در حال نمایش 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی میان رده موتورولا Moto C  در می 2017 به بازار جهانی عرضه شده است. در این گوشی از پنل TFT استفاده شده است و این گونه نمایشگر ها بسیار پر نور تر و بهتر عمل می کنند. این نوع نمایشگرها با عملکرد خوبی که دارد برای سلامت کاربر بسیار کم خطر تر هستند. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی موتورولا Moto C حدود 68.9 سانتی متر مربع است و حدود 64.3 درصد پنل جلویی این گوشی را به خود اختصاص داده است. از دیگر ویژگی های این نمایشگر می توان به رزولوشن 480 در 854، تراکم پیکسلی 196 و قطر 5 اینچی آن اشاره کرد. در بالای این نمایشگر دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی، اسپیکر و سنسور مجاورت دیده می شود. جک هدفون و همچنین پورت شارژ microUSB 2.0 هم در لبه ی بالایی این گوشی به چشم می خورند.

 موتورولا برای تامین انرژی این گوشی از باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 2350 میلی آمپر استفاده کرده است. باتری های لیتیوم پلیمری نسبت به شارژ بیش از حد حساس هستند و موجب منفجر شدن آن ها می شود. باتری گوشی موتورولا Moto C قابل تعویض است و کاربر به راحتی می تواند تعویض این قطعه را انجام دهد. درب پشت این گوشی از پلاستیک مرغوب استفاده شده است. در بالای درب پشت گوشی موتورولا موتو سی فضای دایره شکلی دیده می شود که درون آن دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی به همراه فلش LED جای گرفته است. در پایین دوربین گوشی، لوگوی شرکت موتورولا دیده می شود و اسپیکر این گوشی نیز پایین درب پشت قرار گرفته است. جایگاه اسپیکر نا مناسب است و در صورتی که گوشی را روی میز قرار دهید صدای ناخوشایندی را می شنوید.

تعمیر  گوشی موتورولا Moto C

به یاد داشته باشید با تعمیر گوشی موتورولا Moto C  در مرکزی معتبر می توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید و مانند قبل از آن استفاده کنید. تعمیرکاران ما در این مجموعه می توانند هرگونه ایرادات نرم افزاری و سخت افزاری گوشی شما را برطرف کنند. کلیه ی تعمیرکارانی که در این مجموعه مشغول به کار هستند از ماهر ترین و زبده ترین تکنسین های تعمیرات موبایل هستند. در این مجموعه ابتدا گوشی شما مورد بررسی و عیب یابی قرار می گیرد سپس هزینه ی تعمیر گوشی موتورولا موتو سی به مشتری اعلام می شود. پس از اعلام موافقت از سوی شما، تعمیرکار تعویض را انجام داده و پس از گرفتن تست های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می شود. در صورتی که شرایط مراجعه به مرکز تعمیرات را ندارید می توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید.

خرید قطعات گوشی موتورولا موتو سی

تعمیرکاران و افرادی که قصد خرید قطعات گوشی موتورولا Moto C را دارند می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می کنند. ما در این مجموعه دارنده ی مجموعه ی کاملی از قطعات گوشی موتورولا هستیم و افرادی که قصد خرید دارند می توانند به صورتی سفارشات خود را ثبت کنند. سفارشات از تمامی شهر های کشور پذیرفته می شود و همکاران ما در اسرع وقت نسبت به ارسال آن اقدام می کنند. در صورتی که قیمت قطعات گوشی موتورولا Moto C روی سایت قابل مشاهده نیست می توانید با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت محصولات مطلع شوید.