نمایش 1–8 از 18 نتیجه

نمایش 9 24 36

سپتامبر یکی از جذاب ترین ماه های سال برای افرادی که علاقه مند به دنیای فناوری هستند به شمار می رود. زیرا اپل هر ساله در این ماه از گوشی های جدید خود پرده برداری می کند. آیفون iPhone XS نیز در سپتامبر سال 2018 به بازار جهانی عرضه شده است. قسمت جلویی این گوشی را نمایشگری با قطر 5.8 اینچ در بر گرفته است. حاشیه های ال سی دی گوشی آیفون iPhone XS بسیار کم به چشم می خورد و در اطراف آن انحنایی همانند آیفون 10 وجود دارد. مساحت این ال سی دی حدود 74.4 سانتی متر مربع است و حدود 82.9 درصد پنل جلویی گوشی را خود اختصاص داده است. در بالای این نمایشگر بریدگی طراحی شده است و سنسورهای نور، فیس آی دی و دوربین سلفی در این بخش قرار گرفته‌اند.

اپل برای تامین انرژی این گوشی باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 2658 میلی آمپر را در نظر گرفته است. باتری آیفون iPhone XS قابل تعویض توسط کاربر نیست و با استفاده از فست شارژ 15 واتی باتری گوشی در مدت 30 دقیقه حدود 50 درصد شارژ می شود. این گوشی از فناوری شارژ بی سیم بهره می برد و شما می توانید بدون استفاده از کابل شارژ گوشی خود را شارژ کنید. دوربین اصلی این گوشی روی قسمت پشتی قرار گرفته است و دارای دو لنز است که زیر هم قرار گرفته اند. میکروفون دوم هم در کنار این لنز ها وداخل قاب جداگانه قرار گرفته است.  برای بدنه ی این گوشی از شیشه  و فلز زد زنگ بهره برده شده است و فرق چندانی با گوشی آیفون 10 ندارد.

تعمیر گوشی آیفون iPhone XS

گوشی های اپل به دلیل پیچیدگی که در ساخت و تعمیر آن وجود دارد، هر تعمیرکاری نمی تواند این گوشی های هوشمند را تعمیر کند. ما در این مجموعه دارنده ی تکنسین متخصص تعمیر آیفون هستیم که می توانند تعمیر گوشی شما را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. برخی از قطعات گوشی آیفون iPhone XS قابل تعمیر و یا تعویض هستند. در ابتدا گوشی اسیب دیده ی خود را برای بررسی و عیب یابی به تعمیرکاران ما د رمرکز تعمیرات بسپارید. پس از بررسی هزینه ی تعمیر آیفون iPhone XS  به مشتری اعلام می شود. پس از اعلام موافقت از سوی کاربر، تعمیرکار تعویض را انجام داده و پس از تست های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می شود. به یاد داشته باشدید با تعمیر گوشی iPhone XS در مرکزی معتبر می توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید و مانند قبل از آن استفاده کنید.

خرید قطعات گوشی آیفون ایکس اس

تعمیرکارانی که در حوزه ی تعمیرات موبایل فعالیت می کنند می دانند که استفاده از قطعات اورجینال در نتیجه ی کار آن ها تاثیر مستقیمی دارد به همین جهت آن ها همواره به دنبال خرید قطعات اورجینال گوجشی هستند. ما در این مجموعه دارنده آرشیو کاملی از قطعات اورجینال هستیم و افرادی که قصد خرید قطعات گوشی آیفون iPhone XS را دارند می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می کنند. در صورتی که قیمت قطعات گوشی iPhone XS روی سایت وارد نشده است می توانید با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت محصولات مطلع شوید.