در حال نمایش 6 نتیجه

نمایش 9 24 36

یکی از برترین شرکت‌ها در زمینه تولید گوشی، شرکت نوکیاست که زمان زیادی از شروع خط تولید گوشی‌های هوشمندش نمی‌گذرد، اما با این حال و در زمان اندک، در میدان رقابتی با دیگر شرکت‌ها خوش درخشیده است. در این بخش سوالی که پیش می‌آید این است که آیا شما دوست عزیز که گوشی نوکیا 1.4  دارید،  برای‌تان پیش آمده که قطعه‌ای از گوشی آسیب ببیند؟  در صورت وجود آسیب، نگران نباشید. قطعات مکانیکی گوشی مثل تاچ  و ال سی دی، باتری، هارد به علت کارایی بالا و حساس بودن ساخت‌شان، دارای عمر مفیدی بین دو تا چهار سال هستند. برای کاهش لطمه وارده بایستی در سریع‌ترین زمان ممکن به فکر رفع مشکل پیش آمده گوشی نوکیا 1.4 باشید و قطعه آسیب دیده را تعویض و یا تعمیر نمایید. علاوه بر زمان، باید به دنبال مرکز تعمیرات خوب و مطمئن باشید تا از آسیب‌های احتمالی بعدی جلوگیری کنید. در مجموعه ما، شما می‌توانید  قطعات گوشی NOKIA 1.4 را زیر نظر متخصصین همه فن حریف، تعمیر و تعویض نمایید.

تعمیر گوشی نوکیا 1.4

آسیب‌دیدگی‌های رایج گوشی نوکیا 1.4

سعی داریم در این بخش راجع به آسیب‌دیدگی‌های رایج برای گوشی نوکیا 1.4 صحبت کنیم و کمی به شما آگاهی بخشیم.  مشکلاتی از این قبیل، قابل حل و تعمیر هستند. با ما همراه باشید:

  1. آسیب در قسمت تاچ و ال سی دی گوشی NOKIA 1.4
  2. آسیب در بخش باتری
  3. آسیب‌دیدگی اسپیکر گوشی نوکیا 1.4
  4. آسیب وارده به هارد و سوختگی آن
  5. شارژ نشدن گوشی نوکیا 1.4

آسیب‌دیدگی تاچ و ال سی دی گوشی نوکیا 1.4

از بیرونی‌ترین قسمت‌های گجت‌های هوشمند، تاچ و ال سی دی آن است و همچنین از پرکاربردترین قسمت‌های مورد استفاده گوشی نیز هست. تاچ و ال سی دی گوشی NOKIA 1.4 در مواقع بسیاری آسیب می‌بیند. در این حال باید تسلط خود را حفظ کرده و آگاه باشید که این مشکل قابل حل است. شما نیاز به تاچ و ال سی دی جدید دارید تا جلوی خسارات بعدی را بگیرید. پس از تعویض تاچ و ال سی دی گوشی نوکیا 1.4، شما مثل سابق با گوشی کار خواهید کرد. اگر با این مشکل روبرو شدید، همین حالا به تعویض تاچ و ال سی دی گوشی خود اقدام کنید. از مشکلاتی که سبب آسیب‌دیدگی تاچ و ال سی دی گوشی نوکیا 1.4 است می‌توان موارد زیر را بیان کرد:

  • ضربه‌خوردگی و سقوط از ارتفاع: یکی از اصلی‌ترین علل خرابی تاچ و ال سی دی گوشی نوکیاست که افراد زیادی تجربه آن را دارند. استفاده از کاور یا گارد مناسب گوشی می‌تواند جلوی خیلی ازین ضربات احتمالی را بگیرد.
  • آبخوردگی: از دیگر دلایل خرابی تاچ و ال سی دی گوشی نوکیا 1.4، تماس با آب و یا سایر مایعات است. مراقب دشمن همیشگی گوشی، یعنی آب باشید.

خرابی باتری گوشی NOKIA 1.4 و مشکلات آن

از دیگر مشکلات احتمالی برای گوشی، خرابی در قسمت باتری گوشی است. باتری از حیاتی‌ترین قطعات گوشی است که باید مراقب آن باشید. این قطعه کاربردی، دارای طول عمر مفیدی بین 2 تا 4 سال است. پس نگران نباشید و در اسرع وقت به فکر تعویض باتری گوشی نوکیا 1.4 باشید. مشکلات ایجاد شده در اثر خرابی باتری شامل موارد مثل: دیر شارژ شدن، زود خالی شدن شارژ و …. است که با تعویض باتری، این مشکلات نیز تمامی می‌یابند. یکی از خدمات ما برای رفاه حال شما عزیزان، تعویض و تعمیر باتری نوکیا 1.4 است که در کمترین زمان و توسط حرفه‌ای ترین افراد در این زمینه انجام می‌گیرد.

سعی بر آن داریم تا شما را با راهکارهایی آشنا کنیم که سبب افزایش مصرفی بودن باتری است. این راهکارها عبارت‌انداز:

  • استفاده از شارژر اورجینال متخص گوشی نوکیا 1.4:  استفاده از شارژر فیک و یا شارژر گوشی‌های دیگر، سبب کاهش عمر مفید باتری گوشی می‌شود. همیشه از شارژر مخصوص NOKIA 1.4 استفاده کنید.
  • کار با گوشی در هنگام شارژ شدن گوشی: از دیگر عوامل آسیب به باتری گوشی، کار کردن با گوشی در هنگام اتصال به شارژر است. من بعد ازین کار خودداری کنید.

تعمیر گوشی NOKIA 1.4 آب‌خورده

آبخوردگی از جمله مشکلاتی است که برای گوشی هوشمند نوکیا 1.4 پیش می‌آید. اگر این اتفاق نیز برای گوشی شما افتاد، نگران نباشید. ابتدا گوشی خود را خاموش کنید. با دستمال، نم گوشی را بگیرید و به هیچ عنوان، گوشی را تکان ندهید. زیرا تکان دادن باعث نفوذ آب در سایر قطعه‌های گوشی نیز می‌شود. آب‌خوردگی سبب سوختن برخی از مدارهای گوشی و در نتیجه از کار افتادن آن‌ها می‌شود. در صورت مواجه با چنین مشکلی سریعا با مجموعه ما تماس بگیرید. همکاران ما به شما صفر تا صد روال کاری را توضیح خواهند داد. گوشی نوکیا 1.4 خود را به مجموعه ما ارسال کنید تا هر چه زودتر تعمیر گوشی توسط افراد متخصص حاضر در مجموعه شروع شود.

خرابی هارد گوشی نوکیا 1.4

چیزی در مورد هارد گوشی نوکیا 1.4 می‌دانید؟ هارد قطعه‌ای است که تمامی اطلاعات گوشی در آن ذخیره می‌شود، پس هارد نوکیا 1.4 از اهمیت بالایی برخوردار است. در صورت خراب شدن هارد، سریعا به تعمیر هارد گوشی نوکیا 1.4 اقدام کنید. اگر اطلاعات گوشی شما از اهمیت خاصی برخوردار است و مایلید که توسط افراد مطمئن و کاربلد صورت پذیرد، با مجموعه ما تماس گرفته و از راهنمایی‌های همکاران ما باخیر شوید. میزان آسیب وارده به هارد، ارتباط مستقیمی با روند تعمیر و یا تعویض آن دارد. در صورت کم بودن آسیب وارده، هارد تعمیر میشود. چنانچه آسیب وارده زیاد بود، چاره‌ای جز تعویض هارد نیست. در هر صورت ما در کنار شما هستیم تا مشکل را برای‌تان برطرف کنیم. از عواملی که نشان دهنده خرابی هارد است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بعد از ریست فکتوری، اطلاعات پاک نشده باشند
  • بعد از ریست فکتوری یا بازنشانی به تنظیمات کارخانه، گوشی خاموش شود.
  • بعد از روشن شدن گوشی پیغامی با عنوان Encrypt Unsuccessful مشاهده شود.
  • بعد از روشن شدن گوشی در ریست فکتوری، پیغام Internal Storage Damaged مشاهده شود.
  • موقع روشن شدن گوشی، ویبره‌های متوالی داشته باشد.

قطعات گوشی نوکیا 1.4

ممکن است شما به دنبال قطعات اورجینال و اصل برای گوشی نوکیا 1.4 باشید. در بسیاری از مراکز تعمیر موبایل، قطعاتی وارد بازار شده‌اند که فیک و بی‌کیفیت هستند.  برای تهیه و خرید قطعات اورجینال و اصل به مجموعه ما مراجعه کنید. در صورت نیاز به قطعات اورجینال گوشی NOKIA 1.4، با مجموعه ما تماس بگیرید. قطعه اورجینال مورد نیاز شما همراه با گارانتی یا ضمانت‌نامه کالا، ارائه می‌شود. به یکی از روش‌های زیر می‌توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید:

  • مراجعه حضوری به مجموعه و ارتباط‌گیری مستقیم با پرسنل مجموعه
  • امکان ارسال از طریق پست و تیپاکس برای شهرستانی‌های عزیر
  • امکان ارسال از طریق پیک رایگان برای تهرانی‌ها

خرید قطعات گوشی نوکیا 1.4

برای گسترش خدمت‌رسانی‌های مجموعه به مشتریان گرامی، سعی داشتیم تا پروسه خرید قطعات گوشی NOKIA 1.4 را نیز بیفزاییم. خوشبختانه توانستیم قطعات اورجینال را همراه با گارانتی در هنگام خرید، تقدیم مشتریان عزیز نماییم و صد درصد رضایت‌شان را جلب نماییم. برای سهولت در امر خرید و جلب اعتماد مشتریان گرامی، سایت تمامی قطعات گوشی نوکیا 1.4  در سایت درج شده است. پس با مجموعه ما تماس بگیرید و از راهنمایی همکاران ما بهره‌مند شوید. از هر 3 روش ذکر شده در قسمت بالا (حضوری، تماس تلفنی، سایت) می‌توانید سفارش خود را ثبت نمایید. پس از بررسی درخواست شما، همکاران وظیفه‌شناس ما با شما تماس خواهند گرفت.