در حال نمایش 3 نتیجه

نمایش 9 24 36

شرکت ال جی الکترونیس (LG Electronics)، شرکتی الکترونیکی کره ای و چند ملیتی است که به عنوان یکی از شرکت های بزرگ در زمینه ی الکترونیک و فناوری اطلاعات شناخته می شود. این شرکت به عنوان چهارمین هولدینگ بزرگ کره جنوبی به شمار می رود و یک برند شناخته شده ی با سابقه و اصیل کره ای به شمار می رود. اولین تبلت ال جی در سپتامبر سال 2013 با نام G PAD 8.3 به بازار معرفی شد. این تبلت از نمایشگر Full HD با قطر 8.3 اینچ بهره می برد. تا کنون شرکت ال جی توانسته در تولید گوشی و تبلت بسیار موفق باشد. همچنین توانسته با تولید تبلت های قدرتمند سهم زیادی از بازار را اذعان خود کند.

 با گسترش روز افزون تبلت های ال جی به دلایل مختلفی این اسمارت فون ها با مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری رو به رو می شوند که گاهی ممکن است موجب خاموش شدن آن ها می شود. از تبلت ها اغلب برای تماشای فیلم و یا وب گردی استفاده می شود که ممکن است به دلیل به دلیل بی دقتی ال س دی آسیب ببیند و یا عمر باتری تمام شود. مشکلات تاچ اسکرین و ال سی دی، خرابی برد ها، کند شدن گوشی ال جی، عدم شناخت سیم کارت و … از جمله دیگر آسیب دیدگی هایی هستند که برای تبلت ها به وجود می آید. آسیب دیدگی قطعات تبلت ال جی قابل جبران است و تعمیرکار می تواند با تعویض قطعات تبلت ال جی، کیفیت اصلی دستگاه شما را بازگرداند.

تعمیر تبلت ال جی

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر تبلت ال جی و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات تبلت ال جی قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید قطعات تبلت ال جی

امکان خرید قطعات تبلت ال جی  به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات تبلت ال جی روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.