در حال نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

خرابی قطعات تلفن همراه یک اتفاق رایج بین کاربران هست که تقریبا همه با آن مواجه‌ایم. اگر هر یک از قطعات گوشی موتورولا موتو جی ۶۰ شما خراب شده است جای نگرانی نیست. زیرا قطعات تلفن همراه قابل تعمیر و تعویض هستند و با کمک یک تعمیرکار زبده می‌توانید عملکرد سابق گوشی خود را بازگردانید. خرابی‌های تلفن همراه به دو دسته تقسیم می‌شوند. دسته‌ای از آن‌ها مربوط به نرم‌افزار گوشی می‌باشد. که گاهی خود کاربر نیز می‌تواند آن‌ها را با کمی تغییر در تنظیمات گوشی رفع کند. گاهی مشکلات نرم‌افزاری با ریست کردن گوشی و یا ریست فکتوری کردن گوشی قابل حل است. باید توجه داشته باشید که با ریست فکتوری کردن گوشی تمام اطلاعات داخل گوشی پاک می‌شود پس اگر اطلاعات مهمی در گوشی دارید قبل از ریست فکتوری کردن از آن‌ها یک فایل کپی تهیه کنید. دسته دیگر از مشکلات مربوط به مشکلات سخت‌افزاری گوشی می‌‌شود که رفع آن به مراتب سخت‌تر از مشکلات نرم‌افزاری است و هر کسی قادر به رفع آن نمی‌باشد. حل مشکلات سخت‌افزاری نیازمند مهارت فنی می‌باشد. اگر هر یک از قطعات گوشی موتورولا moto G60 شما آسیب دیده است برای رفع آن به مراکز معتبر مراجعه کنید.

دلایل خرابی قطعات گوشی موتورولا

از اصلی‌ترین دلایلی که باعث آسیب به قطعات تلفن همراه می‌شود آب خوردگی و ضربه خوردگی می‌باشد. آب خوردگی یا به عبارتی ورود هر گونه مایعات اعم از آب، چای و قهوه به داخل گوشی باعث آسیب به بسیاری از قطعات تلفن همراه از جمله تاچ و ال سی دی، باتری، هارد و اسپیکر می‌شود. توجه داشته باشید در جاهایی که احتمال آب خوردگی به گوشی زیاد است از گوشی خود بیشتر محافظت کنید. دلیل دیگری که بیشتر کاربران از آن شکایت دارند ضربه خوردن به گوشی است که باعث شکستن ال سی دی گوشی، شکستن درب پشت و شیشه دوربین می‌شود. حتما برای گوشی خود از قاب محافظ استفاده کنید. یا در زمان ضربه خوردگی کم‌ترین آسیب به گوشی شما وارد شود. در ادامه خرابی‌های رایج در تلفن همراه را با هم بررسی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

خرابی تاچ و ال سی دی گوشی موتورولا moto G60

تاچ و ال سی دی گوشی موتورولا moto G60 به اندازه 6.8 اینچ یا به عبارتی 109.8 سانتی‌متر مربع است. این ال سی دی از نوع IPS LCD می‌باشد. نسبت صفحه نمایش به بدنه در حدود 85.3 درصد است. این نمایشگر دارای قابلیت HDR10+ است و نرخ بروزرسانی آن 120 هرتز است. یعنی این نمایشگر در هر ثانیه ۱۲۰ بار بروزرسانی می‌شود. رزولوشن این ال سی دی 1080 در 2460 پیکسل و تراکم پیکسلی آن 395 پیکسل در اینچ است.
از آنجایی که تاچ و ال سی دی گوشی یک قطعه بیرونی در تلفن همراه است بیش از قطعات داخلی در معرض آسیب می‌باشد. پس اگر شما هم با مشکل تاچ و ال سی دی مواجه شده‌اید نگران نباشید. بسیاری از کاربران تلفن همراه با این مشکل مواجه هستند. با تعویض قطعه خراب می‌توانید عملکرد گوشی‌تان را بازگردانید. آب خوردگی دلیل اصلی سوختن ال سی دی گوشی است. از ورود هرگونه مایعات از جمله آب و چای به داخل گوشی جلوگیری کنید. پس از خرید گوشی بلافاصله یک محافظ برای ال سی دی آن تهیه کنید. محافظ‌ها درصد زیادی از صدمات را کاهش می‌دهند و از ال سی دی در برابر ضربه و خط و خش مراقبت می‌کنند. از آنجایی که ال سی دی گوشی یک قطعه گران است تا حد امکان از آن محافظت کنید. اما به هر حال اگر ال سی دی گوشی موتورولا موتو جی ۶۰ شما خراب شده است حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.

خرابی باتری گوشی موتورولا moto G60

قطعات گوشی موتورولا moto G60

باتری گوشی موتورولا moto G60 دارای ظرفیت 6000 میلی‌آمپرساعت است. که ظرفیت نسبتا بالایی است. باتری این گوشی از نوع لیتیوم پلیمری است. درب این گوشی پلمپ شده است و باتری‌ آن غیرقابل جابه‌جایی است. این گوشی مجهز به شارژ سریع 20 واتی است که گوشی شما را خیلی سریع شارژ می‌کند. همچنین دارای تکنولوژی کوئیک شارژ 4 می‌باشد.
باتری گوشی یک قطعه مصرفی است که پس از مدتی استفاده عملکردش رفته رفته ضعیف شده و در نهایت می‌سوزد. پس جای نگرانی نمی‌باشد زیرا باتری‌ها بالاخره یک روز خراب می‌شود و راه گریزی از آن نیست. اما می‌توان با رعایت برخی نکات به افزایش عمر باتری گوشی خود کمک کنید. مثلا از شارژرهای استاندارد استفاده کنید. زیرا ولتاژ ورودی هر گوشی متفاوت است‌. از شارژرهایی استفاده کنید که ولتاژی متناسب با گوشی شما دارد. از گرم شدن بیش از حد گوشی جلوگیری کنید. زیرا گرما دشمن باتری است. اگر گوشی شما قاب دارد سعی کنید در هنگام شارژ کردن گوشی آن را جدا کنید زیرا قاب‌ها باعث گرم‌تر شدن باتری می‌شود. آب خوردگی دلیل اصلی سوختن باتری است. از ورود هرگونه مایعات مانند آب و چای به داخل گوشی جلوگیری کنید. به هر حال اگر باتری گوشی موتورولا موتو جی ۶۰ شما خراب شده است حتما از افراد متخصص در این حوزه کمک بگیرید.

خرابی هارد گوشی موتورولا moto G60

قطعات گوشی موتورولا moto G60

هارد گوشی موتورولا moto G60 همان حافظه داخلی گوشی می‌باشد که تمام اطلاعات ما اعم از عکس‌ها، فیلم‌ها و موزیک‌ها درون آن ذخیره می‌شود. کمپانی موتورولا گوشی موتو جی ۶۰ خود را با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت ۶ گیگابایت رم روانه بازار کرده است. حافظه این گوشی از نوع UFS 2.1 است.
هارد گوشی یک قطعه مهم در تلفن همراه است که خرابی آن علاوه بر اینکه عملکرد گوشی را مختل می‌کند، اطلاعات گوشی‌تان را نیز به خطر می‌اندازد. پس قبل از هر چیز اگر اطلاعات مهمی در گوشی‌تان دارید حتما یک فایل کپی از آن تهیه کنید. زیرا اگر هارد گوشی آسیب جدی ببیند و نیاز به تعویض داشته باشد اطلاعات داخل گوشی به طور کامل از بین می‌رود. اما گاهی نیز هارد قابل تعمیر است و می‌توان اطلاعات داخل گوشی را بازگرداند. پس اگر هارد گوشی موتورولا موتو جی ۶۰ شما آسیب دیده است تا کار از کار نگذشته به یک تعمیرکار کاربلد مراجعه کنید.

قطعات گوشی موتورولا moto G60

گاهی اوقات زمانی که قطعات گوشی ما دچار آسیب می‌شویم نگران این موضوع می‌شویم که نکند دیگر نتوانیم از گوشی خود مانند قبل استفاده کنیم. اما نگران نباشید تعمیرکاران حرفه‌ای در مجموعه ما می‌توانند به خوبی مشکل گوشی شما را حل کنند تا گوشی شما کارایی سابق خود را بازیابد. اگر قطعات گوشی موتورولا موتو جی ۶۰ شما آسیب دیده است ابتدا باید گوشی خود را برای عیب‌یابی به دست تعمیرکاران ما بسپارید. ما در مجموعه تعمیرات ۱۱۸ به کمک تکنیسین‌های حرفه‌ای و ابزارآلات پیشرفته کار تعمیر گوشی موتورولا موتو جی ۶۰ و همچنین تعویض قطعات گوشی موتورولا moto G60 شما را انجام می‌دهیم. کافی‌ست دستگاه خود را از دو طریق حضوری و غیرحضوری به دست ما برسانید. برای عزیزان ساکن تهران پیک مجموعه ما رایگان می‌باشد.

خرید قطعات گوشی موتورولا moto G60

همان طور که می‌دانید خرید قطعات اصل و با کیفیت بسیار اهمیت دارد. زیرا قطعات تقلبی علاوه بر کیفیت پایینی که دارند عمر کوتاهی نیز دارند. ما در مجموعه تعمیرات ۱۱۸ قطعات اصل را با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار می‌دهیم. اگر قصد خرید قطعات گوشی موتورولا موتو جی ۶۰ را دارید. در مجموعه ما امکان خرید به سه صورت حضوری، اینترنتی و تلفنی وجود دارد. اگر به صورت اینترنتی و تلفنی سفارش خود را ثبت کرده‌اید در اسرع وقت آن را درب منزل تحویل می‌گیرید. برای اطلاع از قیمت قطعات گوشی موتورولا moto G60 می‌توانید با همکاران ما در واحد فروش تماس حاصل فرمایید. با اطمینان خرید کنید.