در حال نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی موتورولا موتو ای 3 پاور در سپتامبر سال 2016 به بازار عرضه شده است. در پنل جلویی این گوشی نمایشگری از نوع IPS LCD قرار گرفته و می تواند 16 میلیون رنگ را نمایش دهد.  زاویه ی دید و قابلیت تولید رنگ در این نمایشگر ها به میزان قابل توجهی بالا رفته است. قطر ال سی دی گوشی موتورولا Moto E3 Power حدود 5 اینچ و دارای تراکم پیکسلی 294 می باشد. این نمایشگر حدود 66.9 درصد پنل جلویی را به خود اختصاص داده و مساحت آن 68.9 سانتی متر مربع است. دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی به همراه اسپیکر مکالمه در بالای نمایشگر این گوشی قرار گرفته اند. جک هدفون نیز مانند طراحی های گذشته این برند، در لبه ی بالایی این گوشی قرار گرفته است.

انرژی مورد نیاز این گوشی را باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 3500 میلی آمپر تامین می کند. باتری گوشی موتورولا Moto E3 Power قابل تعویض توسط کاربر است و در صورت آسیب دیدگی امکان تعویض وجود دارد. باتری این گوشی با کمک فست شارژ 10 واتی در مدت زمان کوتاهی شارژ می شود و شما را در طول روز همراهی می کند. در پنل پشتی این گوشی دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی به همراه فلش LED قرار گرفته است. سیستم عامل به کار رفته در این گوشی از نوع اندروید، v6.0 (مارشمالو) است و برای قلب تپنده ی این گوشی از تراشه Mediatek MT6735P استفاده شده است.

تعمیر گوشی موتورولا Moto E3 Power

گوشی های هوشمند امروزه بخش مهمی از زندگی افراد را تشکیل داده اند و در صورت آسیب دیدگی افراد به فکر سریع تعمیر شدن آن هستند. در این مجموعه تعمیرکاران مجرب و ماهری مشغول به فعالیت هستند و شما می توانید تعمیر گوشی موتورولا Moto E3 Power را به این مجموعه بسپارید. در ابتدا گوشی مورد بررسی و عیب یابی قرار می گیرد و هزینه ی تعمیر موتورولا موتو ای 3 پاور به مشتری اعلام می شود. پس از اعلام موافقت تعمیرکار تعویض را انجام داده و پس از انجام تست های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می شود. در این مجموعه آرشیو کاملی از قطعات گوشی Moto E3 Power موجود است و تعمیر کاران ما می توانند تعمیر گوشی شما را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند.

خرید قطعات گوشی موتورولا موتو ای 3 پاور

قطعات اورجینال گوشی موتورولا و دیگر برند های معتبر در فروشگاه قطعات موبایل موجود است و افرادی که قصد تکمیل کردن آرشیو خود را دارند می توانند در هر ساعت از شبانه روز سفارشات خود را ثبت کنند. افرادی که قصد خرید قطعات گوشی موتورولا Moto E3 Power را به صورت اینترنتی دارند، در ابتدا قطعات مورد نظر را پیدا کنند. سپس روی دکمه ی ” افزودن به سبد خرید ” کلیک کنید و مراحل ثبت سفارش خود را تکمیل کنید. در صورتی که قیمت قطعات موتورولا Moto E3 Power روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید. به دلیل نوسانات ارزی پیش آمده قیمت ها در حال تغییر هستند. مرکز تعمیرات 118 دارای مجوز فعالیت از اتحادیه دستگاه های مخابراتی بوده و همچنین ملزم به اجرای ضوابط گواهینامه های ISO 9001 و ISO 10004 در پایش و اندازه گیری رضایت مشتری است.