در حال نمایش 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

تبلت هواوی MediaPad M6 10.8 نیز همانند نسخه‌ی 8.4 توسط کمپانی هواوی در ژوئن سال 2019 معرفی شد. نمایشگر 10.8 اینچی این تبلت ملزم برخورداری از یک باتری قدرتمند و بزرگ 7500 میلی امپری است. این گجت هوشمند از ابعاد 257 x 170 x 7.2  میلی‌متر و وزن 498 گرم بهره بره است. اسپیکرهای استریو ساخت هاردمن کاردن، بلوتوث نسخه‌ی 5.0، اثر انگشت و رابط کاربری یو اس بی نوع C از قابلیت‌های این دستگاه به شمار می‌آید. پردازش اطلاعات در این دستگاه توسط تراشه‌ی Kirin 980 به همراه پردازنده‌ی 8 هسته‌ای و رم 4 گیگابایتی انجام می‌شود. ال سی دی تبلت هواوی مدیاپد ام 10.8 از نوع IPS LCD است که تصاویر و متون را با وضوح و میزان روشنایی بالایی نمایش می‌دهد. نمایشگر این تبلت به طور تقریبی 77 درصد از قاب جلوی دستگاه را در بر می‌گیرد و کیفیت تصاویر در آن معادل 2560 در 1600 پیکسل با تراکم پیکسلی 280 پیکسل بر اینچ می‌باشد.

دوربین اصلی تبلت هواوی مدیاپد ام 6 همانند سری قبلی خود به یک سنسور 13 مگاپیکسلی مجهط شده است که تصاویری را در حالت پانوراما و HDR برای کاربران به ثبت می‌رساند. در کل کیفیت تصاویر در این دوربین قابل قبول است چرا که با استفاده از فلش ال ای دی کاربران می‌توانند در محیط‌های کم نور نیز عکاسی نمایند. دوربین جلو این تبلت نیز از یک لنز 8 مگاپیکسلی بهره برده است و همانند دوربین پشت قادر به ضبط ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه می‌باشد. باتری تبلت هواوی مدیاپد ام 6 از نوع لیتیوم پلیمری و غیرقابل تعویض طراحی شده است و دارای میزان ظرفیت 7500 میلی آمپر ساعت می‌باشد.

تعمیر تبلت هواوی MediaPad M6 10.8

تعمیر قطعات الکتریکی همانند تعمیر تبلت هواوی مدیاپد ام 6 10.8 یکی از فرآیندهای کاری حائز اهمیتی است که توسط تعمیرکاران انجام می‌شود. تعمیر و تعویض انواع قطعات تبلت هواوی در این مجموعه به وسیله‌ی متخصصین مجرب و ماهر صورت می‌پذیرد لذا کاربران می‌توانند جهت تعویض قطعات تبلت هواوی مدیاپد ام 6 به این مرکز مراجعه نمایند. تعویض قطعات در این مرکز با استفاده از تکنولوژی‌های روز انجام می‌شود و همچنین گارانتی معتبر نیز به کاربران ارائه می‌شود. چنانچه کاربران عزیز شهرستانی به این مرکز دسترسی ندارند می‌توانند دستگاه خود را از طریق پست برای ما ارسال نمایند و با تماس تلفنی جهت تعمیر دستگاه خود مطلع گردند.

خرید قطعات تبلت هواوی MediaPad M6 10.8

مرکز تعمیرات موبایل 118 با چندین سال سابقه در زمینه تعمیر٬ تعویض و فروش انواع قطعات و ابزارآلات تعمیرات تبلت مفتخر است تا بهترین خدمات را به کاربران عزیز ارائه نماید. قطعات به فروش رسیده در این مرکز دارای کیفیت اورجینال و قیمتی مناسب است که تعمیرکاران می توانند این قطعات را به صورت حضوری از این مرکز و یا آنلاین از طریق سایت تعمیرات 118 خریداری نمایند. چنانچه تعمیرکاران به دنبال خرید قطعات تبلت هواوی MediaPad M6 10.8 به صورت اورجینال هستند می‌توانند از این مرکز تهیه نمایند. همراه با خرید قطعات مورد نیاز خود می‌توانید از فاکتور خرید به همراه گارانتی معتبر قطعات و ابزارآلات نیز بهره‌مند گردید.  قیمت قطعات به دلیل نوسانات ارزی در سایت درج نشده است لذا می‌توانید جهت اطلاع از قیمت قطعات تبلت هواوی MediaPad M6 10.8 با واحد فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.