نمایش 1–8 از 12 نتیجه

نمایش 9 24 36

هواوی یکی از محصولات میان رده و اقتصادی خود را با نام گوشی هواوی Y7 Prime 2018 در مارس 2018 با سه نوع رنگ مشکی٬ طلایی و آبی رونمایی کرد. این گوشی با توجه به قیمتی که دارد از امکانات خوب و همچنین طراحی زیبا همراه با دوربینی بهتر برخوردار است. در این گوشی هواوی در طراحی بدنه‌ی آن از فلز و شیشه بهره گرفته است و قاب پشتی آن از نوع شیشه‌ای براق است. ال سی دی گوشی هواوی Y7 Prime 2018 از اندازه‌ی 5.99 اینچی با نسبت تصویر 18 به 9 تاثیر چشمگیری در آرگونومی گوشی داشته است همچنین لبه‌های خمیده اینت دستگاه باعث می شود تا این گوشی با ابعاد بزرگ راحت‌تر در دست کاربران قرار گیرد.

در پنل پشتی این گوشی شاهد اسکنر اثر انگشت همراه با دوربین دوگانه خواهیم بود. دوربین پشت هواوی وای 7 پرایم 2018 مجهز به دو سنسور 13 و 2 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز و فلش LED شده است. کاربران از طریق این دوربین می توانند ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه ضبط نمایند. دوربین سلفی این دستگاه نیز با کیفیت 8 مگاپیکسلی نیز تصاویر نسبتا خوبی را برای کاربران به ثبت می‌رساند. اطلاعات و برنامه‌های قرار گرفته در این دستگاه توسط یک حافظه‌ی 32 گیگابایتی نگه‌داری می‌شوند که می‌توان آن را با استفاده از یک میکرو اس دی تا 256 گیگابایت افزایش داد. انرژی مصرفی این دستگاه به وسیله‌ی یک باتری 3000 میلی آمپری لیتیوم یونی تامین می‌شود.

تعمیر گوشی هواوی Y7 Prime 2018

قطعات گوشی هواوی وای 7 پرایم 2018 بسیار حساس هستند و در صورت آب خوردگی و یا برخورد با اجسام امکان آسیب دیدگی آن ها وجود دارد. گوشی از قطعات مختلفی تشکیل شده است که هر کدام وظایف مخصوص خود را دارند. بیشتر این قطعات به هنگام آسیب دیدگی در کارکرد کل گوشی اختلال ایجاد می کنند و موجب از کار افتادن گوشی می شوند. در صورتی که آسیب دیدگی شدید باشد امکان تعویض قطعات گوشی هواوی وای 7 پرایم 2018 وجود دارد و شما می توانید با خیالی آسوده تعمیر گوشی خود را به تعمیرکاران ما در این مجموعه بسپارید. کلیه ی تعمیرات در این مجموعه به دست افراد متخصص و با استفاده از جدید ترین تکنولوژی ها ی روز قابل انجام است. در صورتی که شرایط مراجعه به مرکز تعمیرات را ندارید می توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید.

خرید قطعات گوشی هواوی Y7 Prime 2018

جنس قطعات در تعمیر و تعویض قطعات معیوب اسمارت فون‌ها نقش بسیار مهمی دارند چرا که تعمیرکاران و افرادی که در زمینه تعمیرات موبایل فعالیت دارند بدون در اختیار داشتن این قطعات نمی توانند خدمات تعویض و تعمیر را به مشتریان خود ارائه دهند. تعمیرکاران می توانند خرید قطعات گوشی هواوی Y7 Prime 2018 خود را به صورت آنلاین و یا حضوری با کیفیت اورجینال از مرکز تعمیرات 118 انجام دهند. در این مرکز به تعمیرکاران همراه با خرید قطعات فاکتور خرید و ضمانت نامه ارائه می گردد لذا می توانند قطعات خود را با اطمینان کامل از این مرکز خریداری نمایید. در این مجموعه فروش انواع قطعات گوشی‌های هوشمند با کیفیت بالا و نازل‌ترین قیمت صورت می‌پذیرد. قیمت قطعات گوشی هواوی Y7 Prime 2018 در سایت مرکز درج نشده است به همین سبب می‌توانید جهت اطلاع از قیمت قطعات با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل بفرمایید.