در حال نمایش 5 نتیجه

نمایش 9 24 36

 گوشی موتورولا One Vision در می 2019 به بازار عرضه شده است. نکته ی قابل توجه در این گوشی ، فرمت طراحی جدید آن است که نظرات زیادی را به خود جلب کرده است. این گوشی به لطف نمایشگر ۲۱:۹ CinemaVision دارای یک بدنه ی بلند و باریک است که ان را از بیشتر گوشی های عریض متمایز کرده است. یک لایه ی شیشه ای Corning Gorilla Glass از ال سی دی گوشی موتورولا One Vision در برابر خش و ضربه خوردن مراقبت می کند. قطر این نمایشگر 6.3 اینچ و رزولوشن آن 2520 در 1080 می باشد. مساحت این ال سی دی حدود 94 سانتی متر مربع است و حدود 82.5 درصد پنل جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است. دوربین سلفی گوشی وان ویژن داخل یک حفره روی ال سی دی قرار گرفته است و به تمام صفحه شدن گوشی کمک کرده است.

بونه این گوشی ترکیبی از پلاستیک و شیشه است و بر زیبایی ظاهری این گوشی افزوده است.در دو رنگ مختلف به بازار عرضه شده است که در هر کدام ان ها یک تیرگی خاصی دیده می شود. در بالای درب این گوشی دوربین دوگانه 48 و 5 مگاپیکسلی دیده می شود که می توانند تصاویر با عمق مناسب و فوکوس خودکار را ثبت کنند. اسکنر اثر انگشت این گوشی نیز مانند همیشه زیر برند موتورولا و روی درب پشت این گوشی قرار گرفته است. انرژی مورد نیاز این گوشی هوشمند را باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 3500 میل یآمپر تامین می کند. باتری گوشی موتورولا One Vision با کمک فست شارژ 15 واتی در مدت زمان کوتاهی شارژ می شود و شما را در طول روز همراهی می کند.

تعمیر  گوشی موتورولا One Vision

گوشی های هوشمند امروزه بخش مهمی از زندگی افراد را تشکیل داده اند و در صورت آسیب دیدگی افراد به فکر سریع تعمیر شدن آن هستند. در این مجموعه تعمیرکاران مجرب و ماهری مشغول به فعالیت هستند و شما می توانید تعمیر گوشی  گوشی موتورولا One Vision را به این مجموعه بسپارید. در ابتدا گوشی مورد بررسی و عیب یابی قرار می گیرد و هزینه ی تعمیر موتورولا One Vision به مشتری اعلام می شود. پس از اعلام موافقت تعمیرکار تعویض را انجام داده و پس از انجام تست های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می شود. در این مجموعه آرشیو کاملی از قطعات گوشی One Vision موجود است و تعمیر کاران ما می توانند تعمیر گوشی شما را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. به یاد داشته باشید با خرید قطعات اورجینال و تعمیر آن در مرکزی معتبر می توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید.

خرید قطعات گوشی موتورولا وان ویژن

به دلیل قطعات فیکی که در بازار زیاد شده اند تعمیرکاران نمی توانند به کسی اعتماد کنند و قطعات خود را خریداری کنند. ما به ان ها خرید از فروشگاه قطعات موبایل تعمیرات 118 را پیشنهاد می کنیم. زیرا کلیه ی قطعات موجود د راین مجموعه اورجینال هستند وبه همراه گارانتی معتبر فروشگاه به شما تحویل داده م یشوند تا در صورت وجود هر مشکلی امکان رسیدگی به آن وجود داشته باشد. تعمیرکارانی که قصد خرید قطعات گوشی موتورولا One Vision توسط این مجموعه را دارند می توانند با همکاران ما در این مجموعه تماس بگیرند و از آخرین قیمت قطعات  گوشی موتورولا One Vision مطلع شوندو همکاران ما امادهی پاسخ گویی به سوالات آن ها هستند.