در حال نمایش 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی‌های هوشمند همواره در معرض خطرات زیادی هستند. خطراتی که نمی‌توان از آنها اجتناب کرد. بسته به اینکه گوشی شما از کدام قسمت آسیب دیده است راه‌های جلوگیری از آسیب متفاوت است. مثلا اگر مشکل تاچ و ال سی دی برای شما اتفاق بیافتد در دفعات بعد باید از گارد و یا کاور استفاده کنید. استفاده از محافظ صفحه نمایش نیز بی تاثیر نیست. ما در تعمیرات 118 تمام آسیب‌های وارد شده به گوشی Pixel 5 را برطرف می کنیم. بنابراین هیچگونه نگرانی به خود راه ندهید. ما در کنار شما هستیم تا بار دیگر بتوانید از گوشی آسیب دیده خود استفاده کنید. مشکلاتی که ممکن است برای شما پیش آید را در ادامه آورده‌ایم. در صورت مطالعه این متن می‌توانید تعمیر گوشی Pixel 5 را به مرکزی معتبر بسپارید.

آسیب دیدگی های رایج گوشی گوگل Pixel 5

صاحبان گوشی‌های اندرویدی ممکن است با مشکلات متفاوتی روبرو شوند. بعضی از مشکلات توسط خود شما برطرف می‌شود. پس از اینکه با یک آسیب روبرو شدید ابتدا درباره‌ی آن کمی تحقیق کنید. ممکن است بتوانید به راحتی مشکل خود را برطرف کنید. اگر موفق به حل مشکل نشدید احتمالا این مشکل باید در مرکز و توسط تعمیرکاران ما برطرف شود. ما در مرکز خود از بهترین و ماهرترین تعمیرکاران کشور استفاده می‌کنیم. در ادامه آسیب دیدگی‌های رایج گوشی‌های هوشمند را برای شما آورده‌ایم. این آسیب دیدگی‌ها عبارتند از:

  1. آسیب دیدگی‌هایی که به تاچ و ال سی دی وارد می‌شود
  2. مشکلاتی که برای باتری به وجود می‌آید
  3. مشکلات آنتن دهی و بیس باند
  4. خاموشی گوشی
  5. خرابی هارد و مشکلات آن
  6. مشکل در شارژ گوشی
  7. و …

تمامی این مشکلات در ادامه به طور کامل پوشش داده شده است. به بررسی تک تک آنها می‌پردازیم.

تعمیر گوشی گوگل Pixel 5

آسیب دیدگی های تاچ و ال سی دی Pixel 5

از مشکلات رایج گوشی‌های هوشمند آسیب دیدگی تاچ و ال سی دی است. تاچ و ال سی دی گوشی از قطعات حساس گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آیند. ممکن است دراثر یک سهل انگاری کوچک به تاچ و ال سی دی گوشی خود آسیب وارد کنید. مهم‌ترین دلایل خرابی تاچ و ال سی دی به قرار زیر است:

  • ضربه و فشار: اصلی‌ترین دلیل خرابی تاچ و ال سی دی است. ضربات فیزیکی که به گوشی وارد می‌شود برای گوشی خطرناک است. افتادن گوشی از ارتفاع نیز در همین دسته قرار دارد.
  • ابخوردگی: افتادن گوشی در آب می‌تواند باعث سوختگی تاچ و ال سی دی شود. تا حد امکان از نزدیکی گوشی خود به آب و سایر مایعات جلوگیری کنید.

مشکلات آسیب دیدگی تاچ و ال سی دی به طور تمام و کمال در مرکز ما قابل برطرف شدن است. با همکاران ما تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بخواهید.

مشکلات باتری گوشی Pixel 5

از دیگر مشکلات رایج گوشی‌های هوشمند مسئله‌ی باتری گوشی است. باتری گوگل Pixel 5 تحت شرایط مختلفی آسیب می‌بیند. ممکن است به خاطر نحوه‌ی اشتباه شارژ بوده باشد. ولی چیزی که مهم است این است که باتری گوشی یک قطعه‌ی مصرفی است. طول عمر مشخصی دارد. بعد از گذشت 18 ماه باتری گوشی کارکرد همیشگی خود را نخواهد داشت. اگر بیش از دو سال است که از باتری گوشی‌تان استفاده می‌کنید این امر کاملا طبیعی است که باتری ضعیف شده باشد. تعویض باتری خود را به ما بسپارید. تعویض این باتری نیازمند تجهیزات خاصی است. زیرا این باتری جدانشدنی است. تعویض باتری گوشی Pixel 5 در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود. همکاران ما می‌توانند شما را بیشتر راهنمایی کنند. با آنها تماس بگیرید.

باتری گوشی Pixel 5

خاموشی گوشی Pixel 5

یکی از موارد نادری که ممکن است با آن روبرو شوید مشکل خاموشی گوشی است. خاموشی گوشی یعنی چه؟ یعنی اینکه تلاش‌های شما برای روشن کردن گوشی بی فایده است و گوشی به هیچ وجه روشن نمی‌شود. اینجاست که باید فکری کرد. خاموشی گوشی ممکن است دلایل مختلفی داشه باشد. باید گوشی مورد بررسی قرار گیرید. هم اکنون گوشی خود را برای ما ارسال کنید. این مشکل قابل برطرف شدن می‌باشد.

گوشی گوگل پیکسل 5 آبخورده

با اینکه گوشی Pixel 5 از قابلیت IP68  بهره می‌برد باز هم ممکن است این گوشی دچار ابخوردگی شود. آبخوردگی گوشی از دیگر عواملی است که باعث می‌شود گذر گوشی شما به تعیرگاه بیافتد. آبخوردگی گوشی می‌تواند باعث آسیب به قطعات داخلی شود. اولین آسیبی که آبخودرگی به گوشی وارد می‌کند مسئله‌ی سوختگی تاچ و ال سی دی است. اگر هرچه زوتر گوشی خود را برای ما ارسال کنید امکان تخریب کمتری وجود دارد. همیشه تلاش می کنیم که نیاز شما را با حداقل قیمت برطرف کنیم. آبخوردگی گوشی می‌تواند به قطعات مختلفی صدمه بزند. می‌توانید از همکاران ما اطلاعات بیشتری بگیرید.

 

مشکل آنتن یا بیس باند

اگر بیس باند گوشی شما آسیب دیده باشد آنتن گوشی شما به حالت Searching در می‌آید. شاید بتوان گفت بیشترین دلیل خرابی آی سی بیس باند ضربه خوردگی باشد. زیرا ضربه به پایه‌های زیرین آی سی بیس آسیب وارد می‌کند. باز هم مشکل ممکن است هم متوجه نرم افزار گوشی باشد و هم سخت افزار آن. مشکل خود را در اینترنت جستجو کنید اگر ناموفق بودید سریعا با ما تماس بگیرید. ما مشکل شما را در کمترین زمان ممکن برطرف می‌کنیم.

مشکل شارژ گوشی پیکسل 5

شارژ نشدن گوشی ممکن است برای شما پیش آید. مشکل در شارژ گوشی دلایل مختلفی دارد. شکستن سوکت شارژ می‌تواند دلیل شارژ نشدن گوشی باشد. ممکن است مشکل در کابل شارژر باشد. شاید هم آداپتور شارژ مشکل داشته باشد. موارد مختلفی باعث به وجود آمدن این مشکل می‌شود. این مشکل قابل برطرف شدن است. اگر گوشی شما شارژ نمی‌شود با همکاران ما تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بخواهید.

خرابی هارد گوشی پیکسل 5

هارد قطعه‌ای از گوشی است که ممکن است دچار آسیب شود و در کارکرد کلی گوشی خلل وارد کند. تعویض هارد گوشی امری تخصصی و حساس است. علائم خرابی هارد به شرح ذیل است:

  • پاک نشدن اطلاعات و تنظیمات دستگاه پس از بازنشانی به تنظیمات کارخانه
  • ریستارت شدن یا هنگ کردن دستگاه
  • خاموشی کامل گوشی پس از فلش رام یا تنظیمات کارخانه
  • مشاهده پیغام Encrypt Unsuccessful هنگام بالا آمدن گوشی
  • مشاهده پیغام Internal Storage Damaged هنگام بالا آمدن گوشی
  • در بعضی موارد نیز ممکن است IMEI و بیس باند گوشی بپرد

اگر در هنگام کار با گوشی خود دچار یکی از علائم بالا شده‌اید سریعا با همکاران ما در تماس باشید.

مشکل صدا در گوشی Pixel 5

شاید شما با مشکل در صدای گوشی خود مواجه شوید. مشکل صدا ممکن است در اثر ضربه خوردن و یا آبخوردگی گوشی به وجود آید. شاید هم ایراد از قطعات داخلی گوشی باشد. به هر حال این مشکل بسیار آدم را کلافه می‌کند و باید هرچه زودتر برطرف شود. هم‌اکنون گوشی خود را به مرکز ارسال کنید. در کمترین زمان ممکن مشکل شما را برطرف می‌کنیم.

قطعات گوشی گوگل Pixel 5

به شما این تصمین را می‌دهیم که از قطعات کاملا اصل و اورجینال در مرکز خود استفاده می‌کنیم. قطعات مصرفی ما دقیقا مشابه جنس فابریک گوشی است. پس از تعویض قطعه متوجه اصل بودن قطعه می‌شوید. برای اطمینان خاطر شما عزیزان کلیه‌ قطعات موجود در تعمیرات 118 دارای ضمانت نامه‌ هستند. راه‌های ارسال گوشی به قرار زیر است:

  1. مراجعه حضوری به مرکز
  2. استفاده از پیک رایگان مرکز برای ساکنین تهران
  3. استفاده از پست و تیپاکس برای مشتریان عزیز شهرستانی

خرید قطعات گوشی Pixel 5

از دیگر امکاناتی که برای شما عزیزان در نظر گرفته‌ایم امکان خرید قطعات گوشی گوگل Pixel 5 است. به راحتی از طریق سایت سفارش خود را ثبت کنید. کلیه‌ی قطعات موجود در سایت دارای قیمت هستند ولی اگر به مشکلی در این زمینه برخورد کردید می‌توانید با همکاران ما در ارتباط باشید.