در حال نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

سری گوشی های هوآوی P30، یکی از موفق ترین گوشی های عرضه شده در چند سال اخیر به شمار می روند. گوشی P30 Pro New Edition در می سال 2020 به بازار معرفی شده است. طراحی این گوشی زیاد هم جدید نیست و تنها نامگذاری آن فرق کرده و دارای حافظه ی سریعتر و رنگ های جذاب تری می باشد. این گوشی در رنگ های مشکی، نقره‌ای جنگلی و شفق قطبی عرضه خواهد شد. درب پشت این گوشی میزبان دوربین سه گانه و فلش LED است که به صورت عمودی در سمت چپ درب پشت گوشی قرار گرفته اند. دوربین اصلی گوشی P30 Pro New Edition دارای سنسور 40 مگاپیکسلی با لنز واید می باشد. از قابلیت های این دوربین می توان به زوم اپتیکال 5 برابری و زوم هیبریدی 50 برابری اشاره کرد. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی به همراه لنز واید نیز در بالای ال سی دی گوشی جای گرفته است. با استفاده از این دوربین می توانید تصاویر سلفی بگیرید و یا مکالمه ی ویدئویی داشته باشید.

در قسمت جلویی گوشی نمایشگر 6.47 اینچی با پنل OLED قرار گرفته است. این نمایشگرها کم حجم هستند و وزن کمی دارند به همین دلیل امروزه استفاده از آن ها همه گیر شده است. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی P30 Pro New Edition حدود 103 سانتی متر مربع است و حدود 88 درصد قسمت جلویی گوشی را پوشانده است. رزولوشن این نمایشگر برابر 1080 در 2340 می باشد و در هر اینچ از آن 398 پیکسل نمایش داده می شود. برای تامین انرژی مورد نیاز این دستگاه از باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4200 میلی آمپر بهره گرفته شده است. باتری گوشی P30 Pro New Edition با استفاده از فست شارژ 40 واتی در مدت زمان 30 دقیقه، 70 درصد شارژ می شود. از شارژ وایرلس 15 واتی نیز بهره می برد و به صورت بی سیم نیز شارژ می شود.

هوآوی برای این گوشی سیستم عامل اندروید 10 را در نظر گرفته است و همچنان از سیستم گوگل سرویس پشتیبانی می کند. قلب تپنده ی آن را تراشه Kirin 980 تشکیل می دهد. پردازنده گوشی از 8 هسته شامل دو هسته‌ی 2.6 گیگاهرتز Cortex-A76 و دو هسته‌ی 1.92 گیگاهرتز Cortex-A76 و چهار هسته‌ ی 1.8 گیگاهرتز Cortex-A55 تشکیل شده است. گوشی P30 Pro نیو ادیشن در یک نسخه با رم 8 گیگابایت و حافظه ی داخلی 256 گیگابایتی به بازار عرضه می شود.

تعمیر گوشی هوآوی P30 Pro New Edition

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی هوآوی P30 Pro New Edition و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی هوآوی P30 Pro New Edition قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید قطعات گوشی هوآوی پی 30 پرو نیو ادیشن

امکان خرید قطعات گوشی هوآوی P30 Pro New Edition به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی هوآوی P30 Pro New Edition روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.