تا 128 گیگابایت ارتقا دهید.

وزن 137 گرمی این گوشی خبر از یک دستگاه سبک و خوش دست را می دهد. گوشی ردمی گو در ژولای سال 2019 با دو رنگ مشکی و آبی به بازار معرفی شده است. درب پشت شیائومی Redmi Go از پلاستیک با کیفیت بالا ساخته شده و روی آن دوربین اصلی با فلش LED به چشم می خورد. دوربین سلفی با سنسور 8 مگاپیکسلی و اندازه ی دریچه ی دیافراگمی که دارد می تواند در نور کافی تصاویر واضح و روشنی را ثبت کند. ویدئویی هایی که با دوربین های این گوشی ضبط می شوند کیفیت قابل قبولی داشته و فضای زیادی را اشغال نمی کنند. دوربین سلفی با حسگر 5 مگاپیکسلی در بالای ال سی دی جای گرفته است و شما به راحتی می توانید عکس های بدون نویز ثبت کنید و تماس های ویدئویی بگیرید.

در قسمت جلویی این گوشی نمایشگر 5 اینچی قرار گرفته است که دارای تراکم پیکسلی 296ppi می باشد. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Redmi Go حدود 68.0 سانتی متر مربع است و حدود 69.1 درصد پنل جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است. از دیگر مشخصات این نمایشگر می توان به رزولوشن تصویر 1280 در 720 و نسبت تصویر 16 به 9 اشاره کرد. با توجه به نمایشگر 5 اینچی و پردازنده ی قدرتمند آن، تامین انرژی مورد نیاز دستگاه بر عهده ی باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 3000 میلی آمپر است. باتری گوشی شیائومی Redmi Go می تواند شما را در 14 ساعت وبگردی و 71 ساعت پخش موزیک همراهی کند. این باتری به صورت داخلی در داخل قاب قرار گرفته و قابل دسترسی توسط کاربر نیست.

تعمیر گوشی شیائومی Redmi Go

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی شیائومی Redmi Go و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی Redmi Go قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید قطعات گوشی شیائومی ردمی گو

امکان خرید قطعات شیائومی Redmi Go به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات شیائومی Redmi Go روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.