در حال نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

آیا از گوشی Mate 40 استفاده می‌کنید؟ آیا گوشی شما اخیرا آسیب دیده است؟ آسیب گوشی شما در چه حوزه‌‌ای می‌باشد؟ باتری آن آسیب دیده است یا ال سی دی؟ به هر حال گوشی‌های هوشمند همانظور که می‌دانید از قطعات بسیار زیادی تشکیل شده‌اند. تمامی این قطعات در معرض آسیب و خرابی هستند. بنابراین نباید از خرابی و آسیب دیدگی گوشی خود بترسید. تعمیر انواع قطعات گوشی Mate 40 در مجموعه تعمیرات 118 به بهترین کیفیت ممکن انجام می‌شود. برند هواوی یکی از محبوب ترین برندهای تولید کننده‌ گوشی‌های هوشمند است. بعضی از قطعات گوشی در اثر سهل انگاری آسیب می‌بینند. بعضی از قطعات نیز ممکن است به طور طبیعی خراب شوند. اینجاست که تعمیرات گوشی Mate 40 به میان می‌آید. شما می‌توانید هرگونه آسیبی را که به گوشی‌تان وارد شده است برطرف کنید. این را هم بدانید که اقدام سریع‌تر برای تعمیر گوشی می‌تواند گاهی اوقات به معنای کاهش هزینه‌های نهایی شما باشد. بنابراین هیچ‌وقت نباید در تعمیر گوشی خود تعلل کنید. هم اکنون با همکاران ما تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بخواهید. تعمیرات گوشی Mate 40 را به ما بسپارید.

repair-huawei-mate-40

آسیب دیدگی‌های رایج گوشی هواوی Mate 40

نوبت به بررسی و آشنایی با آسیب دیدگی‌های رایج گوشی Mate 40  رسیده است. گوشی میت 40 مانند سایر گجت‌های اندرویدی دچار آسیب می‌شود. با شناخت آسیب دیدگی‌ها می‌توانید به راحتی از مشکل خود با خبر شوید و از بروز مشکلات جدید جلوگیری کنید. به همین دلیل رایج ترین مشکلات گوشی هواوی Mate 40 را با یکدیگر مرور می‌کنیم.  این مشکلا عبارتند از:

  1. آسیب دیدگی‌های ال سی دی گوشی میت 40
  2. خرابی باتری این گوشی و مشکلات ناشی از آن
  3. مشکل خاموشی گوشی هواوی میت 40
  4. مشکلات شارژ و عدم شارژ شدن گوشی Huawei Mate 40

در ادامه می‌خواهیم به بررسی تک تک این موارد بپردازیم. با ما همراه باشید و چنانچه با یکی از این مشکلات درگیر بودید، سریعا با همکاران ما تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بخواهید.

آسیب دیدگی‌های ال سی دی گوشی میت 40

ال سی دی پرکاربردترین قطعه در گوشی‌های هوشمند است. ال سی دی گوشی هواوی میت 40 بنا به شرایط مختلفی دچار آسیب می‌شود. اگر بخواهیم به بیشتر دلایل خرابی تاچ و ال سی دی گوشی Mate 40 اشاره کنیم، میتوان به آبخوردگی، افتادن از ارتفاع و ضربه خوردن اشاره کرد. هیچوقت گوشی خود را در معرض تماس با آب قرار ندهید. آب دشمن اصلی گوشی است. برای جلوگیری از آسیب دیدگی ال سی دی گوشی میت 40 در هنگام ضربه خوردن و یا سقوط از ارتفاع توصیه ما این است که کاور یا گارد استفاده کنید. گارد یا کاور از شدت ضربات وارد شده به گوشی می‌کاهند و از این بابت می‌توانند به ما کمک کنند. در ادامه شما را با بعضی از علائم خرابی تاچ و ال سی دی گوشی Mate 40  آشنا می‌کنیم. چنانچه صفحه نمایش گوشی شما یکی از این موارد را دارا بود با همکاران تماس بگیرید و موضوع را با آنها در میان بگذارید. علائم اصلی خرابی تاچ و ال سی دی گوشی هواوی میت 40 به شرح ذیل است:

  • سیاه شدن بخشی از صفحه نمایشگر
  • سوسو زدن صفحه نمایش
  • عدم کارکرد لمس گوشی
  • شکستگی یا ترک برداشتن صفحه نمایش

خرابی باتری گوشی Huawei  میت 40

آیا می‌دانید باتری یک قطعه مصرفی است؟ آیا از اینکه باتری Huawei Mate 40 یک طول عمر مفیدی دارد باخبرید؟ باتری هر گجت هوشمندی یک طول عمر محدود و مشخص دارد. این طول عمر در حدود دو سال است. بدین معنا که اگر بیش از دو سال است که از باتری گوشی‌تان استفاده می‌کنید و اکنون باتری ضعیف شده است نباید از این موضوع تعجب کنید. شما به هر حال با مشکل خرابی باتری هواوی Mate 40 روبرو می‌شوید. چه بخوهید به بهترین نحو ممکن از آن استفاده کنید یا اینکه به بدترین نحو. دیر یا زود با این شمکل روبرو می‌شوید. بنابراین از خرابی باتری گوشی‌تان نترسید و تعویض آنرا به عهده ما بگذارید. پس از تعویض باتری به راحتی می‌توانید همانند گذشته از باتری‌تان استفاده کنید. در ادامه شما را با رایج ترین دلایل خرابی باتری گوشی هواوی Huawei mate 40 آشنا می‌کنیم. سعی کنید از تکرار این موارد پرهیز کنید.

  • استفاده از گوشی در حین شارژ شدن: یکی از مهم ترین مواردی که باعث می‌شود باتری گوشیتان به سرعت خراب شود استفاده از گوشی در زمان شارژ شدن است. با انجام اینکار فشار بسیار زیادی به گوشی‌تان وارد می‌شود.
  • طولانی مدت نگه داشتن گوشی در شارژ: حتما برای شما هم پیش آمده است که گوشی‌تن شب هنگام خواب به شارژ زده‌اید و هنگام بیدار شن در صبح آنرا از برق کشیده‌اید. اینکار به شدت سلامت باتری را تهدید می‌کند. سعی کنید از انجام اینکار اجتناب کنید.

مشکل خاموشی گوشی هواوی میت 40

هنگامیکه با این مشکل روبرو می‌شوید بسیار گیج کننده است. تلاش‌های شما برای روشن کردن گوشی بی فایده است؟ مشکل خاموشی گوشی هواوی Mate 40 یکی از مشکلات نادر است. خاموشی گوشی بنا به دلایل بسیار مختلفی رخ می‌دهد. ممکن است خاموشی گوشی Huawei Mate 40 به دلیل نقص سخت افزاری یا نرم افزاری باشد. ممکن است یکی از قطعات سخت افزرای شما مثل باتری گوشی خراب شده باشد. همچنین ممکن است وجود یک ویروس یا بدافزار خطرناک باعث بروز چنین حالی برای گوشی شما شده باشد. به هر حال خاموشی گوشی میت 40 مشکلی است جای بررسی دارد و نمی‌توان برای بروز این مشکل دلیل خاصی را مطرح کرد. توصیه می‌کنیم در ابتدا از سلامت باتری و صفحه نمایش گوشی اطمینان حاصل کنید. چنانچه مشکل از باتری و تاچ و ال سی دی نبود می‌توانید گوشیتان را برای بررسی بیشتر به مجموعه ارسال کنید. همکاران ما بررسی دقیقی انجام می‌دهند و عیب گوشی را تشخیص می‌دهند. نگران این موضوع نباشید و برطرف کردن آنرا به ما بسپارید.

repair-huawei-mate-40

مشکلات شارژ و عدم شارژ شدن گوشی Huawei Mate 40

شارژ نشدن گوشی یکی دیگر از مشکلاتی است که ممکن است برای هر کاربری بوجود بیاید. شارژ نشدن گوشی دلایل بسیار متنوعی دارد. در ادامه شما را با بعضی از راهکارها برای برطرف کردن مشکلتان آشنا می‌کنیم. امیدواریم با بکارگیری این موارد مشکل عدم شارژ گوشی Mate 40 برطرف شود. این راهکارها عبارتند از:

  1. بررسی پریز برق و در صورت لوزم تعویض آن
  2. بررسی کردن آداپتور شارژر و بررسی صحت کارکرد آن
  3. بررسی کابل شارژ گوشی Mate 40 و بررسی عدم پارگی یا مشکل دیگر در آن
  4. بررسی سوکت شارژ گوشی و توجه به این نکته آیا گرد غبار یا شی ای باعث عدم اتصال کاملا کابل با سوکت نشده باشد.

چنانچه بررسی این موارد برای شما کارساز نبود و هنوز هم این مشکل پابرجا بود با همکاران ما تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بخواهید. قطعا مشکل شارژ نشدن گوشی هواوی میت 40 قابل برطرف شدن است. نگران نباشید.

 

گوشی هواوی Huawei Mate 40

قطعات گوشی هواوی Huawei Mate 40

یکی از مشکلات بسیار بزرگی که ممکن است هر کاربری با آن روبرو شود، وجود اجناس تقلبی و بی کیفیت در بازار است. مجموعه ما با رصد دقیق و موشکافانه بازار قطعات گوشی‌های هوشمند و با توجه به این موضوع، در صدد توزیع قطعات اصل و اورجینال گوشی Huawei Mate 40 Pro برآمد. تمامی قطعات اصل و کاملا اورجینال گوشی هواوی Mate 40 در مجموعه ما برای رفاه حال شما عزیزان در دسترس است. برای اطمینان خاطر شما مشتریان وفادار به همراه قطعا، گارانتی و ضمانت نامه معتبر مرکز نیز به شما تقدیم می‌شود. راه‌های ارسال گوشی به مجموعه به قرار زیر است:

  • مراجعه به مرکز
  • امکان ارسال از طریق پیک رایگان مرکز برای پایتخت نشینان
  • امکان ارسال گوشی از طریق پست یا تیپاکس برای مشتریان عزیز شهرستانی

اگر سوالی ذهن شما را درگیر کرده است با همکاران ما تماس بگیرید و از آنها راهنمای بخواهید. همکاران ما با سعه صدر جوابگو شما هستند.

خرید قطعات گوشی هواوی Huawei Mate 40

امکان خرید قطعات اصل و اورجینال گوشی Huawei Mate 40 در مجموعه فراهم شده است. سه راه برای تهیه این قطعات موحود است. سایت، تماس تلفنی و یا حضور در مجموعه. از هر راهی که تمایل دارید به ثبت سفارش خود اقدام کنید. همکاران ما سریعا به سفارش شما رسیدگی می‌کنند. قیمت قطعات گوشی Huawei Mate 40 در سایت درج شده است. با مشاهده آن به راحتی سفارش خود را ثبت کنید. چنان‌چه به مشکلی در این زمینه برخورد کردید با همکاران ما تماس بگیرید و مشکل خود را با آنها مطرح کنید.