در حال نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

تعمیرات و قطعات موتورولا Moto E5 

گوشی موتورولا Moto E5 در آپریل 2018 با صفحه 5.7 اینچی وارد بازار شد. اگر تمایل به خرید قطعات گوشی موتورولا Moto E5 دارید می توانید به مرکز تعمیرات 118 مراجعه کنید و با دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان ما به راحتی محصول خود را خریداری کنید. در مرکز تعمیرات 118، تمامی قطعات موتورولا Moto E5 نیز با کیفیت اورجینال و دارای گارانتی موجود است. ما می توانیم این اطمینان را به شما بدهیم که در صورت وجود هر گونه مشکل در گوشیتان، شما میتوانید با خیالی آسوده گوشی همراه خود را به مهندسین مجرب ما بسپارید تا در کوتاه ترین زمان و بالاترین کیفیت گوشی شما را تعمیر خواهیم کرد.

تاچ و ال سی دی گوشی موتورولا Moto E5  قابلیت تشخیص 16 میلیون رنگ و رزولوشن 720* 1440 را دارد، که در صورت بروز مشکلی و یا شکستگی در آن می‌توانید به مرکز ما مراجعه کنید تا با بهترین متریال و به صورت حرفه ای با ابزارهای به روز تعویض صورت گیرد. باتری به کار برده در این گوشی از نوع لیتیومی 4000 آمپری می باشد که کاربر امکان تعویض آن را ندارد و مهندسین مرکز تعمیرات 118 می توانند به شما در این خصوص کمک کنند. لازم به ذکر است که برای آسودگی خاطر کاربران برای تمامی محصولاتمان گارانتی یک تا شش ماهه و حتی مهلت تست 10 روزه قرار داده ایم.

قطعات همه ی مدل های گوشی موجود در بازار با چند کیفیت در دسترس هستند، قطعات موتورولا نیز از این قاعده مستثنا نیست ولی در مرکز ما از بهترین کیفیت ها استفاده می شود زیرا با استفاده از قطعات تقلبی و کپی برای تعمیر موبایل ممکن است مشکل خرابی برای مدت کوتاهی برطرف شود ولی بعد از مدت کوتاهی مجددا با آن مشکل مواجه خواهید شد و این در حالی است که در این مدت گوشی شما کیفیت و عملکرد پایینی نیز داشته است و حتی در مواردی دیده شده که قطعات سخت افزاری دیگر را هم دچار مشکل کرده است و شما مجبور به صرف هزینه مجدد برای تعمیر دوباره می شوید. پس می توانید برای تعمیر موتورولا Moto E 5 با خیالی آسوده گوشی خود را به ما بسپارید.