نمایش 1–8 از 24 نتیجه

نمایش 9 24 36

سپتامبر یکی از جذاب ترین ماه های سال برای افرادی که علاقه مند به دنیای فناوری هستند به شمار می رود. زیرا اپل هر ساله در این ماه از گوشی های جدید خود پرده برداری می کند. اپل گوشی قدرتمند Iphone 5C را در سپتامبر سال 2013 به بازار معرفی کرده است. این گوشی با بدنه ی پلاستیکی که دارد عنوان گوشی ارزان قیمت را اذعان خود کرده است. در این گوشی از نمایشگر 4 اینچی با تراکم پیکسلی 326 استفاده شده است. مساحت ال سی دی گوشی آیفون Iphone 5C حدود 44.1 سانتی متر مربع است و حدود 59.9 درصد پنل جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است. در بالای این نمایشگر دوربین جلو 1.2 مگاپیکسلی و اسپیکر مکالمه به چشم می خورد.

برای تامین انرژی مورد نیاز سخت افزار این گوشی از باتری لیتیوم  پلیمری با ظرفیت 1510 میلی آمپری بهره گرفته شده است. باتری آیفون Iphone 5C غیر قابل تعویض توسط کاربر است و هرگونه جابه جایی باید به دست تعمیرکار انجام شود. سیستم عامل در نظر گرفته شده در این گوشی از نوع iOS 7 بوده و قابل ارتقا تا iOS 10.3.3 می باشد. از دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی به همراه یک فلاش LED بهره می برد. این دوربین می‌تواند عکس‌هایی باکیفیت 2448×3264 پیکسل بگیرد. عکس های پانورامایی که با این دوربین گرفته می شوند دارای کیفیت 28 مگاپیکسل هستند و در فرمت معمولی JPEG ذخیره می‌شوند. روی لبه ی پایینی این گوشی اسپیکر، سوکت شارژ و جک هدفون دیده می شود.

تعمیر گوشی آیفون Iphone 5C

مجموعه تعمیرات 118، مرکزی فوق پیشرفته با بروزترین تجهیزات برای تعمیر تمامی گوشی های آیفون به شمار می رود. ما در این مرکز مجموعه گسترده ای از خدمات را ارائه می دهیم و شما می توانید با خیالی آسوده تعمیر گوشی آیفون Iphone 5C را به تعمیرکاران ما در این مجموعه بسپارید. تعمیرات اپل و تعویض قطعات گوشی آیفون Iphone 5C، توسط کادر مجرب و ماهر در کمترین زمان ممکن و با صرف هزینه ای مناسب صورت می پذیرد. کلیه تعمیرات در این مجموعه شامل گارانتی معتبر فروشگاه می شوند. گوشی آسیب دیده ی شما در ابتدا مورد بررسی و عیب یابی قرار می گیرد سپس هزینه ی تعمیر گوشی آیفون Iphone 5C به مشتری اعلام می شود. پس از اعلام موافقت از سوی مشتری تعویض انجام می شود. در صورتی که در شهرستان هستید می توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست تعمیرکاران ما برسانید.

خرید قطعات گوشی آیفون 5 سی

مجموعه تعمیرات 118 با بهرمندی از واحدهای تخصصی تعمیرات آیفون و فروش قطعات آیفون در کنار فروشگاه آنلاین قطعات گوشی، بستری را فراهم آورده تا در سریعترین زمان ممکن بتوانید به روش آنلاین تمامی قطعات آیفون 5C را ثبت سفارش نمایید. در صورت وجود هرگونه ابهام و سوال جهت خرید قطعات گوشی Iphone 5C و نحوه ی سفارش با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت قطعات گوشی Iphone 5C مطلع شوید. مرکز تعمیرات 118 دارای مجوز فعالیت از اتحادیه دستگاه های مخابراتی بوده و همچنین ملزم به اجرای ضوابط گواهینامه های ISO 9001 و ISO 10004 در پایش و اندازه گیری رضایت مشتری است. از قطعات گوشی  آیفون 5C موجود در این مجموعه می توان به تاچ و ال سی دی، هارد پروگرم شده، باتری و … اشاره کرد.