هیچ محصولی یافت نشد.

اگر شما هم دارای موبایل ال جی W41 Plus هستید، باید توجه کنید که این گوشی از مدل ­های با کیفیت و در عین حال پیچیده شرکت ال جی می­باشد. اگر چه این گوشی از استقامت خوبی برخوردار است، اما ممکن است در اثر حادثه یا بی­دقتی شما دچار آسیب شده و نیاز به تعمیر داشته باشد. با توجه به این که تعمیر گوشی ال جی W41 Plus دارای حساسیت زیادی بوده و نیاز به دقت و مهارت بالایی دارد، نمی­توان کار تعمیر آن را به هر کسی سپرد و برای انجام این کار به بهترین شکل، باید مراکزی مراجعه شود که از اعتبار و تجربه بالایی برخوردار هستند. مشکلات گوشی موبایل ال جی W41 Plus در دو دسته اصلی سخت افزاری مانند خرابی تاچ و ال سی دی و باتری و نرم افزاری مانند ویروسی شدن و اختلال در کارکرد های نرم افزار­های این گوشی، قرار می­گیرند که هر کدام از آن ها هم نیاز به مهارت­هاي خاص خود دارند. ما در مجموعه تعميرات 118 با تجربه­اي بالا در زمينه تعميرات موبايل، سعي كرده­ايم بهترين متخصصان در هر كدام از اين حوزه­ها را به كار بگيريم تا بهترين خدمات را به مشتريانمان ارائه دهيم. پس در صورت نیاز می­توانید با خیالی آسوده، کار تعمیر گوشی ال جی W41 Plus خودتان را به ما بسپارید.

آسیب دیدگی­ های رایج گوشی ال جی W41 Plus

اگر چه گوشی ال جی W41 Plus در دسته گوشی­های با کیفیت میان رده شرکت ال جی قرار می­گیرد، اما باز هم امکان آسیب دیدن آن در اثر عوامل مختلف وجود دارد و باید در استفاده از آن نهایت دقت را داشته باشید. این گوشی معمولا دچار مشکلاتی هم در زمینه سخت افزاری و هم نرم افزاری می­شود که در بیش­تر موارد در اثر بی­دقتی یا بی­توجهی به وجود می­آیند. شکستن و سوختن تاچ و ال سی دی، خراب شدن باتری و قطعات دیگر از رایج­ترین آسیب­های سخت افزاری و ویروسی شدن و هنگ کردن این گوشی هم از مشکلات متداول نرم افزاری آن هستند. در صورتی که گوشی ال جی W41 Plus شما به هرکدام از این مشکلات دچار شده است، باید برای رفع آن به مراکز معتبر در زمینه تعمیرات موبایل مراجعه نمایید. مشکلات نرم افزاری این گوشی معمولا راحت­تر حل می­­شوند و به پرداخت هزینه کم­تری هم نیاز دارند. اما برای تعمیرات سخت افزاری، به دلیل نیاز به تعویض قطعات باید هزینه بیشتری پرداخت نمود و نیاز به مهارت و دقت بالایی هم وجود دارد. در ادامه به بیان مهم ­ترین آسیب ­های سخت افراری گوشی ال جی W41 Plusخواهیم پرداخت.

آسیب دیدن تاچ و ال سی دی گوشی ال جی W41 Plus

شکستگی صفحه نمایش LG w41

تاچ و ال سی دی گوشی ال جی W41 Plus از حساس­ترین قطعات آن است که در اثر عوامل مختلف ممکن است آسیب ببیند. در این گوشی از تاچ و ال سی دی نوع IPS LCD استفاده شده است که این موضوع سبب وضوح بالای تصویر در این گوشی شده است. هم چنین اندازه صفحه نمایش این گوشی 6.55 اینچ است و به عبارتی مساحتی برابر با 118.3 سانتی متر مربع دارد. رایج­ ترین دلایل آسیب دیدن تاچ و ال سی دی گوشی ال جی W41 Plus شامل موارد زیر هستند :

  • شکستن تاچ و ال سی دی در اثر ضربه خوردن یا افتادن از ارتفاع
  • سوختن صفحه نمایس در اثر نفوذ آب به آن
  • آسیب دیدن و سوختن برخی از پیکسل­های ال سی دی

درصورتی که تاچ و ال سی دی شما در اثر هر کدام از این عوامل آسیب ببیند، باید برای تعویض تاچ و ال سی دی به مراکز معتبر مراجعه کنید. ما در مجموعه تعمیرات 118 آماده­ایم تا کار تعویض تاچ و ال سی دی گوشی شما را با بهترین کیفیت ممکن انجام دهیم.

خرابی باتری گوشی ال جی W41 Plus

تعمیر باتری گوشی ال جی W41 Plus

باتری گوشی ال جی W41 Plus از نوع لیتیوم پلیمری است که معمولا نسبت به باتری­های یونی ترجیح داده می­شوند. ظرفیت این باتری هم 5000 میلی آمپر است که ظرفیتی مناسب برای گوشی­های موبایل است. از آن جایی که باتری این گوشی قابل جدا شدن و جا به جایی نیست، شما خود قادر به خارج کردن آن نیستید و برای تعویض باتری در صورت نیاز، باید به مراکز معتبر مراجعه نمایید. اگر چه این باتری هم دارای جنس خوبی است و هم از ظرفیت بالایی برخوردار است، اما باز هم امکان آسیب دیدن آن وجود دارد. معمولا باتری ها بعد از مدتی که از آن­ها استفاده مي­شود،‌ دچار خرابي مي­شوند كه اين مدت عمر مفيد باتري ناميده مي­شود. عمر مفيد باتري ها به طور معمول در حدود دو تا سه سال است كه باتري گوشی ال جی W41 Plus هم از اين ویژگي مستثني نيست. در صورتی که باتری گوشی ال جی W41 Plus شما هم با مشکل مواجه شده است و دیگر مانند قبل کارایی ندارد، می­توانید با خریداری باتری اورجینال از مجموعه ما برای گوشی­تان، این مشکل را به طور کامل بر­طرف کنید.

خرابی هارد گوشی ال جی W41 Plus

هاردی که بر روی گوشی ال جی W41 Plus قرار گرفته است، دارای ظرفیت 128 گیگا بایت است که برای یک گوشی موبایل ظرفت مناسبی است. هارد این گوشی وظیفه ذخیره اطلاعات شما را بر عهده دارد و به همین خاطر موضوع خرابی هارد گوشی­تان ممکن است باعث نگرانی شما  شود، زیرا باعث از بین رفتن همه اطلاعاتی می­شود كه بر روي آن ذخيره شده است. اگر چه هارد گوشی ال جی W41 Plusدر مواردي كمي به صورت خود به خود دچار آسيب مي­شود، ‌اما برخي فعاليت­ها كه با گوشي­تان انجام مي­دهيد،‌ مي­تواند به خرابي آن منجر گردد. برخي از رايج­ترين عوامل آسيب ديدن هارد گوشي شما عبارتند از :

  • ريست كردن گوشی در هنگام شارژ
  • نصب و اجرای بازی­ها و برنامه­های بر روی گوشی
  • استفاده از شارژرهای نا مناسب وبی­کیفیت برای شارژ کردن گوشی
  • خیس شدن گوشی و نفوذ آب به هارد

اگر هارد شما در اثر هر کدام از این عوامل دچار مشکل شده و سوخته است، شما می­توانید با مراجعه به مجموعه ما نسبت به خریداری هارد مناسب و اصل برای گوشی­تان اقدام نمایید.

تعویض قطعات گوشی ال جی W41 Plus

اگر به دلیل آسیب دیدن برخی از قطعات گوشی­تان، تصمیم به تعویض قطعات گوشی ال جی W41 Plus خود گرفته­اید، مجموعه ما بهترین گزینه برای شماست. تعویض قطعات این گوشی نیاز به مهارت بالایی دارد و نمی­توان این کار را به هر تعمیرکاری سپرد. ما در مجموعه تعمیرات 118 با برخورداری از تعمیرکارانی با تجربه و ماهر، کار تعویض قطعات گوشی ال جی W41 Plus شما را در بالاترین کیفیت و کوتاه­ترین زمان ممکن انجام خواهیم داد. کافی است گوشی­تان را به صورت حضوری به مجموعه ما بیاورید یا این که از هرکجای کشور، آن را به وسیله پست برای ما ارسال کنید.

خرید قطعات گوشی ال جی W41 Plus

اگر قصد خرید قطعات گوشی ال جی W41 Plus را دارید، مجموع ما بهترین گزینه برای شما است. حتما تا­کنون برای شما پیش آمده است که در هنگام خریداری قطعات مختلف برای موبایلتان، نگران این باشید که آیا این قطعات اصل هستند یا نه. اما در خرید قطعات گوشی­های موبایل از مجموعه ما دیگر این نگرانی وجود ندارد. شما می­توانید با اطمینان کامل نسبت به خریداری قطعات مورد نیاز گوشی­تان از مجموعه ما، به صورت کاملا اصل و اورجینال اقدام نمایید. کافی است در خواست خریدتان را به صورت حضوری و با مراجعه به مجموعه ما و یا به صورت غیر حضوری و از طریق تلفن یا مراجعه به سایت، ثبت نموده و قطعات مورد نیاز را درب منزلتان تحویل بگیرید.