نمایش 1–8 از 11 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی هواوی P20 Pro در مارس سال 2018 به عنوان یک گوشی بالا رده در پایتخت فرانسه توسط کمپانی هواوی معرفی شد. بدنه‌ی این گوشی از مرکب فلز و شیشه ساخته شده است که نمایی چشمگیر و بسیار زیبایی را به دستگاه بخشیده است. این دستگاه از ابعاد 155x 73.9 x 7.8 میلیمتر با وزن 180 گرم عرضه شده است. تاچ و ال سی دی که یکی از قطعات مهم و کاربردی هر دستگاه هوشمندی است در این گوشی از اندازه‌ی 6.1 اینچ بهره برده است که به طور تقریبی 82 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. تصاویر در ال سی دی گوشی هواوی پی 20 پرو از کیفیت 1080 در 2240 و تراکم پیکسلی 408 پیکسل بر اینچ برخوردار هستند. هواوی جهت محافظت از این قطعه از محافظ کورنینگ گوریلا گلس نسخه‌ی 5 بهره برده است. این دستگاه در سه نسخه‌ی 64، 128 و 256 گیگابایت ارائه شده است که کاربران نگرانی جهت افزایش حافظه نخواهند داشت.

دوربین اصلی گوشی هواوی پی 20 پرو در پنل پشت گوشی تعبیه شده است و از سه سنسور با لنزهای 40 مگاپیکسلی رنگی، 8 مگاپیکسلی مونوکروم و 20 مگاپیکسلی تشکیل شده است. این دوربین از قابلیت ثبت تصاویر در حالت پانوراما، HDR و فلش LED پشتیبانی می‌کند. کاربران با استفاده از این دوربین می‌توانند تصاویر بسیار خوب همراه با جزئیاتی را برای خود به ثبت رسانند. دوربین جلو این دستگاه نیز مجهز به یک سنسور 24 مگاپیکسلی است که قادر است ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه ضبط نماید. باتری گوشی هواوی پی 20 پرو با ظرفیت 4000 میلی امپر انرژی الکتریکی این دستگاه را تامین می‌کند و به دلیل پشتیبانی از شارژر سریع در مدت زمان کوتاه نیم ساعت 58 درصد از ظرفیت باتری را شارژ می‌کند.

تعمیر گوشی هواوی P20 Pro

مرکز تعمیرات موبایل 118 با چندین سال سابقه در زمینه‌ی تعمیر انواع گوشی‌های هوشمند مفتخر است تا بهترین خدمات خود را توسط تیم مجرب از تعمیرکاران حرفه‌ای در اختیار کاربران قرار دهد. تعمیر گوشی هواوی پی 20 پرو نیز یکی از فرآیندهای کاری تعمیرکاران این مجموعه است که با استفاده از قطعات و ابزارآلات اورجینال انجام می‌شود. لزوم تعمیر و یا تعویض قطعات گوشی هواوی P20 Pro توسط تعمیرکاران بهره بردن از دانش، تجربه و مهارت کافی در این زمینه می‌باشد لذا به کاربران عزیز توصیه می‌کنیم جهت این امر به مراکز معتبر و مجاز مراجعه نمایند. تمامی این خدمات در این مرکز با بهترین کیفیت و در کوتاه‌ترین زمان امکان‌پذیر می‌باشد. تعمیرکاران با بررسی و عیب یابی قطعات هزینه‌ی تعویض قطعات گوشی هواوی پی 20 پرو را اعلام می‌کنند و پس از رضایت مشتریان، به تعمیر دستگاه کاربران پرداخته می‌شود.

خرید قطعات گوشی هواوی  P20 Pro

مرکز تعمیرات 118 دارای مجوز فعالیت از اتحادیه دستگاه های مخابراتی بوده و همچنین ملزم به اجرای ضوابط گواهینامه های ISO 9001 و ISO 10004 در پایش و اندازه گیری رضایت مشتری است. ما در این مجموعه تمام اصول مشتری مداری را سرلوحه ی کار خود قرار داده ایم تا در صورت نیاز تعمیرکاران بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. در همین راستا مجموعه کاملی از قطعات گوشی هواوی پی 20 پرو را در این مجموعه گرد آوری کرده ایم تا پس از سفارش در کمترین زمان ممکن به دست شما برسانیم. جهت خرید قطعات گوشی هواوی P20 Pro می توانید با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت قطعات گوشی هواوی P20 Pro مطلع شوید. همکاران ما در این مجموعه آماده ی خدمت رسانی به شما هستند