در حال نمایش 3 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی هوشمند موتورولا موتو جی نسل دوم در مارچ سال 2015 به بازار معرفی شده است. در قسمت جلویی این گوشی نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 1280 در 720 قرار گرفته است. این پنل حدود 68.9 درصد پنل جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است و مساحت ال سی دی گوشی موتورولا Moto G 2nd Gen حدود 68.9 سانتی مربع است. یک لایه ی شیشه ای Corning Gorilla Glass 3 از این نمایشگر مراقبت می کند. در بالای این ال سی دی دوربین 2 مگاپیکسلی به همراه اسپیکر قرار گرفته است.

موتورولا برای تامین انرژی گوشی از باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 2390 بهره گرفته است. باتری موتورولا Moto G قابل تعویض توسط کاربر نیست و هر گونه جابه جایی و تعمیر باید به دست تعمیرکار انجام شود. هارد موتورولا موتو جی از نوع eMMC 4.5 است و حجم  8 گیگابایتی را پشتیبانی می کند. این گوشی به صورت تک سیم کارته است و از حافظه ی جانبی پشتیبانی نمی کند. در قسمت پشتی این گوشی دوربین 8 مگاپیکسی در وسط این گوشی قرار گرفته است.

تعمیر گوشی موتورولا Moto G 2nd Gen

قطعات گوشی موتورولا Moto G 2nd Gen بسته به میزان آسیبی که به آن ها وارد شده امکان تعمیر و یا تعویض وجود دارد. شما می توانید گوشی آسیب دیده ی خود را برای عیب یابی و تعمیر به تعمیرکاران ما بسپارید. کلیه ی تعمیرات در این مجموعه شامل گارانتی معتبر شرکت می شوند. تعمیرات در این مجموعه با استفاده از جدید ترین تکنولوژی های روز و به دست افراد متخصص انجام می شود. در صورتی که شرایط مراجعه به مرکز تعمیرات را ندارید می توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید. پس از تعمیر گوشی موتورولا Moto G 2nd Gen و انجام تست های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می شود. به یاد داشته باشید با تعویض قطعات گوشی موتورولا موتو جی در مرکزی معتبر می توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید و مانند قبل از آن استفاده کنید.

خرید قطعات گوشی موتورولا موتو جی

تعمیرکارانی که در حوزه ی تعمیرات موبایل فعالیت می کنند می دانند که استفاده از قطعات اورجینال در نتیجه ی کار آن ها تاثیر مستقیمی دارد به همین جهت همواره به دنبال خرید قطعات اورجینال هستند. ما به آن ها خرید از فروشگاه قطعات موبایل تعمیرات 118 را پیشنهاد می کنیم. زیرا کلیه ی قطعات موجود در این مجموعه اورجینال هستند و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند. آن دسته از افرادی که قصد خرید قطعات گوشی موتورولا Moto G 2nd Gen را دارند می توانند با همکاران ما در این مجموعه تماس بگیرند و از آخرین قیمت قطعات گوشی Moto G 2nd Gen  مطلع شوند. همکاران ما در این مجموعه آماده ی پاسخ گویی به سوالات شما هستند. در صورتی که در شهرستان هستید و شرایط مراجعه به مرکز تعمیرات را ندارید می توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید.