نمایش 1–8 از 12 نتیجه

نمایش 9 24 36

در سپتامبر سال 2015 هواوی گوشی مقرون به صرفه خود را با عنوان گوشی هواوی Mate s معرفی کرد. این دستگاه با ابعاد 149.8 x 75.3 x 7.2 دارای وزن 156 گرمی است و از ویژگی آن می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت به طور همزمان اشاره کرد. تاچ و ال سی دی گوشی هواوی میت اس با اندازه‌ی 5.5 اینچی به طور تقریبی 73 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. این نمایشگر از نوع OLED ساخته شده است که در میزان روشنایی و وضوح تصاویر تاثیر بسزایی دارد. تصاویر در این نمایشگر با کیفیت 1080 در 1420 پیکسل و تراکم پیکسلی 401 پیکسل بر اینچ نمایش داده می‌شوند. هواوی برای محافظت از پنل جلویی و ال سی دی این دستگاه از محافظ کورنینگ گوریلا گلس نسخه‌ی 4 بهره برده است. حافظه‌ی داخلی این دستگاه در سه ظرفیت 32، 64 و 128 گیگابایت در نظر گرفته شده است که امکان افزایش این حافظه توسط کاربران با استفاده از کارت SD امکان پذیر می‌باشد.

هواوی برای دوربین پشت دستگاه از یک سنسور 13 مگاپیکسلی با بازشوندگی دیافراگم f/2.0 بهره برده است که تصاویر نسبتا خوبی را برای کاربران فراهم می‌کند. دوربین اصلی گوشی هواوی میت اس از قابلیت فلش دوگانه LEDف ثبت تصاویر با حالت پانوراما و HDR برخوردار می‌باشد. این دوربین امکان ضبط ویدئو با کیفیت 1080 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه را برای کاربران می‌کند. دوربین جلو این گوشی نیز مجهز به یک سنسور 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 شده است که با کمک فلش LED در کنار این سنسور کاربران امکان تصویر برداری حتی در محیط‌های تاریک را دارند. باتری گوشی هواوی میت اس وظیفه‌ی تامین انرژی الکتریکی دستگاه را برعهده دارد که دارای ظرفیت شارژدهی 2700 میلی آمپری می‌باشد.

تعمیر گوشی هواوی Mate s

یکی از اصلی‌ترین کارهای تعمیرکاران تعمیرات موبایل تعمیر گوشی‎‌های هوشمند است. به دلیل دشوار بودن تعمیرات موبایل لازم است تعمیرکاران تجربه کافی را در این زمینه کسب نموده باشند چرا که در صورت عدم دانش و مهارت کافی ممکن است در حین تعویض و یا تعمیر گوشی هواوی میت اس و یا سایر دستگاه‌های هوشمند به سایر قطعات مانند ال سی دی دستگاه آسیب وارد نمایند. کاربران نیز در هنگام مراجعه به این مراکز می‌بایست دقت فرآوان نموده تا بتوانند بهترین مرکز تعمیرات موبایل را انتخاب نمایند. در این مجموعه خوشبختانه تیمی مجرب از تعمیرکاران حرفه‌ای آماده‌ی خدمت رسانی به مشتریان عزیز هستند و کاربران می‌توانند برای تعویض قطعات گوشی هواوی میت اس خود به این مرکز مراجعه نمایند. در صورت عدم دسترسی کافی است دستگاه خود را از طریق پست برای ما ارسال نمایید.

خرید قطعات گوشی هواوی Mate s

ما در این مجموعه تمام اصول مشتری مداری را سرلوحه‌ی کار خود قرار داده‌ایم تا بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. به همین جهت آرشیو کاملی از قطعات گوشی را در این مجموعه گرد آوری کرده‌ایم تا پس از سفارش در کمترین زمان ممکن ارسال کنیم. افرادی که قصد خرید قطعات گوشی هواوی Mate s را دارند می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز به صورت اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می‌کنند. علاوه بر قطعات گوشی، ابزارآلات تعمیرات موبایل هم در این مجموعه به فروش می‌رسد و افرادی که قصد خرید دارند می‌توانند با مراجعه به فروشگاه، محصولات مورد نظر را با هم مقایسه کنند و بهترین انتخاب را داشته باشند. از جمله قطعات گوشی هواوی Mate s موجود در این مجموعه می‌توان به تاچ و ال سی دی، باتری، هارد پروگرم شده و … اشاره کرد.