در حال نمایش 3 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی موتورولا موتو Z4 میان رده ای است که در می سال 2019 به بازار معرفی شده است. طراحی این گوشی بسیار به نسل های قبلی شبیه می باشد. در این گوش از پنل قدرتمند AMOLED استفاده شده است. ضخامت سنسور لمس در این مدل نمایشگر ها تنها ۰.۰۰۱ میلی متر می باشد و این اجازه را می دهد تا صفحه ی نمایش عملکرد بهتری داشته و تصویری شفاف تر و بهتری نمایش دهد. ال سی دی گوشی موتورولا Moto Z4 دارای قطر 6.4 اینچ و رزولوشن 2340 در 1080 می باشد. در بالای این نمایشگر دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0، درون یک ناچ قطره ای طراحی شده است.

ویژگی منحصر به فردی که موجب محبوبیت این گوشی شده، باتری 3600 میلی آمپری آن است. بزرگترین باتری استفاده شده درون گوشی های این شرکت متعلق به این گوشی است. باتری گوشی موتورولا Moto Z4 از نوع لیتیوم یونی و غیر قابل تعویض توسط کاربران است. پنل پشت این گوشی از شیشه ی مات ساخته شده است و حس یک گوشی بالا رده را به کاربر منتقل می کند. در این گوشی برخلاف دیگر طراحی ها از یک دوربین 13 مگاپیکسلی استفاده شده است و می تواند تصاویر روشن و دقیق را در بیشتر زمینه های روشنایی بگیرد. روی لبه ی پایینی این گوشی سوکت شارژ، جک هدفون و میکروفون این گوشی دیده می شود.

تعمیر گوشی موتورولا Moto Z4

قطعات گوشی موتورولا موتو Z4 بسته به میزان آسیبی که به آن ها وارد شده امکان تعمیر و یا تعویض وجود دارد. شما می توانید گوشی آسیب دیده ی خود را برای عیب یابی و تعمیر به تعمیرکاران ما بسپارید. کلیه ی تعمیرات در این مجموعه شامل گارانتی معتبر شرکت می شوند. تعمیرات در این مجموعه با استفاده از جدید ترین تکنولوژی های روز و به دست افراد متخصص انجام می شود. در صورتی که شرایط مراجعه به مرکز تعمیرات را ندارید می توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید. پس از تعمیر گوشی موتورولا Moto Z4  و انجام تست های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می شود. به یاد داشته باشید با تعویض قطعات گوشی موتورولا موتو زد 4 در مرکزی معتبر می توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید و مانند قبل از آن استفاده کنید.

خرید قطعات گوشی موتورولا موتو زد 4

بیشتر قطعات گوشی موتورولا Moto Z4 در این فروشگاه موجود هستند و افرادی که قصد خرید دارند می توانند با خیالی آسوده قطعات گوشی خود را از فروشگاه سفارش دهند. جهت خرید قطعات گوشی موتورولا Moto Z4 می توانید به صورت حضوری و غیر حضوری سفارشات خود را ثبت کنید. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می کنند. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات و ابزار آلات موجود در این مجموعه اورجینال هستند و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند تا در صورت وجود هر مشکلی امکان رسیدگی به آن وجود داشته باشد. جهت اطلاع از آخرین قیمت قطعات گوشی موتورولا Moto Z4 با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید. از جمله قطعات گوشی موتو زد 4 موجود در این مجموعه می توان به تاچ و ال سی دی، باتری، هارد پروگرم شده و … اشاره کرد.