نمایش 1–8 از 13 نتیجه

نمایش 9 24 36

یکی از محصولات مقرون به صرفه و جدید کمپانی هواوی گوشی هوآوی Y9 Prime 2019 می باشد که در می 2019 روانه بازار شد. این گوشی به دلیل صفحه نمایش 6.59 اینچی خود طرفداران خاص خود را دارد و برای کاربرانی که به فبلت‌ها علاقه‌مند هستند بسیار مناسب است. بدنه‌ی گوشی Y9 Prime 2019 برخلاف سایر پرچمداران این شرکت سراسر از جنس پلاستیک طراحی و عرضه شده است٬ اما با این حال ساختار مستحکمی دارد. ال سی دی گوشی وای 9 پرایم 2019 با بهره بردن از فناوری LTPS IPS LCD تصاویر را با روشنایی بالا٬ کنتراست عالی٬ رنگ‌های زنده‌تر نمایش می‌دهد. استفاده از نمایشگرهای اولد همچنین میزان مصرف انرژی را در دستگاه‌های هوشمند کاهش می‌دهد.  .

 در پنل پشتی این گوشی شاهد دوربین سه گانه هستیم که بدون هیچ برآمدگی و با چینشی عمودی در گوشه‌ی سمت چپ قرار دارد. دوربین پشت این گوشی مجهز به سه سنسور 16٬ 8 و 2 مگاپیکسلی است که با تشخیص فوکوس خودکار و تشخیص فاز تصاویر بسیار با کیفیت را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. در این محصول هواوی تمرکز ویژه‌ای بر روی دوربین سلفی داشته است چرا که این دوربین در هنگام ثبت تصاویر در قالب مکانیزم پریسکوپی کوچک ظرف چند ثانیه از دل گوشی بیرون می آید و سپس به موقعیت ابتدایی بازمی‌گردد. دوربین سلفی این گوشی از سنسور 16 مگاپیکسلی با فوکوس ثابت و لنز F/2.0 بهره برده است.

باتری گوشی وای 9 پرایم 2019 به عنوان منبع تامین انرژی دستگاه دارای میزان ظرفیت 4000 میلی آمپری است که این باتری از قدرت بالایی برخودار می باشد و قادر است به راحتی انرژی مصرفی این فبلت را برآورده سازد. باتری این گوشی از نوع لیتیوم پلیمری و غیر قابل تعویض است و به گفته‌ی هواوی این باتری بهره وری انرژی را افزایش داده و این امر باعث می‌شود تا در تمام روز همراه کاربر باشد.

تعمیر گوشی هواوی Y9 Prime 2019

قطعات گوشی هواوی وای 9 پرایم 2019 بسیار حساس هستند و در صورت آب خوردگی و یا برخورد با اجسام امکان آسیب دیدگی آن ها وجود دارد. گوشی از قطعات مختلفی تشکیل شده است که هر کدام وظایف مخصوص خود را دارند. بیشتر این قطعات به هنگام آسیب دیدگی در کارکرد کل گوشی اختلال ایجاد می کنند و موجب از کار افتادن گوشی می شوند. در صورتی که آسیب دیدگی شدید باشد امکان تعویض قطعات گوشی هواوی Y9 Prime 2019 وجود دارد و شما می توانید با خیالی آسوده تعمیر گوشی خود را به تعمیرکاران ما در این مجموعه بسپارید. کلیه ی تعمیرات در این مجموعه به دست افراد متخصص و با استفاده از جدید ترین تکنولوژی ها ی روز قابل انجام است. در صورتی که شرایط مراجعه به مرکز تعمیرات را ندارید می توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید.

خرید قطعات گوشی هواوی Y9 Prime 2019

خرید قطعات گوشی هواوی وای 9 پرایم 2019 در مرکز تعمیرات موبایل 118 با بهره گیری از قطعات اورجینال امکان پذیر می باشد. تعمیرکاران تعمیرات موبایل جهت جلب رضایت مشتریان خود لازم است از قطعات اصل استفاده نمایند لذا جهت خرید این قطعات بهتر است به مراکز معتبر و مجاز مراجعه نمایند. خوشبختانه در این مجموعه فروش انواع قطعات و ابزارآلات با نازل‌ترین قیمت و با بهترین کیفیت به مشتریان عرضه می شود. خرید از این مرکز به دو صورت حضوری و یا آنلاین ارائه می‌شود و افرادی که به این مرکز دسترسی ندارند می توانند با مراجعه به سایت جهت خرید خود اقدام کرده تا در اولین فرصت محصول توسط تیم فروش ارسال گردد. هزینه قطعات گوشی هواوی وای 9 پرایم را می‌توانید با تماس با کارشناسان واحد فروش کسب نمایید.