در حال نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی موبایل از قطعات بسیاری تشکیل شده که ممکن است هر کدام از آن‌ها یک روز خراب شود. پس اگر هر کدام از قطعات گوشی نوکیا G10 شما خراب شده است جای نگرانی نیست. با تعویض قطعه‌ خراب می‌توانید سلامت گوشی خود را بازگردانید. برای اینکه متوجه شوید مشکل از کدام قطعه است ابتدا باید گوشی عیب‌یابی شود. معمولا مشکلاتی که در تلفن همراه به وجود می‌آید به دو بخش نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تبدیل می‌شود. اگر مشکل به وجود آمده مربوط به نرم‌افزار گوشی باشد گاهی می‌توانید با ریست کردن و یا ریست فکتوری کردن مشکل گوشی خود را به راحتی حل کنید. اما گاهی هم مشکلات نرم‌افزاری به راحتی قابل حل نیست و باید از افرادی که در این حوزه تخصص دارند کمک گرفت. از دیگر مشکلاتی که گوشی موبایل در معرض آن است مشکلات سخت‌افزاری است. مشکلاتی که قطعات گوشی به آن دچار می‌شوند به راحتی قابل حل نیست و حتما باید از تعمیرکاران در زمینه تعمیرات موبایل کمک گرفت.

تعمیر گوشی نوکیا G10

خرابی‌ های رایج گوشی نوکیا

خرابی تاچ و ال سی دی گوشی و باتری گوشی از جمله خرابی های متداولی است که بیشتر کاربران از آن‌ها شکایت دارند. اصلی‌ترین دلایل خرابی قطعات موبایل خوردن ضربه به گوشی و همچنین آب خوردگی می‌باشد. زمانی که ضربه محکمی به گوشی وارد می‌شود، ممکن است تاچ و ال سی دی، شیشه دوربین، درب پشت و بسیاری از قطعات دیگر دچار آسیب شوند. با ورد هر گونه مایعات مانند آب، چای و آبمیوه به داخل گوشی سلامت بسیاری از قطعات مانند باتری، تاچ و ال سی دی، هارد و اسپیکر به خطر می‌افتد. تا حد امکان از گوشی خود محافظت کنید تا دچار آسیب نشود. اما به هر حال اگر هر کدام از قطعات گوشی نوکیا G10 شما دچار آسیب شد حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.

خرابی تاچ و ال سی دی گوشی نوکیا G10

اندازه تاچ و ال سی دی گوشی نوکیا G10 برابر با 6.52 اینچ یا به عبارتی 102.6 سانتی‌مترمربع است. این نمایشگر از نوع IPS LCD می‌باشد. نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه در این گوشی تقریبا 81.9 درصد است. رزولوشن این ال سی دی 720 در 1600 پیکسل می‌باشد. این نمایشگر دارای تراکم پیکسلی 269 پیکسل در اینچ است یعنی در هر اینچ از صفحه نمایش 269 پیکسل کنار هم قرار گرفته‌اند و تصاویر را به نمایش می‌گذارند. می‌توان گفت مشکلات مربوط به تاچ و ال سی دی گوشی از جمله مشکلاتی است که کاربران بیشترین شکایت را از آن دارند. زیرا تاچ و ال سی دی بیش از هر قطعه دیگری در معرض آسیب می‌باشد. اگر شما هم با مشکلات مربوط به تاچ و ال سی دی مواجه‌اید نگران نباشد. با تعویض آن می‌توانید مانند قبل از گوشی خود استفاده کنید. بهتر است قبل از اینکه ال سی دی گوشی شما خراب شود از آن مراقبت کنید زیرا تاچ و ال سی دی یک قطعه گران در تلفن همراه می‌باشد. حتما از محافظ‌های حرارتی برای صفحه نمایش گوشی خود استفاده کنید. این محافظ‌ها از ال سی دی گوشی در برابر ضربه و خط و خش محافظت می‌کند. برای گوشی خود یک قاب مناسب تهیه کنید تا شدت آسیب به گوشی را کاهش دهید. اما به هر حال حادثه خبر نمی‌کند. اگر ال سی دی گوشی نوکیا G10 شما آسیب دیده است حتما به مراکز متخصص مراجعه کنید.

خرابی باتری گوشی نوکیا G10

باتری گوشی نوکیا G10 دارای ظرفیت ۵۰۵۰ میلی‌آمپرساعت است. که ظرفیت نسبتا بالایی است. باتری این گوشی از نوع لیتیوم پلیمری است. این باتری مانند دیگر باتری‌های امروزی توسط کارخانه در گوشی قرار داده شده است و غیرقابل جابه‌جایی می‌باشد. این گوشی مجهز به شارژر دیواری 10 واتی است.
باتری گوشی یک قطعه مصرفی است که پس از یک دوره استفاده عمر مفید خود را از دست می‌دهد. پس خرابی باتری یک امر اجتناب‌ناپذیر است. اگر باتری گوشی شما خراب شده است جای نگرانی نیست با تعویض باتری می‌توانید مانند قبل از گوشی خود استفاده کنید. خرابی باتری با علائمی مانند، خاموش شدن خودبه خودی گوشی که بیشتر به دلیل آب خوردگی و سوختن باتری ایجاد می‌شود. شارژ نشدن گوشی، زود شارژ خالی کردن گوشی و بسیاری از علائم دیگر در گوشی بروز پیدا می‌کند. اگر هر یک از علائم بالا در گوشی شما بروز پیدا کرد باید هر چه سریع‌تر اقدام به تعویض باتری کنید. تا از این اختلالات آزاردهنده رهایی یابید. برای رفع مشکل باتری گوشی نوکیا جی ۱۰ خود حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.

خرابی هارد گوشی نوکیا G10

تعمیر گوشی نوکیا G10

هارد گوشی نوکیا G10 یا همان eMMc یک قطعه ریز است که تمام اطلاعات ما با هر فرمتی را درون خود ذخیره می‌کند. کمپانی نوکیا گوشی‌های G10 خود را در دو سری با ظرفیت هارد ۳۲ گیگابایت ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت ۴ گیگابایت رم به بازار عرضه کرده است. از آنجایی که با خراب شدن هارد گوشی امکان دارد اطلاعات ما از بین برود. توصیه می‌کنیم حتما از اطلاعات داخل گوشی یک نسخه کپی در فایلی دیگر داشته باشید. eMMc دارای دو بخش است یک بخش که کار ذخیره سازی اطلاعات را انجام می‌دهد و بخش دیگر که کنترلر است و به سیستم عامل گوشی اجازه بوت شدن را می‌دهد.

خرابی شیشه دوربین گوشی نوکیا G10

شیشه دوربین یک قطعه محافظتی در تلفن همراه می‌باشد که از آسیب دیدن به لنز دوربین جلوگیری می‌کند. و با قیمتی کم‌تر مشکل دوربین گوشی شما برطرف می‌شود. گاهی ممکن است گوشی شما از ارتفاع بیفتد و شیشه دوربین بشکند. یا گاهی با قرار دادن در معرض اشیاه تیز دچار خط و خش شود. این موارد باعث می‌شود عکس‌هایی که می‌گیریم تار شود و این اتفاق بسیار ناراحت کننده است. زیرا امروز دوربین‌های همراه به شدت کاربرد پیدا کرده‌اند و هر روز افراد در مکان‌های مختلف لحظات خود را ثبت می‌کنند. بهتر است از شیشه دوربین گوشی خود محافظت کنید. اما به هر حال اگر شیشه دوربین گوشی نوکیا G10 شما آسیب دیده است حتما از شیشه باکیفیت استفاده کنید و برای تعویض آن به مراکز معتبر مراجعه کنید.

قطعات گوشی نوکیا G10

اگر هر یک از قطعات گوشی نوکیا G10 شما دچار مشکل شده است جای نگرانی نمی‌باشد. ما در مجموعه تعمیرات ۱۱۸ به کمک تعمیرکاران کاربلد و همچنین تجهیزات پیشرفته مشکل گوشی شما را حل می‌کنیم. ابتدا گوشی شما توسط تکنیسین‌های ما مورد عیب‌یابی قرار می‌گیرد و پس از مشخص شدن مشکل و برآورد هزینه با اعلام موافقت شما کار تعمیر گوشی نوکیا جی ۱۰ انجام می‌شود. اگر هم نیاز به تعویض قطعات گوشی نوکیا G10 بود با قطعات اصل و اورجینال تعویض می‌شود. شما می‌توانید گوشی خود را به دو صورت حضوری و غیرحضوری به دست ما برسانید. پس از تعمیر دستگاه شما به همراه ضمانت‌نامه به شما تحویل داده می‌شود. با خیال آسوده گوشی خود را به مجموعه ما بسپارید.

خرید قطعات گوشی نوکیا G10

اگر به دنبال مرکزی معتبر برای خرید قطعات گوشی نوکیا جی ۱۰ می‌گردید صفحه را درست باز کرده‌اید.مجموعه ما با سابقه چندین ساله در زمینه تعمیر و فروش قطعات موبایل و تبلت در خدمت شما عزیزان هست. برای خرید قطعه مورد نظر هم می‌توانید به صورت حضوری به مرکز تعمیرات مراجعه کنید. هم می‌توانید قطعه مورد نظر را در سایت ما پیدا کرده و با زدن گزینه “افزودن به سبد خرید” سفارش خود را ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید. همچنین می‌توانید از طریق تماس تلفنی قطعه مورد نظر خود را سفارش دهید. برای اطلاع از قیمت قطعات گوشی نوکیا G10 با همکاران ما در واحد فروش تماس حاصل نمایید. با اطمینان خرید کنید.