هیچ محصولی یافت نشد.

 میانرده ی جدید کره ای ها در می سال 2020 با نام Q61 به بازار معرفی شد. این گوشی نسخه ی جدیدی از گوشی ال جی K61 است که حدود 3 ماه گذشته به بازار معرفی شده است. قلب تپنده ی این گوشی را پردازنده ی مدیاتک MT6765 Helio P35 تشکیل می دهد و شامل 8 هسته می شود. این پردازنده را چهار هسته‌ی 2.3 گیگاهرتز Cortex-A53 و چهار هسته‌ی 1.8 گیگاهرتز Cortex-A53 تشکیل می دهد. با توجه به پردازنده ی گرافیکی PowerVR GE8320 می توانید به انجام بازی های نیمه سنگین بپردازید. برای سیستم عامل این گوشی اندروید 9 پای در نظر گرفته شده است. در یک نسخه با رم 4 و حافظه ی داخلی 64 به بازار عرضه می شود.

در قسمت جلویی دستگاه نمایشگر 6.53 اینچی جای گرفته است که می تواند 16 میلیون رنگ را نمایش می دهد. در بالای ال سی دی بریدگی ناچ قطره ای طراحی نشده، یک حفره کوچک در سمت چپ نمایشگر طراحی شده و داخل آن دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی جای گرفته است. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی ال جی Q61 حدود 104 سانتی متر مربع است و 82 درصد قسمت جلویی دستگاه را به خود اختصاص داده است. از دیگر مشخصات این نمایشگر می توان به رزولوشن تصویر 1080 در 2340 و تراکم پیکسلی 395 اشاره کرد. برای تامین انرژی مورد نیاز دستگاه از باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت استفاده شده است. برای این باتری از فست شارژ بهره گرفته نشده و با استفاده از شارژرهای معمولی شارژ می شود. باتری گوشی ال جی Q61 غیر قابل تعویض توسط کاربر است و هرگونه جابه جایی و تعویض باید به دست تعمیرکار انجام شود.

پنل پشتی گوشی استایلو 6، میزبان دوربین 4 گانه و اسکنر اثر انگشت می باشد. دوربین اصلی ال جی کیو 61 با لنز 48 مگاپیکسلی و دریچه دیافراگم f/1.8 می باشد. این دوربین ها به صورت افقی در مرکز درب پشت گوشی قرار گرفته اند. دیگر دوربین ها با لنز 8، 2 و 5 مگاپیکسلی در کنار دوربین اصلی قرار گرفته اند. با این دوربین می توانید با کیفیت 1080p حدود 30 فریم در ثانیه فیلم ضبط کنید. اسکنر اثر انگشت خازنی کلاسیک نیز در زیر دوربین ها جای گرفته است. در لبه ی پایینی دستگاه سوکت شارژ  Type-C 1.0 و اسپیکر دستگاه جای گرفته اند.

تعمیر گوشی ال جی Q61

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی ال جی Q61 و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی ال جی Q61 قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید گوشی ال جی کیو 61

امکان خرید قطعات گوشی ال جی Q61 به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی ال جی Q61 روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.