نمایش 1–8 از 13 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی هواوی Y9 2019 یکی از محصولات میان رده‌ی کمپانی هواوی است که در سال 2018 روانه بازار شه است. در یک نگاه می‌توانید حاشیه‌ی کم این دستگاه را تشخیص دهید و با بهره گیری از پرازنده‌ی 12 نانومتری کرین 710 توان پردازشی مورد نیاز جهت پردازش های سنگین و کاربری‌های روزمره را برای کاربران تامین می‌کند. این گوشی تنها 173 گرم وزن دارد و به کاربران امکان استفاده از دو سیم‌کارت را به طور همزمان فراهم می کند. گوشی هواوی وای 9 2019 از کارت حافظه نیز پشتیبانی می کند و کاربران می‌توانند حافظه‌ی داخلی 128 یا 64 گیگابایتی خود را تا میزان 400 گیگابایت افزایش دهند.

یکی از قطعات مهمی که در تمامی گوشی‌های هوشمند مورد توجه قرار می‌گیرد دوربین سلفی و دوربین پشت دستگاه می‌باشد. دوربین سلفی این گوشی از دو سنسور 16 و 2 مگاپیکسلی بهره گرفته است که دومین سنسور این دوربین جهت تشخیص عمق تصویر به کار گرفته می‌شود. دوربین اصلی گوشی هواوی وای 9 2019 نیز همانند دوربین جلو دو گانه طراحی شده است و دارای دو لنز 13 و 2 مگاپیکسلی است و از قابلیت‌های فلش LED، HDR، پانوراما برخوردار می باشد. این دوربین قابلیت تصویر برداری با کیفیت 1080 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه را برای کاربران فراهم می کند. باتری گوشی هواوی Y9 2019 نیز با میزان ظرفیت شارژدهی 4000 میلی آمپر بر ساعت به راحتی از مصرف انرژی نمایشگر 6.5 اینچی این گوشی برمی آید. این باتری از نوع لیتیوم یونی غیر قابل تعویض است که می توانید با استفاده از یک شارژر 10 واتی 5V/2A این قطعه را شارژ نمایید.

تعمیر گوشی هواوی Y9 2019

قطعات گوشی هواوی Y9 2019 بسته به میزان آسیبی که به آن ها وارد شده امکان تعمیر و یا تعویض وجود دارد. شما می توانید گوشی آسیب دیده ی خود را برای عیب یابی و تعمیر به تعمیرکاران ما بسپارید. کلیه ی تعمیرات در این مجموعه شامل گارانتی معتبر شرکت می شوند. تعمیرات در این مجموعه با استفاده از جدید ترین تکنولوژی های روز و به دست افراد متخصص انجام می شود. در صورتی که شرایط مراجعه به مرکز تعمیرات را ندارید می توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید. پس از تعمیر گوشی هواوی Y9 2019 و انجام تست های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می شود. به یاد داشته باشید با تعویض قطعات گوشی هواوی وای 2019 در مرکزی معتبر می توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید و مانند قبل از آن استفاده کنید.

خرید قطعات گوشی هواوی Y9 2019

خرید قطعات گوشی هواوی وای 9 2019 و سایر قطعات گوشی های هوشمند یکی از اساسی ترین فرآیندهای کاری تعمیرکاران موبایل و کارآموزانی است که می‌بایست به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند چرا که استفاده از قطعات فیک در تعمیر و یا تعویض قطعات اسمارت فون‌ها موجب نارضایتی مشتریان خواهد شد. مجموعه تعمیرات موبایل 118 به عنوان یکی از مراکز معتبر مفتخر است تا با ارائه قطعات و همچنین ابزارآلات اورجینال و با کیفیت به تعمیرکاران در این زمینه پیشرو باشد. تعمیرکاران می توانند به صورت حضوری به این مرکز مراجعه کرده و قطعات مورد نیاز خود را همراه با فاکتور خرید دریافت نمایند چنانچه افراد به این مرکز دسترسی نداشته باشند می توانند از طریق سایت این مرکز سفارش خود را ثبت کرده تا در اسرع وقت محصولات برای آن‌ها ارسال گردد. قیمت قطعات گوشی هواوی وای 2019 با توجه به نوسانات ارزی در سایت درج نشده است لذا لازم است با این مرکز تماس حاصل فرمایید.