در حال نمایش 8 نتیجه

نمایش 9 24 36

در دسامبر سال 2018 هواوی محصول مقرون به صرفه خود را با عنوان گوشی هواوی P Smart 2019 رونمایی کرد. این گوشی دارای ابعاد  155.2x 73.4 x 8 میلیمتر و وزن 160 گرم با بدنه‌ای از جنس شیشه و پلاستیک طراحی و تولید شده است. ال سی دی گوشی هواوی پی اسمارت 2019 از اندازه‌ی 6.21 اینچ برخوردار است که به طور تقریبی 83 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. کاربران در این نمایشگر شاهد تصاویری با کیفیت 1080 در 2340 و تراکم پیکسلی 415 پیکسل بر اینچ خواهند بود. هواوی در ساخت این نمایشگر از فناوری LTPS IPS LCD استفاده کرده است که قادر به نمایش 16 میلیون رنگ است و همچنین از چندین تماس لمسی به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. سیستم عامل این دستگاه از نوع اندروید 9.0 می‌باشد و اعمال پردازشی آن توسط یک تراشه کرین 710 و پردازنده‌ی 8 هسته‌ای انجام می‌شود.

کاربران با استفاده از دوربین دوگانه این گوشی می‌توانند تصاویر خوبی را از لحظات خود به ثبت رسانند. دوربین پشت گوشی هواوی پی اسمارت 2019 از دو سنسور 13 و 2 مگاپیکسلی بهره برده است که از قابلیت فلش LED، پانوراما وHDR پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی این دستگاه در دو نوع 8 و 16 مگاپیکسلی عرضه شده است که امکان فیلمبرداری با کیفیت 1080 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه را برای کاربران فراهم می‌کند. باتری گوشی هواوی پی اسمارت 2019 با میزان ظرفیت 3400 میلی‌آمپر وظیفه‌ی تامین انرژی الکتریکی دستگاه را برعهده دارد.

تعمیر گوشی هواوی P Smart 2019

گوشی‌های هوشمند امروزه بخش مهمی از زندگی افراد را تشکیل داده‌اند و در صورت آسیب دیدگی افراد به فکر سریع تعمیر شدن آن هستند. در این مجموعه تعمیرکاران مجرب و ماهری مشغول به فعالیت هستند و شما می‌توانید تعمیر گوشی گوشی هواوی P Smart 2019 را به این مجموعه بسپارید. در ابتدا گوشی مورد بررسی و عیب یابی قرار می‌گیرد و هزینه‌ی گوشی هواوی P Smart 2019 به مشتری اعلام می‌شود. پس از اعلام موافقت تعمیرکار تعویض را انجام داده و پس از انجام تست‌های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می‌شود. در این مجموعه آرشیو کاملی از قطعات گوشی P Smart 2019 موجود است و تعمیر کاران ما می توانند تعمیر گوشی شما را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. به یاد داشته باشید با خرید قطعات اورجینال و تعمیر آن در مرکزی معتبر می‌توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید.

خرید قطعات گوشی هواوی P Smart 2019

تعمیرکارانی که قصد خرید قطعات گوشی هواوی پی اسمارت 2019 را دارند می‌توانند به مرکز تعمیرات موبایل 118 مراجعه نمایند. این مجموعه با چندین سال سابقه در زمینه فروش قطعات و ابزارالات اورجینال، تعمیر و تعویض قطعات معیوب سعی در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود می‌باشد. در صورت خرید از این مرکز از فاکتور خرید به همراه ضمانت نامه قطعات نیز بهره مند خواهید شد. چنانچه به این مرکز دسترسی ندارید می‌توانید خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید تا پس از بررسی سفارش قطعات خریداری شده برایتان ارسال گردد. به دلیل نوسانات ارزی و عدم ثبات در قیمت قطعات در صورت اطلاع از قیمت قطعات گوشی هواوی پی اسمارت 2019 لازم است با کارشناسان واحد فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.