در حال نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

شرکت نوکیا با توجه به سایقه‌ای درخشان که در زمینه تولید گوشی‌های تلفن با کیفیت و استقامت بالا دارد، تلاش می‌کند تا این ذهنیت به وجود آمده در ذهن مردم در مورد گوشی‌های ساده خود را به گوشی‌های لمسی خود هم انتقال دهد. گوشی نوکیا Nokia C20 هم از مدل‌های جدید شرکت نوکیا است که هم از لحاظ سخت افزار و هم از نظر نرم افزار دارای کیفیت خوبی بوده و از استقامت بالایی هم برخوردار است. با این حال اگر در استفاده و نگه داری از این گوشی دقت لازم را نداشته باشید،‌ ممکن است در اثر عواملی مانند ضربه خوردن، سقوط از ارتفاع و یا آب دیدگی دچار مشکل شود. البته این عوامل باعث آسیب دیدن سخت افزاری گوشی شما خواهند شد و مواردی مانند ورود بدافزار به گوشی‌تان از طریق گوشی‌های دیگر یا اینترنت، می‌تواند از نظر نرم افزاری به موبایل شما آسیب برساند. در صورتی که هر کدام از این عوامل باعث آسیب دیدگی گوشی شما شوند، باید به فکر تعمیر گوشی نوکیا Nokia C20 خود باشید و برای این کار به مراکز معتبر و مناسب، مراجعه کنید. ما در مرکز تعمیرات 118 با سابقه‌ای بالا در زمینه تعمیرات گوشی‌های موبایل به صورت تخصصی،‌ تعمیر گوشی نوکیا شما را هم با بهترین کیفیت ممکن انجام خواهیم داد. کافی است در صورت وجود مشکل، گوشی خود را از طریق پست برای ما ارسال کنید یا این که با مراجعه حضوری به مجموعه، آن را به ما تحویل دهید.

آسیب دیدگی‌های رایج گوشی نوکیا Nokia C20

اگر چه این گوشی از کیفیت خوبی برخوردار بوده و استقامت بالایی هم دارد، اما همان طور که اشاره کردیم، ممکن است به دلایل مختلف از نظر سخت افزاری و یا نرم افزای دچار آسیب شود. مشکلاتی مانند خاموش شدن ناگهانی موبایل،‌ اختلال در عملکرد برنامه‌ها و نرم افزارهای گوشی و یا مشکلات سیستم عامل از مهم‌ترین آسیب دیدگی‌های نرم افزاری هستند. این مشکلات معمولا با مراجعه به افراد متخصص که دانش کافی را در این زمینه دارند، در کم‌ترین زمان ممکن و با هزینه اندک قابل حل هستند. مشکلاتی مانند شکستگی یا سوختن تاچ و ال سی دی گوشی شما،‌ خراب شدن باتری، خرابی هارد و قطعات دیگر هم از رایج‌ترین آسیب دیدگی‌های سخت افزاری گوشی نوکیا Nokia C20 شما هستند. برای رفع مشکلات سخت افزاری موبایل نیاز به هزینه و امکانات بیش‌تری وجود دارد و باید این کار را به افراد ماهر و با تجربه سپرد. ما در مرکز تعمیرات 118 با برخورداری از تعمیرکاران متخصص هم در زمینه سخت افزار و هم در زمینه نرم افزار، کار تعمیر گوشی نوکیا Nokia C20 شما را با کیفیتی بالا و در زمانی کوتاه انجام می‌دهیم. کافی است گوشی نوکیا خود را به صورت حضوری و یا از طریق پست برای ما ارسال کنید.

خرابی تاچ و ال سی دی گوشی نوکیا Nokia C20

شکستگی صفحه نمایشگر nokia c20

در ساخت تاچ و ال سی دی گوشی نوکیا Nokia C20از فناوری IPS LCD استفاده شده است. سایز صفحه نمایش این گوشی 6.52 اینچ، مساحت آن برابر با 102.6 سانتی متر مربع بوده و نسبت صفحه نمایش این گوشی به سطح کلی آن 77.5 درصد است. رزولوشن و وضوح صفحه نمایش این گوشی 720 در 1600 بوده و نسبت ابعاد تصاویر در آن 20:9 است. تراکم پیکسلی در این گوشی هم 269 پیکسل در اینچ است. در برخی موارد که گوشی نوکیا شما در اثر عوامل مختلف مانند اصابت ضربه و یا افتادن از دست‌تان دچار آسیب می‌شود، ممکن است نشانه‌هایی در صفحه نمایش گوشی شما ظاهر شود که رایج‌ترین آن‌ها شامل موارد زیر است :

  • ایجاد نقاط یا خطوط رنگی در صفحه نمایش گوشی شما
  • از کار افتادن بخشی یا همه تاچ موبایل‌تان
  • خاموش شدن صفحه نمایش در حالی که سایر قابلیت‌های گوشی فعال هستند
  • سوسو زدن گوشی

زمانی که هر کدام از این علائم در صفحه نمایش گوشی شما بروز می‌کنند، به احتمال زیاد نشان از خراب شدن تاچ و ال سی دی گوشی شما دارند و باید جهت تعویض تاچ و ال سی دی به ماکز معتبر مراجعه کنید.

خرابی باتری گوشی نوکیا Nokia C20

خرابی باتری نوکیا c20

در این گوشی از باتری پلیمر یونی استفاده شده است که دارای ظرفیت 3000 میلی آمپر است. مانند سایر قطعات موبایل شما، ‌باتری آن هم ممکن است بعد از مدتی که از آن استفاده می‌کنید،‌ دچار آسیب شده و کارایی خود را از دست دهد. البته عواملی مانند استفاده از شارژرهای فیک و تقلبی و یا کار کردن با گوشی زمانی که در حال شارژ است، ممکن است باعث خرابی سریع‌تر آن شود. زمانی که باتری گوشی نوکیا Nokia C20 شما آسیب می‌بیند،‌ علامت‌هایی بروز می‌دهد که شما با مشاهده آن‌ها متوجه خرابی آن شده و باید به فکر تعویض آن باشید. خالی شدن سریع شارژ باتری، داغ شدن آن،‌ متورم شدن و باد کردن باتری از مهم‌ترین علائم خرابی باتری گوشی نوکیا Nokia C20شما هستند. با توجه به این که این باتری قابل جدا شدن نبوده و خود شما قادر به خارج کردن و تعویض آن نیستید، در هنگام مواجه شدن با این علائم باید گوشی خود را جهت تعویض باتری به تعمیرکاران معتبر و حرفه‌ای بسپارید.

خرابی هارد گوشی نوکیا Nokia C20

هارد گوشی نوکیا Nokia C20 از نوع microSDXC بوده و در دو ظرفیت متفاوت بر روی این گوشی‌ها قرار می‌گیرد. این هارد در ظرفیت 16 گیگا بایت و با توانایی پشتیبانی از رم یک گیگی و در ظرفیت 32 گیگا بایت و با توانایی پشتیبانی از رم 2 گیگی،‌ بر روی این گوشی قرار می‌گیرد. این هارد با این که در سطح کیفی و استقامتی بالایی است، اما باز هم ممکن است در اثر عواملی مانند اجرای بازی‌های سنگین و یا استفاده از شارژهای تقلبی و فیک دچار مشکل و آسیب شود. با توجه به این که هارد گوشی شما از مهم‌ترین قطعات آن بوده و علاوه بر وظیفه ذخیره اطلاعات،‌ ارائه مجوزهای لازم برای بوت کردن گوشی را هم به سیستم عامل می‌دهد، باید در هنگام علائم خرابی آن، هر چه سریع‌تر به مراکز معتبر جهت تعمیر مراجعه کنید. مجموعه ما با در اختیار داشتن نیروهای تعمیرکار ماهر و باتجربه، این کار را با کیفیتی عالی برای شما انجام می‌دهد.

تعویض قطعات گوشی نوکیا Nokia C20

اگر قطعات گوشی نوکیا Nokia C20شما دچار مشکل شده و تصمیم به تعویض آن‌ها گرفته‌اید، مجموعه ما بهترین گزینه برای شماست. ما در مجموعه تعمیرات 118 با برخورداری از تجهیزات به روز و پیشرفته، تعویض قطعات موبایل شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهیم. برای این کار شما می‌توانید گوشی‌تان را به صورت حضوری به ما تحویل داده و یا از سراسر کشور آن را از طریق پست برای ما بفرستید تا تعویض قظعات آن را با کیفیتی عالی برای شما انجام دهیم.

خرید قطعات گوشی نوکیا Nokia C20

اگر خرید قطعات گوشی نوکیا Nokia C20 به صورت اصل و با کیفیت به یکی از دغدغه‌های شما تبدیل شده است، کافی است این را از ما بخواهید. ما در مرکز تعمیرات 118 با برخورداری از سابقه‌ای طولانی در عرضه قطعات موبایل به صورت کاملا اورجینال، قطعات گوشی نوکیا Nokia C20 را هم با کیفیتی عالی ارائه می‌کنیم تا هیچ گونه نگرانی از بابت تهیه آن‌ها نداشته باشید. ما این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده‌ایم تا بتوانید با خاطری آسوده از طریق تلفن و یا مراجعه به سایت ما، نسبت به ثبت سفارش قطعات مورد نیاز برای گوشی نوکیا خود اقدام نموده و آن‌ها را درب منزل‌تان تحویل بگیرید.