نمایش 1–8 از 30 نتیجه

نمایش 9 24 36

سپتامبر یکی از جذاب ترین ماه های سال برای افرادی که علاقه مند به دنیای فناوری هستند به شمار می رود. زیرا اپل هر ساله در این ماه از گوشی های جدید خود پرده برداری می کند. اپل در سپتامبر سال 2014 گوشی آیفون Iphone 5s را عرضه کرده است. در نمایشگر این گوشی از پنل قدرتمند 4.7 اینچی و از نوع IPS LCD بهره گرفته شده است. مساحت ال سی دی گوشی آیفون Iphone 5s حدود 60.9 سانتی متر مربع است و حدود 65.8 درصد پنل جلویی گوش را به خود اختصاص داده است. از دیگر مشخصات این نمایشگر می توان به نسبت نمایشگر 16 به 9، رزولوشن تصویر 1334 در 750، تراکم پیکسلی 326 اشاره کرد. بدنه ی این گوشی از آلومینیوم ساخته شده است. تراش های استادانه و ظریف در لبه های این گوشی به چشم می خورد.

برای تامین انرژی این گوشی از باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 1810 استفاده شده است. باتری گوشی آیفون 5s قابل تعویض توسط کاربر نیست و هرگونه جابه جایی باید به دست کاربر انجام شود. اپل همچنین از یک تراشه کمکی M7 در کنار A7 بهره برده تا بتواند سنسور ها را بر عهده بگیرد که موجب افزایش طول عمر باتری دستگاه شود. سیستم عاعل به کاربرده شده در این گوشی از نوع iOS 8 بوده و قابل ارتقا تا iOS 12.4.4 می باشد. در این گوشی از سنسور 8 مگاپیکسلی برای دوربین در نظر گرفته است. به همراه این دوربین از یک فلاش دوگانه LED در آیفون 5s استفاده نموده که باز هم به بهتر شدن بازده دوربین در محیط‌ های کم نور کمک می‌کند. روی لبه ی پایین این گوشی سوکت شارژ، اسپیکر و جک هدفون تعبیه شده است.

تعمیر گوشی آیفون Iphone 5s

مجموعه تعمیرات 118، مرکزی فوق پیشرفته با بروزترین تجهیزات برای تعمیر تمامی گوشی های آیفون به شمار می رود. ما در این مرکز مجموعه گسترده ای از خدمات را ارائه می دهیم و شما می توانید با خیالی آسوده تعمیر گوشی آیفون Iphone 5s را به تعمیرکاران ما در این مجموعه بسپارید. تعمیرات اپل و تعویض قطعات گوشی آیفون Iphone 5s، توسط کادر مجرب و ماهر در کمترین زمان ممکن و با صرف هزینه ای مناسب صورت می پذیرد. کلیه تعمیرات در این مجموعه شامل گارانتی معتبر فروشگاه می شوند. گوشی آسیب دیده ی شما در ابتدا مورد بررسی و عیب یابی قرار می گیرد سپس هزینه ی تعمیر گوشی آیفون Iphone 5s به مشتری اعلام می شود. پس از اعلام موافقت از سوی مشتری تعویض انجام می شود. در صورتی که در شهرستان هستید می توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست تعمیرکاران ما برسانید.

خرید قطعات گوشی آیفون 5 اس

تعمیرکارانی که قصد خرید قطعات گوشی آیفون Iphone 5s را دارند می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری سفارشات خود را ثبت کنند. در این مجموعه آرشیو کاملی از قطعات گوشی موجود است و شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز سفارشات خود را به صورت اینترنتی ثبت کنید. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می کنند. به دلیل نوسانات ارزی پیش آمده قیمت قطعات گوشی Iphone 5s در حال تغییر است لذا قبل از ثبت سفارش با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس یگیرید و از آخرین قیمت محصولات مطمئن شوید. ما در این مجموعه تمام اصول مشتری مداری را سرلوحه ی کار خود قرار داده ایم تا بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. از قطعات این گوشی می توان به تاچ و ال سی دی، هارد پروگرم شده، باتری و … اشاره کرد.