هیچ محصولی یافت نشد.

کمپانی ال جی، گوشی اقتصادی K31 که جانشین K30 است را در آگوست سال 2020 به بازار معرفی کرده است. سیستم عامل اندروید 10 به همراه رابط کاربری UX 9.1 روی دستگاه نصب شده است. قلب تپنده ی گوشی را چیپست مدیاتک Helio P22 با سرعت 12 نانومتری تشکیل می کند. این پردازنده را پردانده ی گرافیکی PowerVR GE8320 همراهی می کند. این گوشی در یک نسخه با رم و حافظه ی داخلی 2 و 32 گیگابایت به بازار عرضه شده است. هارد پروگرم شده گوشی از نوع eMMC 5.1 در نظر گرفته شده است که قابل دسترسی توسط کاربر نیست. هارد حافظه ی مالتی مدیای داخلی است که بر روی مادربرد دشتگاه جای گرفته است.

پنل جلویی گوشی میزبان نمایشگر لمسی خازنی IPS LCD با قطر 5.7 اینچ می باشد. این نمایشگر ها زاویه خوبی را در اختیار کاربر قرار می دهند و همچنین 16 میلیون رنگ طبعی را نمایش می دهند. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی ال جی K31 حدود 81 سانتی متر مربع است و نزدیک به 77 درصد قسمت جلویی دستگاه را پوشانده است. در هر اینچ از این نمایشگر 295 پیکسل نمایش داده می شود و دارای وضوح تصویر 720 در 1520 می باشد. در بالای ال سی دی بریدگی کوچکی طراحی شده و داخل آن دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی جای گرفته است. این دوربین از لنز واید 24 میلی متری و دریچه ی دیافراگم f/2.2 بهره می برد. با استفاده از این دوربین می توانید با کیفیت 1080، حدود 30 فریم در ثانیه فیلم ضبط کنید.

انرژی مورد نیاز گوشی را باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت تامین می کند. باتری های لیتیوم یونی طول عمر بیشتری دارند و جزو اولین باتری هایی هستند که در گوشی ها مورد استفاده قرار گرفته اند. باتری گوشی ال جی K31 به صورت داخلی در قاب دستگاه جای گرفته است و امکان دسترسی توسط کاربر وجود ندارد. درب پشت دستگاه فقط در رنگ نقره ای به بازار عرضه شده است و میزبان ماژول بیضی است که داخل آن دوربین دوگانه دستگاه جای گرفته است. دوربین اصلی گوشی ال جی K31 از سنسور 13 مگاپیکسلی با لنز واید 27 میلی متری بهره می برد. دوربین بعدی نیز با سنسور 5 مگاپیکسلی دارای لنز اولتراواید 120 درجه ای می باشد.

تعمیر گوشی ال جی K31

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی ال جی کی 31 و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است، امکان تعویض قطعات ال جی K31 وجود دارد و پس از تعویض کیفیت سابق دستگاه شما بازگردانده می شود.

خرید قطعات گوشی ال جی کی 31

امکان خرید قطعات گوشی ال جی K31 به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی ال جی K31 روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.