در حال نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

موتورولا گوشی هوشمند One Power P30 Note را در آگوست 2018 به بازار عرضه کرده است. این گوشی صفحه نمایش 6.2 اینچی با رزولوشن تصویر 2246 در 1080 پیکسل دارد. وضوح زیاد در نمایشگر مربوط به تراکم پیکسلی می شود که در این گوشی PPI 403 می باشد. نسبت صفحه نمایش به بدنه گوشی 81.3 درصد می باشد، مساحت ال سی دی گوشی موتورولا One Power P30 Note حدود 96.9 سانتی متر مربع است. این نمایشگر قابلیت چند لمسی دارد و دارای محافظ صفحه نمایش گوریلاگلس برای حفاظت از صفحه در برابر ضربه و هرگونه خط وخش می باشد. در بالای نمایشگر لبه ای وجود دارد که درون آن دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی به همراه چراغ ال ای دی قرار گرفته است. روی لبه ی بالایی این گوشی میکروفون و جک هدفون این گوشی جای گرفته اند.

روی پنل پشتی این گوشی دوربین دو گانه و سنسور اثر انگشت دیده می شود. این دوربین دو گانه دارای سنسورهای 16 و 5 مگاپیکسلی است که به همرته فلش LED می تواند تصاویر زیبایی با فوکوس خودکار ثبت کند. با استفاده از دوربین این گوشی می توانید 30 فریم در ثانیه با کیفیت 2160p فیلم ضبط کنید. اسکنر اثر انگشت گوشی هم مانند طراحی های نسل قبل زیر لوگوی گوشی قرار گرفته اند. انرژی مورد نیاز این گوشی را باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 5000 میلی آمپر تامین می کند. باتری موتورولا One Power P30 Note با استفاده از فست شارژ 15 واتی در کوتاه ترین زمان ممکن شارژ می شود و شما را در طول روز همراهی می کند. این شرکت برای شارژ این باتری از سوکت شارژ Type-C 1.0 بهره گرفته است.

تعمیر گوشی موتورولا One Power P30 Note

گوشی های هوشمند امروزه بخش مهمی از زندگی افراد را تشکیل داده اند و در صورت آسیب دیدگی افراد به فکر سریع تعمیر شدن آن هستند. در این مجموعه تعمیرکاران مجرب و ماهری مشغول به فعالیت هستند و شما می توانید تعمیر گوشی موتورولا One Power P30 Note  را به این مجموعه بسپارید. در ابتدا گوشی مورد بررسی و عیب یابی قرار می گیرد و هزینه ی تعمیر موتورولا One Power به مشتری اعلام می شود. پس از اعلام موافقت تعمیرکار تعویض را انجام داده و پس از انجام تست های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می شود. در این مجموعه آرشیو کاملی از قطعات گوشی One Power P30 Note موجود است و تعمیر کاران ما می توانند تعمیر گوشی شما را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. به یاد داشته باشید با خرید قطعات اورجینال و تعمیر آن در مرکزی معتبر می توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید.

خرید قطعات گوشی موتورولا وان پاور پی 30 نوت

ما در مجموعه ی فروشگاهی تعمیرات 118 آرشیو کاملی از قطعات گوشی موتورولا One Power P30 Note اورجینال را تهیه کرده ایم تا بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. تعمیرکارانی که در حوزه ی تعمیرات موبایل فعالیت می کنند می دانند که استفاده از قطعات اورجینال در نتیجه ی کار آنها تاثیر مستقیمی دارد به همین دلیل آن ها همواره به دنبال خرید قطعات اورجینال هستند. افرادی که قصد خرید قطعات موتورولا One Power P30 Note را دارند می توانند با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرند و از آخرین قیمت قطعات One Power P30 Note مطلع شوند. همکاران ما در این مجموعه آماده ی پاسخ گویی به سوالات شما هستند.