در حال نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی‌های موبایل از قطعات مختلفی تشکیل شده است که ممکن است هر کدام از این قطعات یک روز خراب شود. اگر قطعات گوشی موتورولا moto G play 2021 شما خراب شده است جای نگرانی نیست. اکثر کاربران با خرابی موبایل روبه رو هستند. فقط باید این را بدانید که تعمیرات موبایل کار ساده‌ای نیست که هر کسی قادر به انجام آن باشد. قبل از هر چیزی بهتر است از گوشی خود محافظت کنید تا احتمال آسیب را کاهش دهید. دستگاه‌های هوشمند از جمله تلفن‌های همراه به دو بخش سخت‌افزار و نرم‌افزار تقسیم می‌شوند. اغلب ممکن است مشکلاتی برای تلفن همراه شما پیش بیایید که مربوط به نرم‌افزار گوشی می‌باشد و به مراتب حل کردن مشکلات نرم‌افزاری راحت‌تر از سخت‌افزاری می‌باشد. برخی مشکلات نرم‌افزاری با کمی جست‌وجو در اینترنت قابل رفع می‌باشد. اما برخی از آن‌ها هم به این راحتی‌ها قابل حل نمی‌باشد و گاهی نیاز به فلش کردن گوشی می‌باشد که باید به افراد متخصص در این حوزه مراجعه کنید. از رایج‌ترین خرابی‌های سخت افزاری می‌توان به خرابی باتری، خرابی تاچ و ال سی دی، خرابی اسپیکر و خرابی هارد گوشی اشاره کرد. در ادامه به بررسی هر کدام از آن‌ها می‌پردازیم.

تعمیر قطعات گوشی موتورولا moto G play  2021

خرابی باتری گوشی موتورولا moto G play 2021

کمپانی موتورولا برای گوشی moto G play 2021 خود از باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپرساعت استفاده کرده است. نوع باتری گوشی موتورولا moto G play 2021 از نوع لیتیوم پلیمری می‌باشد. این باتری همانند دیگر باتری‌های امروزی جدانشدنی است و خود کاربر قادر به بیرون آوردن باتری نمی‌باشد. این گوشی مجهز به شارژ ۱۰ واتی می‌باشد. باتری گوشی از جمله قطعات مصرفی می‌باشد که پس از مدتی استفاده عملکرد خودش را از دست می‌دهد. پس خرابی باتری یک امری طبیعی‌ست و راه گریزی از آن نیست. بهتر است با رعایت برخی نکاتی که در ادامه برای شما آورده‌ایم عمر باتری گوشی خود را افزایش دهید. اما به هر حال باتری گوشی یک روز خراب می‌شود. اگر باتری گوشی موتورولا moto G play 2021 شما خراب شده است حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید. بهتر است با رعایت برخی نکات به افزایش عمر باتری گوشی خود کمک کنید که برخی از مهم‌ترین آن‌ها را برای شما آورده‌ایم.

  1. سعی کنید شارژ گوشی خود را بین ۴۰ تا ۸۰ درصد نگه‌دارید.
  2. از شارژ کردن طولانی مدت باتری خودداری کنید: اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که گوشی خود را شب موقع خواب در شارژ می‌گذارید و تا صبح در شارژ است بدانید سلامت باتری گوشی خود را به خطر می‌اندازید.
  3.  از گرم شدن باتری گوشی جلوگیری کنید. گرما دشمن باتری است.

خرابی تاچ و ال سی دی موتورولا موتو G play 2021

نوع تاچ و ال سی دی گوشی موتورولا moto G play 2021 از نوع IPS LCD می‌باشد که در ادامه درباره ویژگی‌های این نوع صفحه نمایش آشنا می‌شوید. اندازه این صفحه نمایش برابر با ۶.۵ اینچ یا به عبارتی 102.0 سانتی‌متر مربع می‌باشد. نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه در این گوشی در حدود 80.6 درصد می‌باشد. وضوح صفحه نمایش یا رزولوشن در این گوشی برابر با 720 در 1600 پیکسل می‌باشد. همچنین دارای تراکم پیکسلی 270 پیکسل در اینچ می‌باشد. مشکلات تاچ و ال سی دی گوشی موبایل از جمله مشکلاتی است که اکثر کاربران موبایل با آن درگیر هستند. اگر شما هم با مشکل تاچ و ال سی دی مواجه هستید ما تا رفع کامل مشکل گوشی‌تان در کنارتان هستیم. تاچ و ال سی دی گوشی از مهم‌ترین قسمت‌های تلفن همراه است که هرگونه اختلال در عملکرد آن باعث می‌شود کار با گوشی به طور کامل متوقف شود. از آنجایی که تاچ و ال سی دی گوشی یک قطعه گران قیمت است حتما از آن محافظت کنید. از محافظ‌های حرارتی صفحه نمایش استفاده کنید. ترجیحا گوشی خود را در کیف بگذارید. از گوشی خود در برابر آب خوردگی محافظت کنید. اما به هر حال حادثه خبر نمی‌کند. اگر ال سی دی گوشی موتورولا موتو  G play 2021 شما شکسته است برای تعویض آن حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.

خرابی اسپیکر گوشی موتورولا moto G play 2021

دلایل مختلفی می‌تواند باعث آسیب به اسپیکر گوشی موتورولا شود.  یکی از بارزترین آن ها آب خوردگی و یا قرار گرفتن در محیط مرطوب است. اگر گوشی شما مشکل صدا دارد ابتدا باید عیب‌یابی شود. اگر این اختلالات جزئی باشد و مربوط به اتصالات داخلی باشد قابل تعمیر است. اما اگر آسیب جدی باشد باید آن قطعه را تعویض کرد.تشخیص نوع اختلال و تعمیر و تعویض اسپیکر گوشی موتورولا موتو G play 2021 آن را به متخصصان این حوزه بسپارید.

خرابی هارد موتورولا moto G play 2021

منظور از هارد گوشی همان حافظه مولتی مدیای داخلی می‌باشد. که اطلاعات ما با هر فرمتی در آن ذخیره می‌شود. کمپانی موتورولا برای گوشی‌های moto G play 2021 خود از هاردی با ظرفیت ۳۲ گیگابایت ۳ گیگابات رم استفاده کرده است. هارد گوشی یک قطعه ریز است که روی مادر برد گوشی تعبیه شده است. این قطعه ممکن است به دلایل مختلفی دچار آسیب شود. از آنجایی که هارد گوشی محل ذخیره سازی اطلاعات شخصی ما است پس خیلی باید از آن مراقبت کنیم تا دچار آسیب نشود. زیرا اگر آسیب جدی ببیند تمام اطلاعات ما پاک می‌شود‌. در برخی موارد هم هارد قابل تعمیر است و اطلاعات بازگردانده می‌شود. هارد گوشی بسیار حساس است و هر کسی قادر به تعمیر آن نمی‌باشد. پس اگر هارد گوشی موتورولا موتو G play 2021 شما خراب شده است حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید. زیرا هر گونه خطا در تعمیر قطعات موبایل ممکن است به قطعات دیگر نیز آسیب وارد کند.

قطعات گوشی موتورولا moto G play 2021

اگر گوشی موتورولا شما دچار آسیب شده است نگران نباشید. در مجموعه ما تعویض قطعات گوشی موتورولا موتو جی پلی ۲۰۲۱ به دست تعمیرکاران مجرب انجام می‌شود. تعمیرکاران مجموعه ما از تجهیزات اورجینال برای تعمیر تلفن همراه استفاده می‌کند. کافی‌ست دستگاه خود را به ما بسپارید. شما می‌توانید گوشی خود را به صورت حضوری به مجموعه ما بیاورید. یا به وسیله پیک برای ما ارسال کنید. خیال‌تان از رفع مشکل گوشی‌تان راحت باشد تعویض قطعات در مجموعه ما شامل گارانتی می‌باشد. پس از تعویض و یا تعمیر قطعه مورد نظر گوشی به همراه اصالت‌نامه قطعات به شما تحویل داده می‌شود. دوستانی که ساکن تهران هستند پیک مجموعه ما برای رایگان می‌باشد.

خرید قطعات گوشی موتورولا moto G play  2021

مجموعه ما در مرکز تعمیرات ۱۱۸ یکی از فروشندگان قطعات اصل در تهران می‌باشد. که ارسال به سراسر ایران دارد. در صورتی که قصد خرید قطعات گوشی موتورولا موتو G play 2021 را دارید ما در خدمت شما هستیم. شما می‌توانید به سه صورت حضوری و اینترنتی و تلفنی خرید خود را انجام دهید. به دلیل نوسانات ارزی این روزها ممکن است قیمت قطعات گوشی نیز متغیر باشد. در صورتی که قطعه مورد نظر را در سایت ما پیدا کردید اما قیمت قطعات گوشی موتورولا moto G play 2021 در سایت درج نشده بود. می‌توانید با برقراری تماس با کارشناسان ما در واحد فروش از قیمت بروز قطعه مورد نظر مطلع شوید. با خیال آسوده خرید کنید.