نمایش 1–8 از 15 نتیجه

نمایش 9 24 36

سپتامبر یکی از جذاب ترین ماه های سال برای افرادی که علاقه مند به دنیای فناوری هستند به شمار می رود. زیرا اپل هر ساله در این ماه از گوشی های جدید خود پرده برداری می کند. گوشی های سری 11 ایفون در سپتامبر سال 2019 به بازار عرضه شده اند. این گوشی از نمایشگر 6.1 اینچی از نوع Liquid Retina با گوشه های گرد بهره می برد. ال سی دی گوشی آیفون iPhone 11  حدود 79 درصد پنل جلویی گوشی را در بر می گیرد و در بالای ال سی دی لبه ای دیده می شود که درون آن دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی به همراه اسپیکر مکالمه تعبیه شده است. اپل مدعی است که فیس آیدی در آیفون‌ های 2019 در زوایای گسترده‌ تری نیز امکان احراز هویت دارند.

وظیفه ی تامین انرژی این گوشی قدرتمند بر عهده ی باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 3110 میلی آمپری این شرکت است. باتری گوشی آیفون iPhone 11 در مدت 30 دقیقه می تواند 50 درصد شارژ شود. این گوشی از قابلیت شارژ وایرلس بهره مند شده است و شما می توانید بدون استفاده از کابل شارژ گوشی خود را شارژ کنید. دوربین اصلی این گوشی تمام پیکسل های حسگر را برای فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF) به‌ کار می‌گیرد و از فناوری فوکوس خودکار Dual Pixel پشتیبانی می‌کند. دوربین 12 مگاپیکسلی اولتراواید این گوشی، به‌ عنوان عضو جدید دوربین پشتی در گوشی‌های هوشمند اپل از لرزش‌گیر اپتیکال بهره نمی‌برد. اسپیکر و سوکت شارژ این گوشی روی لبه ی پایینی جای گرفته اند.

تعمیر گوشی آیفون iPhone 11

امروزه گوشی های هوشمند به بخش مهمی از زندگی افراد تبدیل شده اند و در صورت آسیب دیدگی در کار آن ها اختلال ایجاد می شود. انتخاب محلی مناسب جهت تعمیر گوشی از دیگر دغدغه های کاربران گوشی های هوشمند است. زیرا در صورتی که تعمیرکار ناشی باشد، ممکن است به هنگام تعمیر آسیب های بیشتری به گوشی وارد شود. ما به شما تعمیر در مرکز تعمیرات 118 را پیشنهاد می کنیم. ما در این مجموعه دارنده ی تکنسین مجرب و ماهری هستیم که می توانند هرگونه ایرادات نرم افزاری و سخت افزاری گوشی را برطرف کنند. شما می توانید تعمیر موتورولا iPhone 11  را به تعمیرکاران ما در این واحد بسپارید. در صورتی که شرایط مراجعه حضوری ندارید می توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید. در این مجموعه آرشیو کاملی از قطعات گوشی موتورولا iPhone 11 موجود است و تعمیرکاران می توانند تعمیر گوشی شما را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند.

خرید قطعات گوشی آیفون 11

تعمیرکارانی که در حوزه ی تعمیرات موبایل فعالیت می کنند می دانند که استفاده از قطعات اورجینال در نتیجه ی کار آن ها تاثیر مستقیمی دارد به همین جهت آن ها همواره به دنبال خرید اورجینال هستند. ما به آن ها خرید از فروشگاه قطعات موبایل تعمیرات 118 را پیشنهاد می کنیم. زیرا کلیه ی قطعات موجود در این مجموعه اورجینال هستند و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند تا در صورت وجود هر مشکلی امکان رسیدگی به آن وجود داشته باشد. جهت خرید قطعات گوشی آیفون iPhone 11 به صورت اینترنتی، در ابتدا باید قطعه ی مورد نظر را پیدا کنید سپس روی گزینه ی ” افزودن به سبد خرید ” کلیک کنید و مراحل ثبت سفارش خود را تکمیل کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی آیفون iPhone 11  روی سایت موجود نیست می توانید با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت محصولات مطلع شوید.