در حال نمایش 5 نتیجه

نمایش 9 24 36

جدید ترین عضو اقتصادی موتورولا یعنی گوشی موتو E6 در ژولای 2019 به بازار عرضه شده است. موتورولا برای ال سی دی این گوشی از پنل IPS LCD استفاده کرده است. مساحت ال سی دی گوشی موتورولا Moto E6 حدود 76.5 سانتی متر مربع است و حدود 70.7 درصد پنل جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است. این گوشی از چیپست اسنپدراگون 435 با 2 گیگابایت رم بهره می‌برد. در قسمت بالای این ال سی دی دوربین 5 مگاپیکسلی در کنار اسپیکر قرار گرفته است. بر خلاف طراحی گوشی های نسل قبل، جک هدفون این گوشی در لبه ی بالایی این گوشی جای گرفته است.

موتورولا برای تامین انرژی این گوشی باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 3000 میلی آمپر را در نظر گرفته است. باتری گوشی موتورولا Moto E6 قابل تعویض می باشد و در صورت هر گونه ایراد و یا مشکل کاربر به راحتی می تواند این قطعه را جایگزین کند. موتو E6 از دو سیم کارت به طور همزمان پشتیبانی می کند و درب پشت آن دارای محافظی در برابر قطرات آب می‌باشد. دوربین اصلی این گوشی دارای سنسور 13 مگاپیکسلی با دریچه ی دیافراگم f/2.0 است. برای این گوشی 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش تا 256 گیگابایت به کمک کارت حافظه microSD در نظر گرفته شده است.

تعمیر گوشی موتورولا Moto E6

در این مجموعه تعمیر گوشی موتورولا Moto E6 به دست افراد متخصص و با استفاده از ابزار آلات اورجینال انجام می شود. شما می توانید گوشی آسیب دیده ی خود را به تعمیرکاران ما در این مجموعه بسپارید. در این مرکز ابتدا گوشی مورد بررسی و عیب یابی قرار می گیرد و هزینه ی تعمیر موتورولا Moto E6 به مشتری اعلام می شود. پس از اعلام موافقت از سوی شما، تعمیرکار تعویض را انجام داده و پس از انجام تست های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می شود. در صورتی که در شهرستان هستید می توانید گوشی خود را با پست و یا پیک به دست ما برسانید. به یاد داشته باشید با تعویض قطعات موتورولا موتو E6 در مرکزی معتبر می توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید و مانند قبل از آن استفاده کنید.

خرید قطعات گوشی موتورولا موتو ای 6

تعمیرکارانی که در حوزه ی تعمیرات موبایل فعالیت می کنند می دانند که استفاده از قطعات اورجینال در نتیجه ی کار آن ها تاثیر مستقیمی دارد. به همین جهت آن ها همواره به دنبال خرید قطعات اورجینال هستند. ما در این مجموعه دارنده ی آرشیو کاملی از قطعات گوشی هستیم و افرادی که قصد خرید قطعات گوشی موتورولا Moto E6  را دارند می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در این مجموعه آماده ی خدمت رسانی به شما هستند. قیمت قطعات گوشی Moto E6  و دیگر محصولات در این مجموعه بسیار مقرون به صرفه تر از مراکز دیگر است. از قطعات گوشی موتورولا موتو ای 6 می توان به هارد پروگرم شده، تاچ و ال سی دی، باتری اشاره کرد. مرکز تعمیرات 118 دارای مجوز فعالیت از اتحادیه دستگاه های مخابراتی بوده و همچنین ملزم به اجرای ضوابط گواهینامه های ISO 9001 و ISO 10004 در پایش و اندازه گیری رضایت مشتری است.