نمایش 1–8 از 17 نتیجه

نمایش 9 24 36

سپتامبر یکی از جذاب ترین ماه های سال برای افرادی که علاقه مند به دنیای فناوری هستند به شمار می روند. زیرا اپل هر ساله در این ماه از گوشی های جدید خود پرده برداری می کند. گوشی آیفون iPhone 11 Pro Max در سپتامبر سال 2019 به بازار عرضه شده است.  این گوشی دارای نمایشگری 5.38 اینچی با گوشه های گرد و حاشیه های بسیار باریک تمام پنل جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است. ال سی دی گوشی آیفون iPhone 11 Pro Max از نوع Super Retina XDR است و ما در این گوشی شاهد نمایشگری روشنتر از گوشی های دیگر هستیم. در بالایی گوشی، بریدگی نسبتا عریضی وجود دارد که در آن دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی، اسپیکر و ماژول های مربوط به فیس آیدی قرار گرفته اند. لنز دوربین سلفی عریض تر و با فاصله کانونی 23 میلی متری طراحی شده است.

انرژی مورد نیاز این گوشی هوشمند را باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 3969 میلی آمپر تامین می کند. باتری گوشی آیفون 11Pro Max غیر قابل دسترسی توسط کاربر است و هرگونه تعمیر و یا جابه جایی باید به دست تعمیرکار انجام شد. با کمک فست شارژ 18 واتی باتری این گوشی در مدت زمان 30 دقیقه، باتری این گوشی 50 درصد شارژ می شود. پرچم دار جدید آیفون از دوربین سه گانه بهره مند شده است. این دوربین ها با سه لنز متفاوت واید، تله‌ فوتو و اولتراواید امکان عکاسی در سناریو های مختلف را در اختیار کاربر قرار می دهد. دوربین سه گانه به همراه LED درون یک ماژول و سمت چپ درب پشت این گوشی قرار گرفته است. سوکت شارژ و اسپیکر های این گوشی روی لبه ی پایینی و دکمه های صدا و پاور روی لبه های راست و چپ این گوشی قرار گرفته اند.

تعمیر گوشی آیفون iPhone 11 Pro Max

امروزه گوشی های هوشمند به بخش مهمی از زندگی افراد تبدیل شده اند و در صورت آسیب دیدگی در کار آن ها اختلال ایجاد می شود. انتخاب محلی مناسب جهت تعمیر گوشی از دیگر دغدغه های کاربران گوشی های هوشمند است. زیرا در صورتی که تعمیرکار ناشی باشد، ممکن است به هنگام تعمیر آسیب های بیشتری به گوشی وارد شود. ما به شما تعمیر در مرکز تعمیرات 118 را پیشنهاد می کنیم. ما در این مجموعه دارنده ی تکنسین مجرب و ماهری هستیم که می توانند هرگونه ایرادات نرم افزاری و سخت افزاری گوشی را برطرف کنند. شما می توانید تعمیر آیفون iPhone 11 Pro Max را به تعمیرکاران ما در این واحد بسپارید. در صورتی که شرایط مراجعه حضوری ندارید می توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید. در این مجموعه آرشیو کاملی از قطعات گوشی موتورولا آیفون iPhone 11 Pro Max موجود است و تعمیرکاران می توانند تعمیر گوشی شما را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند.

خرید قطعات گوشی آیفون 11 پرو مکس

قطعات گوشی آیفون بسیار کم یاب و نایاب هستند و تعمیرکارانی که در حوزه ی تعمیرات موبایل فعالیت می کنند می دانند که استفاده از قطعات اورجینال در نتیجه ی کار آن ها تاثیر مستقیمی دارد به همین جهت همیشه از قطعات اورجینال استفاده می کنند. قطعات گوشی آیفون 11Pro Max با کیفیت اورجینال در فروشگاه قطعات موبایل موجود هستند و افرادی که قصد خرید قطعات گوشی آیفون 11Pro Max را دارند می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می کنند. در صورتی که قیمت قطعات گوشی iPhone 11 Pro Max روی سایت قابل مشاهده نیست می توانید با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت محصولات مطلع شوید.