نمایش 1–8 از 11 نتیجه

نمایش 9 24 36

در اکتبر سال 2018 هواوی یکی دیگر از محصولات مقرون به صرفه در حین ظاهری زیبا را با نام گوشی هواوی Mate 20 Pro رونمایی کرد. این گوشی وزنی معادل 189گرم دارد و از پوششی شیشه‌ای به همراه فریم آلومینیومی طراحی شده است. با اینکه پوشش شیشه‌ای حس یک کالای گران قیمت را به کاربران القا می‌کند اما هنوز هم به دلیل جزب لکه و اثر انگشت مورد انقاد قرار می‌گیرد. چینی‌ها برای رفع این مشکل در رنگ سبز و آبی این دستگاه در قاب پشتی آن از یک بافت زبر با خطوط مورب استفاده کرده است و این امر کمک می‌کند تا دستگاه از دست کاربران سٌر نخورد. تاچ و ال سی دی گوشی هواوی میت 20 پرو نیز از اندازه‌ی 6.39 اینچ بهره برده است که به طور تقریبی 87 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. این نمایشگر تصاویر را با کیفیت و وضوح 1440 در 3120 پیکسل و تراکم پیکسلی 538 پیکسل بر اینچ نمایش می‌دهد. هواوی جهت محافظت از این نمایشگر از محافظ کورنینگ گوریلا گلس نسخه‌ی 5 بهره برده است.

دوربین پشت گوشی هواوی میت 20  پرو نیز به دوربین سه گانه به همراه فلش دوگانه LED مجهز شده است. لنزهای دوربین این دستگاه توسط شرکت لایکا ساخته شده است و از سه لنز با سنسور 40 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی و 16 مگاپیکسلی بهره برده است. تصاویر ثبت شده با این دوربین از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و می‌توان در محیط‌های کم نور نیز تصاویری با همان کیفیت را عکس برداری کرد. کاربران با استفاده از این دوربین می‌توانند با دو کیفیت 1080 و 2160 پیکسل ویئوهای خود را ضبط نمایند. د.ربین سلفی این دستگاه نیز از یک سنسور 24 مگاپیکسلی برخوردار است. باتری گوشی هواوی میت 20 پرو با ظرفیت 4200 میلی آمپر جهت تامین انرژی الکتریکی این دستگاه بسیار قدرتمند و فوق‌العاده است.

تعمیر گوشی هواوی Mate 20 Pro

تعمیر گوشی هواوی میت 20 پرو یکی از انواع خدماتی است که تعمیرکاران مرکز تعمیرات 118 به مشتریان خود ارائه می‌دهند. تعمیر و تعویض قطعات گوشی هواوی میت 20 پرو امری دشوار است و لازم است آن را به افراد کاربلد و ماهر بسپارید. تعمیرکاران این مرکز در این زمینه از مهارت و تجربه بالایی برخوردار هستند بنابراین کاربران می‌توانند دستگاه خود را با اطمینان خاطر به تعمیرکاران این مرکز بسپارند. تعمیر و تعویض در این مجموعه با استفاده از قطعات و ابزارآلات اورجینال صورت می‌پذیرد. چنانچه کاربران با خرابی دستگاه خود مواجه شده‌اند لازم است به این مرکز مراجعه نمایند و در صورت عدم دسترسی به این مرکز دستگاه خود را از طریق پست برای این مرکز ارسال نمایند.

خرید قطعات گوشی هواوی Mate 20 Pro

مرکز تعمیرات 118 دارای مجوز فعالیت از اتحادیه دستگاه های مخابراتی بوده و همچنین ملزم به اجرای ضوابط گواهینامه های ISO 9001 و ISO 10004 در پایش و اندازه گیری رضایت مشتری است. ما در این مجموعه تمام اصول مشتری مداری را سرلوحه ی کار خود قرار داده ایم تا در صورت نیاز تعمیرکاران بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. در همین راستا مجموعه کاملی از قطعات گوشی هواوی Mate 20 Pro را در این مجموعه گرد آوری کرده ایم تا پس از سفارش در کمترین زمان ممکن به دست شما برسانیم. جهت خرید قطعات گوشی هواوی Mate 20 Pro می توانید با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت قطعات گوشی هواوی Mate 20 Pro مطلع شوید. همکاران ما در این مجموعه آماده ی خدمت رسانی به شما هستند.