در حال نمایش 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

کمپانی هواوی در آگوست سال 2018 از تبلت هواوی MediaPad T5 رونمایی و در همان ماه نیز این دستگاه را به بازار عرضه کرد. کیفیت ساخت بدنه این تبلت بسیار مطلوب است که در دو رنگ مشکی و طلایی در دسترس کابران قرار گرفته است. بدنه‌ی این دستگاه از جنس آلومینیوم طراحی شده است و با پشتیبانی از دو درگاه سیم کارت نانو به کاربران امکان استفاده از دو سیمکارت را فراهم کرده و از یک درگاه جداگانه جهت کارت حافظه نیز برخوردار است. این دستگاه با وزن 460 گرم دارای ابعادی یه اندازه‌ی 243 x 164 x 7.8 mm میلی‌متر می‌باشد. تاچ و ال سی دی تبلت هواوی مدیاپد تی5 با اندازه‌ی 10.1 اینچ به طور تقریبی 74 درصد از قاب جلوی دستگاه را به خود اختصاص داده است. این نمایشگر تصاویر را با رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل و تراکم پیکسلی 224 پیکسل بر اینچ نمایش می‌دهد. نوع پنل جلویی دستگاه IPS LCD می‌باشد که تصاویر و متون را با میزان روشنایی و وضوح بالایی نمایش می‌دهد.

حافظه‌ی داخلی این دستگاه در دو ظرفیت 16 گیگابایت به همراه 2 گیگابایت و 32 گیگابایتی به همراه 3 گیگابایت عرضه شده ایت که افزایش آن‌ها برای کاربران امکان پذیر می‌باشد. دوربین پشت تبلت هواوی مدیاپد تی 5 از یک سنسور 5 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/2.4 برخوردار است که قابلیت تصویربرداری با کیفیت 1080 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه را برای کاربران فراهم می‌کند. دوربین سلفی این تبلت نیز دارای لنز 2 مگاپیکسلی است و از دیافراگم f/2.4 نیز بهره مند می‌باشد. تامین انرژی برقی دستگاه توسط یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5100 میلی آمپری صورت می‌گیرد.

تعمیر تبلت هواوی MediaPad T5

در صورت خرابی دستگاه‌های هوشمند خود لازم است به مراکز معتبر و مجاز مراجعه نمایید چراکه تعمیر و یا تعویض قطعات آن‌ها مانند تعمیر تبلت هواوی مدیاپد تی5 نیازمند برخورداری از قطعات و ابزارآلات اورجینال می‌باشد. در صورت استفاده از قطعات نامرغوب و فیک امکان آسیب دیدن مجدد دستگاه در مدت زمان کوتاه وجود دارد به همین سبب ما به شما مرکز تعمیرات 118 را پیشنهاد می‌کنیم. در این مرکز خوشبختانه با چندین سال سابقه در زمینه تعمیر و تعویض قطعات تبلت هواوی مدیاپد تی5 بهترین خدمات را در مدت زمان کوتاه و با قیمتی مناسب ارائه می‌دهند. تعمیرکاران این مرکز حرفه‌ای بوده و از قطعات اورجینال جهت تعمیر و یا تعویض تبلت‌ها استفاده می‌کنند.

خرید قطعات تبلت هواوی MediaPad T5

برای خرید قطعات تبلت باید دقت بسیاری داشته باشید، زیرا این قطعات به دو صورت فیک و اورجینال در بازار وجود دارد که هر دو شباهت بسیاری به یکدیگر دارند و تشخیص آن ها بسیار دشوار می باشد. اما با خرید از مرکزی معتبر می توانید از کیفیت قطعات اطمینان داشته باشید. قطعات اورجینال مانند قطعه اصلی بوده و کیفیت اولیه گوشی را باز می‌گردانند. می‌توانید خرید قطعات تبلت هواوی MediaPad T5 را از مرکز تعمیرات 118 انجام دهید. در این مرکز تمام قطعات اورجینال می‌باشند و با حذف واسطه ها قیمت تمام قطعات بسیار مناسب و مقرون به صرفه هستند. می توانید با تماس تلفنی از مشاوره رایگان این مرکز بهره برده و از قیمت قطعات تبلت هواوی MediaPad T5 نیز اطلاع یابید.